img
img
Toplam 25427 kayıt

Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik öğretmen adaylarının Scratch programı ile geliştirdikleri eğitsel matematik oyunlarına dayalı görüşlerinin incelenmesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 178-180).

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)

İncikabı, L., Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F.& Tekin, N. (2015). Ortaokul matematik dersi öğretim programının bilişsel alanlara göre değerlendirilmesi. 3rd International Conference on Primary Education, 70, Nevşehir.

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. ULUSLAR ARASI İLKOKUL EĞİTİMİ KONFERANSI

Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi (Kastamonu Üniversitesi örneği). 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 94, Bartın.

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği EğitimiSempozyumu (USOS 2015)

Tuna, A., Biber, A. Ç., & Aliustaoğlu, F. (2018). Matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde işlemleri modelleyebilme becerilerinin incelenmesi. III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 177, Antalya.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi

Tuna, A., Biber, A. Ç., Kaçar, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). 5E öğrenme döngüsü modelinin akademik başarıya etkisi. III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 176, Antalya.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi

Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), 536-537, Ordu.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)

Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018). Öğretmen adaylarının limit kavramına yönelik pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi. X. International Congress of Educational Research, 278-279, Nevşehir.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Congress of Educational Research

Tuna, A., Aliustaoğlu, F., & Biber, A. Ç. (2019). Ortaokul öğrencilerin köklü ifadeler konusundaki kavram yanılgıları. The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (s. 393-398).

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019

Tuna, A., Aliustaoğlu, F., & Biber, A. Ç. (2019). Yedinci sınıf öğrencilerinin denklemler konusunda yaptıkları hatalar. The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (s. 383-392).

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019

Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2019). Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgisi (PAB) ve PAB öz-yeterlik gelişimi: 4MAT modeli. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, (s. 435-448).

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education

Aliustaoğlu, F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2019). Matematik öğretmeni adaylarının uzamsal yeteneklerinin incelenmesi. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, (s. 1158-1165).

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education

Aliustaoğlu, F. (2020). Opinions of prospective mathematics about teaching of "Fundamentals of Mathematics II" course: Face-to-face and distance education. EDUCCON 2020 (s. 255).

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCCON 2020

Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). Changes of learning styles in the process based on 4MAT learning model, X. International Congress of Educational Research, Nevşehir (s. 278).

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Congress of Educational Research

Checklist of Turkish Raphidioptera on the basis of distribution pattern and biogeographical analysis

1 1
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF ZOOLOGY

Vertical Distribution of Neuroptera (Insecta, Neuroptera) In Middle Black Sea Region (Çorum, Tokat, Amasya Provinces)

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Advances in Ecological and Environmental Research

Lacewing Diversity and Abundance in Eskişehir Province, Northwest Turkey

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Advances in Ecological and Environmental Research

Çimento Toz Emisyonlarının Bazı Bitkilerin Yapı veMetabolitlerine Etkileri

0 0
2015 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi