img
Toplam 24354 kayıt

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi

     UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (4) pp. 18-28 [TR Dizin]      " data-bs-content-id="YazarBilgi-24820"> UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (4) pp. 18-28 [TR Dizin]       UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (4) pp. 18-28 [TR Dizin]      
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

   UYANIK, G. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 1-15 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24821"> UYANIK, G. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 1-15 [TR Dizin]     UYANIK, G. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 1-15 [TR Dizin]    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

  UYANIK, G. (2017) "Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24823"> UYANIK, G. (2017) "Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13    UYANIK, G. (2017) "Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları

  UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 112-127   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24824"> UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 112-127    UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 112-127   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi

Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi

  UYANIK, G. (2016) "Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi", Karaelmas Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 25-37   " data-bs-content-id="YazarBilgi-24825"> UYANIK, G. (2016) "Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi", Karaelmas Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 25-37    UYANIK, G. (2016) "Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi", Karaelmas Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 25-37   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karaelmas Journal of Educational Sciences

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi

   UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi", Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 510-538    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24826"> UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi", Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 510-538     UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi", Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 510-538    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi

İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri

    UYANIK, G. (2017) "İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 1574-1600 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24827"> UYANIK, G. (2017) "İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 1574-1600 [TR Dizin]      UYANIK, G. (2017) "İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 1574-1600 [TR Dizin]     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi

    UYANIK, G., Dindar, H. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (2) pp. 349-374 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24828"> UYANIK, G., Dindar, H. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (2) pp. 349-374 [TR Dizin]      UYANIK, G., Dindar, H. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (2) pp. 349-374 [TR Dizin]     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi

    UYANIK, G. (2012) "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3) pp. 657-672 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-24829"> UYANIK, G. (2012) "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3) pp. 657-672 [TR Dizin]      UYANIK, G. (2012) "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3) pp. 657-672 [TR Dizin]     
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson

Link DOI     Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2016) "Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson", Journal of Education and Training Studies, 4 (12) pp. 166-174 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24830"> Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2016) "Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson", Journal of Education and Training Studies, 4 (12) pp. 166-174 Link DOI     Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2016) "Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson", Journal of Education and Training Studies, 4 (12) pp. 166-174 Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention

Link DOI     UYANIK, G. (2016) "Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention", Universal Journal of Educational Research, 4 (5) pp. 1223-1230 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24831"> UYANIK, G. (2016) "Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention", Universal Journal of Educational Research, 4 (5) pp. 1223-1230 Link DOI     UYANIK, G. (2016) "Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention", Universal Journal of Educational Research, 4 (5) pp. 1223-1230 Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi

   UYANIK, G. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 760-784 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24832"> UYANIK, G. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 760-784 [TR Dizin]     UYANIK, G. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 760-784 [TR Dizin]    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers

Link DOI     UYANIK, G. (2016) "Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers", Universal Journal of Educational Research, 4 (9) pp. 2119-2125 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-24833"> UYANIK, G. (2016) "Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers", Universal Journal of Educational Research, 4 (9) pp. 2119-2125 Link DOI     UYANIK, G. (2016) "Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers", Universal Journal of Educational Research, 4 (9) pp. 2119-2125 Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022 UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi

UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1-2), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022 UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1-2), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu

Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması

UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016 UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi

UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016 UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller

SERİN, M.K., UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 325), Ankara, (Mayıs 2018 SERİN, M.K., UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 325), Ankara, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri

UYANIK, G., Dindar, H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 628), Ankara, (Mayıs 2018 UYANIK, G., Dindar, H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 628), Ankara, (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU