img
img
Toplam 24574 kayıt

ŞEHRİMİZ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI NELER GETİRDİ?

Özalp, M.T., Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "ŞEHRİMİZ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI NELER GETİRDİ?", II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 525-532), Denizli, Türkiye, (Aralık 2019 Özalp, M.T., Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2019) "ŞEHRİMİZ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI NELER GETİRDİ?", II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 525-532), Denizli, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU

İlköğretim İnsan Hakları, Vatandaşlık ve Demokrasi Ders Kitabında Ölçme-Değerlendirme Faaliyetlerinin İncelenmesi

KAYMAKCI, S., Özalp, M.T. (2022) "İlköğretim İnsan Hakları, Vatandaşlık ve Demokrasi Ders Kitabında Ölçme-Değerlendirme Faaliyetlerinin İncelenmesi", III. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 141-142), Konya, Türkiye, (Mayıs 2022 KAYMAKCI, S., Özalp, M.T. (2022) "İlköğretim İnsan Hakları, Vatandaşlık ve Demokrasi Ders Kitabında Ölçme-Değerlendirme Faaliyetlerinin İncelenmesi", III. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 141-142), Konya, Türkiye, (Mayıs 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU

İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Öğretim Programının Toplumsal Değerler Açısından Değerlendirilmesi

KAYMAKCI, S., Özalp, M.T. (2022) "İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Öğretim Programının Toplumsal Değerler Açısından Değerlendirilmesi", III. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 139-140), Konya, Türkiye, (Mayıs 2022 KAYMAKCI, S., Özalp, M.T. (2022) "İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Öğretim Programının Toplumsal Değerler Açısından Değerlendirilmesi", III. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 139-140), Konya, Türkiye, (Mayıs 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU

Tarih Eğitiminde Yeni Bir Alan: Yabancılara Türk Tarihi ve Kültürü Öğretimi

KAYMAKCI, S., Karadağ, Y., YAVAŞ, M. (2022) "Tarih Eğitiminde Yeni Bir Alan: Yabancılara Türk Tarihi ve Kültürü Öğretimi", VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Adana, Türkiye, (Eylül 2022 KAYMAKCI, S., Karadağ, Y., YAVAŞ, M. (2022) "Tarih Eğitiminde Yeni Bir Alan: Yabancılara Türk Tarihi ve Kültürü Öğretimi", VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , Adana, Türkiye, (Eylül 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

SOSYAL BİLGİLER DERSİ YAZILI SINAVLARINDA COĞRAFYA KONULARI İLE İLGİLİ SORULAN SORULARIN YENİDEN YAPILANDIRILMIŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ

Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER DERSİ YAZILI SINAVLARINDA COĞRAFYA KONULARI İLE İLGİLİ SORULAN SORULARIN YENİDEN YAPILANDIRILMIŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ", I. International Geography Education Symposium , (pp. 336), Nevşehir, Türkiye, (Aralık 2018 Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER DERSİ YAZILI SINAVLARINDA COĞRAFYA KONULARI İLE İLGİLİ SORULAN SORULARIN YENİDEN YAPILANDIRILMIŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ", I. International Geography Education Symposium , (pp. 336), Nevşehir, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. International Geography Education Symposium

Tarih Öğretmenlerinin Tarih Eğitiminde Geri Bildirim Kullanımına İlişkin Görüşleri

Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2021) "Tarih Öğretmenlerinin Tarih Eğitiminde Geri Bildirim Kullanımına İlişkin Görüşleri", VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE 2021) , (pp. 91-92), Tokat, Türkiye, (Eylül 2021 Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2021) "Tarih Öğretmenlerinin Tarih Eğitiminde Geri Bildirim Kullanımına İlişkin Görüşleri", VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE 2021) , (pp. 91-92), Tokat, Türkiye, (Eylül 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE 2021)

Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının enerji kavramına yönelik algılarının belirlenmesi ve karşılaştırılması

Ürey, M., KAYMAKCI, S., Kavgacı, G. (2020) "Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının enerji kavramına yönelik algılarının belirlenmesi ve karşılaştırılması", 3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Kasım 2020 Ürey, M., KAYMAKCI, S., Kavgacı, G. (2020) "Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının enerji kavramına yönelik algılarının belirlenmesi ve karşılaştırılması", 3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Kasım 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi

Kapsayıcı eğitim açısından hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2020) "Kapsayıcı eğitim açısından hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının incelenmesi", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020 KAYMAKCI, S. (2020) "Kapsayıcı eğitim açısından hayat bilgisi ve sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının incelenmesi", Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Kapsayıcı eğitimin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine bir değerlendirme

KAYMAKCI, S. (2019) "Kapsayıcı eğitimin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine bir değerlendirme", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Ekim 2019 KAYMAKCI, S. (2019) "Kapsayıcı eğitimin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine bir değerlendirme", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan coğrafya konularının öğretiminde kullanılan etkinliklerin değerlendirilmesi

Turgut, T., Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan coğrafya konularının öğretiminde kullanılan etkinliklerin değerlendirilmesi", II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019 Turgut, T., Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan coğrafya konularının öğretiminde kullanılan etkinliklerin değerlendirilmesi", II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi

Ortaokul 8. sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitabında yer alan ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi

KAYMAKCI, S., Turgut, T., Özalp, M.T. (2019) "Ortaokul 8. sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitabında yer alan ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Aralık 2019 KAYMAKCI, S., Turgut, T., Özalp, M.T. (2019) "Ortaokul 8. sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitabında yer alan ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında toplumsal değerlerin yerinin incelenmesi

Özalp, M.T., KAYMAKCI, S., Turgut, T. (2019) "2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında toplumsal değerlerin yerinin incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2019 Özalp, M.T., KAYMAKCI, S., Turgut, T. (2019) "2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında toplumsal değerlerin yerinin incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarında değer öğretiminin yerinin incelenmesi

KAYMAKCI, S., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarında değer öğretiminin yerinin incelenmesi", II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 349-384), (Aralık 2018 KAYMAKCI, S., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarında değer öğretiminin yerinin incelenmesi", II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 349-384), (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi

İnsan hakları ve tarihsel gelişimi

KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "İnsan hakları ve tarihsel gelişimi", I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu , (Kasım 2018 KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "İnsan hakları ve tarihsel gelişimi", I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu , (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu

İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarının beceri öğretimi açısından incelenmesi

Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., KAYMAKCI, S. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarının beceri öğretimi açısından incelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2018 Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., KAYMAKCI, S. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarının beceri öğretimi açısından incelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Ortaöğretim 9. sınıf tarih ders kitabının öğretim programına uygunluğunun incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim 9. sınıf tarih ders kitabının öğretim programına uygunluğunun incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018 KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim 9. sınıf tarih ders kitabının öğretim programına uygunluğunun incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Ortaöğretim tarih dersi öğretim programının program tasarım ilkeleri açısından incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim tarih dersi öğretim programının program tasarım ilkeleri açısından incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018 KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim tarih dersi öğretim programının program tasarım ilkeleri açısından incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri

Demir, A., KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018 Demir, A., KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi

Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018 Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi

Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi", I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu , (Kasım 2018 Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi", I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu , (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu