img
img
Toplam 26095 kayıt

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu

Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu

İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Türk eğitim bilimleri alanyazınında azerbaycan’da sosyal bilimler eğitiminin durumunu konu edinen çalışmaların incelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Milletlerarası Azerbaycan-Türkiye Münasebetleri Sempozyumu

2017 İlkokul Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Fen Bilimlerinin Yerinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi

2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Tarih Konuları Açısından Karşılaştırılması

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISSAS 2017),

Temel Eğitimde Sosyal Bilgiler Dersinin Gerekliliği Üzerine Bir Araştırma

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu- International Sempozium on Social Science II (ASOS 2017)

Sosyal bilgiler tarih ve coğrafya öğretim programlarında azerbaycan ın yerinin incelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Milletlerarası Türkiye-Azerbaycan Münasebetleri Sempozyumu

Tarihî ipek yolu üzerinde bir turizm kenti Tosya

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası “İpek Yolu’nun Yükselişi ve Türk Dünyası” Bilgi Şöleni

Türkiye de sosyal bilgiler öğretmeni yetiştirmede ilklerden biri Kastamonu eğitim fakültesi sosyal bilgiler öğretmenliği programı

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sosyal bilgiler sergisine yönelik görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Hukuk ve adalet dersi öğretim programı na ilişkin öğretmen görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu