Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24354 kayıt
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
UYANIK, G.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (4) pp. 18-28
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24820">
UYANIK, G.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (4) pp. 18-28
[TR Dizin]
UYANIK, G.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 4 (4) pp. 18-28
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
UYANIK, G.
(2016) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 5 (4) pp. 1-15
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24821">
UYANIK, G.
(2016) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 5 (4) pp. 1-15
[TR Dizin]
UYANIK, G.
(2016) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 5 (4) pp. 1-15
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
UYANIK, G.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
",
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, 5 (2) pp. 196-206
UYANIK, G.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
",
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, 5 (2) pp. 196-206
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karaelmas Journal of Educational Sciences
Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
UYANIK, G.
(2017) "
Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, 3 (1) pp. 1-13
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24823">
UYANIK, G.
(2017) "
Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, 3 (1) pp. 1-13
UYANIK, G.
(2017) "
Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
",
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, 3 (1) pp. 1-13
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları
UYANIK, G.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları
",
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, 4 (2) pp. 112-127
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24824">
UYANIK, G.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları
",
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, 4 (2) pp. 112-127
UYANIK, G.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları
",
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, 4 (2) pp. 112-127
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi
UYANIK, G.
(2016) "
Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi
",
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 25-37
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24825">
UYANIK, G.
(2016) "
Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi
",
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 25-37
UYANIK, G.
(2016) "
Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi
",
Karaelmas Journal of Educational Sciences
, 4 (1) pp. 25-37
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karaelmas Journal of Educational Sciences
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi
UYANIK, G.
, SERİN, M.K. (2016) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi
",
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (2) pp. 510-538
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24826">
UYANIK, G.
, SERİN, M.K. (2016) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi
",
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (2) pp. 510-538
UYANIK, G.
, SERİN, M.K. (2016) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi
",
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, 5 (2) pp. 510-538
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri
UYANIK, G.
(2017) "
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (1) pp. 1574-1600
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24827">
UYANIK, G.
(2017) "
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (1) pp. 1574-1600
[TR Dizin]
UYANIK, G.
(2017) "
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (1) pp. 1574-1600
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
UYANIK, G.
, Dindar, H. (2016) "
İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (2) pp. 349-374
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24828">
UYANIK, G.
, Dindar, H. (2016) "
İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (2) pp. 349-374
[TR Dizin]
UYANIK, G.
, Dindar, H. (2016) "
İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (2) pp. 349-374
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi
UYANIK, G.
(2012) "
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 32 (3) pp. 657-672
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24829">
UYANIK, G.
(2012) "
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 32 (3) pp. 657-672
[TR Dizin]
UYANIK, G.
(2012) "
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 32 (3) pp. 657-672
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson
Link
DOI
Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
UYANIK, G.
(2016) "
Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson
",
Journal of Education and Training Studies
, 4 (12) pp. 166-174
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24830">
Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
UYANIK, G.
(2016) "
Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson
",
Journal of Education and Training Studies
, 4 (12) pp. 166-174
Link
DOI
Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
UYANIK, G.
(2016) "
Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson
",
Journal of Education and Training Studies
, 4 (12) pp. 166-174
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention
Link
DOI
UYANIK, G.
(2016) "
Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (5) pp. 1223-1230
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24831">
UYANIK, G.
(2016) "
Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (5) pp. 1223-1230
Link
DOI
UYANIK, G.
(2016) "
Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (5) pp. 1223-1230
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi
UYANIK, G.
(2016) "
Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (1) pp. 760-784
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24832">
UYANIK, G.
(2016) "
Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (1) pp. 760-784
[TR Dizin]
UYANIK, G.
(2016) "
Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi
",
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (1) pp. 760-784
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers
Link
DOI
UYANIK, G.
(2016) "
Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (9) pp. 2119-2125
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24833">
UYANIK, G.
(2016) "
Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (9) pp. 2119-2125
Link
DOI
UYANIK, G.
(2016) "
Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (9) pp. 2119-2125
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
UYANIK, G.
(2022) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
",
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 1), Antalya, Türkiye, (
Kasım 2022
)
UYANIK, G.
(2022) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
",
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 1), Antalya, Türkiye, (
Kasım 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
UYANIK, G.
(2022) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
",
4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 1-2), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2022
)
UYANIK, G.
(2022) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
",
4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 1-2), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu
Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması
UYANIK, G.
(2016) "
Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması
",
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Muğla, (
Mayıs 2016
)
UYANIK, G.
(2016) "
Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması
",
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Muğla, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi
UYANIK, G.
, SERİN, M.K. (2016) "
Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi
",
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Muğla, (
Mayıs 2016
)
UYANIK, G.
, SERİN, M.K. (2016) "
Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi
",
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Muğla, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller
SERİN, M.K.,
UYANIK, G.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller
",
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
, (pp. 325), Ankara, (
Mayıs 2018
)
SERİN, M.K.,
UYANIK, G.
(2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller
",
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
, (pp. 325), Ankara, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri
UYANIK, G.
, Dindar, H. (2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri
",
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
, (pp. 628), Ankara, (
Mayıs 2018
)
UYANIK, G.
, Dindar, H. (2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri
",
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
, (pp. 628), Ankara, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
«
781
782
783
784
785
786
787
788
789
790
»