img
Toplam 24354 kayıt

“Kubbe, Sahra Üzerinde Durdukça”: Çeşitli Yönleriyle Kudüs Kalesi Osmanlı Tamir Kitabesi

GEDİK, A. (2018) "“Kubbe, Sahra Üzerinde Durdukça”: Çeşitli Yönleriyle Kudüs Kalesi Osmanlı Tamir Kitabesi", Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 540), Kudüs, Filistin, (Mart 2018 GEDİK, A. (2018) "“Kubbe, Sahra Üzerinde Durdukça”: Çeşitli Yönleriyle Kudüs Kalesi Osmanlı Tamir Kitabesi", Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 540), Kudüs, Filistin, (Mart 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Kudüs Kitabelerinde Kudüs Şehrinin Adlandırılmasına Dair

GEDİK, A. (2017) "Kudüs Kitabelerinde Kudüs Şehrinin Adlandırılmasına Dair", Jerusalem in Modern World Literature , Amman, Ürdün, (Mart 2017 GEDİK, A. (2017) "Kudüs Kitabelerinde Kudüs Şehrinin Adlandırılmasına Dair", Jerusalem in Modern World Literature , Amman, Ürdün, (Mart 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Jerusalem in Modern World Literature

Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning

    UYANIK, G. (2016) "Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning", International Electronic Journal of Environmental Education, 6 (2) pp. 126-140     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24801"> UYANIK, G. (2016) "Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning", International Electronic Journal of Environmental Education, 6 (2) pp. 126-140      UYANIK, G. (2016) "Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning", International Electronic Journal of Environmental Education, 6 (2) pp. 126-140     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers

Link    UYANIK, G. (2017) "Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 133-145 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24802"> UYANIK, G. (2017) "Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 133-145 [TR Dizin] Link    UYANIK, G. (2017) "Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 133-145 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ

Link    UYANIK, G. (2019) "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ", TÜBAV Bilim Dergisi, 12 (4) pp. 42-51 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24803"> UYANIK, G. (2019) "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ", TÜBAV Bilim Dergisi, 12 (4) pp. 42-51 Link    UYANIK, G. (2019) "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ", TÜBAV Bilim Dergisi, 12 (4) pp. 42-51 Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜBAV Bilim Dergisi

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ

Link DOI     Sakçı, G., UYANIK, G. (2023) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 53 (1) pp. 1170-1193 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24804"> Sakçı, G., UYANIK, G. (2023) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 53 (1) pp. 1170-1193 [TR Dizin] Link DOI     Sakçı, G., UYANIK, G. (2023) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 53 (1) pp. 1170-1193 [TR Dizin] Link DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA

Link    UYANIK, G. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (8) pp. 185-195 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24806"> UYANIK, G. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (8) pp. 185-195 Link    UYANIK, G. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (8) pp. 185-195 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi

  UYANIK, G. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 30-41   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24807"> UYANIK, G. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 30-41    UYANIK, G. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 30-41   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH

Link DOI     UYANIK, G. (2022) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (49) pp. 863-874 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24808"> UYANIK, G. (2022) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (49) pp. 863-874 [TR Dizin] Link DOI     UYANIK, G. (2022) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (49) pp. 863-874 [TR Dizin] Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning

Link DOI      Özcan, G.E., UYANIK, G. (2022) "The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning", Journal of Pedagogical Research, 6 (3) pp. 103-111 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24809"> Özcan, G.E., UYANIK, G. (2022) "The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning", Journal of Pedagogical Research, 6 (3) pp. 103-111 Link DOI      Özcan, G.E., UYANIK, G. (2022) "The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning", Journal of Pedagogical Research, 6 (3) pp. 103-111 Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Pedagogical Research

Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming

Link DOI      UYANIK, G. (2022) "Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming", Journal of Computer and Education Research, 10 (20) pp. 371-384 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24810"> UYANIK, G. (2022) "Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming", Journal of Computer and Education Research, 10 (20) pp. 371-384 [TR Dizin] Link DOI      UYANIK, G. (2022) "Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming", Journal of Computer and Education Research, 10 (20) pp. 371-384 [TR Dizin] Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Computer and Education Research

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi

  Kıvrak, A.H., UYANIK, G. (2020) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Eğitim ve Teknoloji, 2 (1) pp. 1-15   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24812"> Kıvrak, A.H., UYANIK, G. (2020) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Eğitim ve Teknoloji, 2 (1) pp. 1-15    Kıvrak, A.H., UYANIK, G. (2020) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Eğitim ve Teknoloji, 2 (1) pp. 1-15   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Teknoloji

Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

   UYANIK, G. (2016) "Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Intenational Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 120-134 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24813"> UYANIK, G. (2016) "Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Intenational Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 120-134 [TR Dizin]     UYANIK, G. (2016) "Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Intenational Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 120-134 [TR Dizin]    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Intenational Journal of Eurasia Social Sciences

Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi

Link DOI     UYANIK, G. (2016) "Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi", Turkish Journal of Education, 5 (2) pp. 60-71 [ESCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24814"> UYANIK, G. (2016) "Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi", Turkish Journal of Education, 5 (2) pp. 60-71 [ESCI] Link DOI     UYANIK, G. (2016) "Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi", Turkish Journal of Education, 5 (2) pp. 60-71 [ESCI] Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Journal of Education

Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi

   UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1571-1588 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24815"> UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1571-1588 [TR Dizin]     UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1571-1588 [TR Dizin]    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates

   UYANIK, G. (2020) "Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 32-43    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24816"> UYANIK, G. (2020) "Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 32-43     UYANIK, G. (2020) "Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 32-43    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education

Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

Link DOI      UYANIK, G. (2018) "Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 9 (16) pp. 600-624 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24819"> UYANIK, G. (2018) "Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 9 (16) pp. 600-624 [TR Dizin] Link DOI      UYANIK, G. (2018) "Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 9 (16) pp. 600-624 [TR Dizin] Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi