Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
Examining the Views of Preservice Science Teachers on Creating Concept Maps
Link
DOI
Demirci, T.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Examining the Views of Preservice Science Teachers on Creating Concept Maps
",
Science Education International
, 32 (3) pp. 264-272
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27289">
Demirci, T.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Examining the Views of Preservice Science Teachers on Creating Concept Maps
",
Science Education International
, 32 (3) pp. 264-272
Link
DOI
Demirci, T.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Examining the Views of Preservice Science Teachers on Creating Concept Maps
",
Science Education International
, 32 (3) pp. 264-272
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
Link
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç. (2023) "
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
",
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, 11 (1) pp. 25-33
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27290">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç. (2023) "
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
",
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, 11 (1) pp. 25-33
Link
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç. (2023) "
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
",
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, 11 (1) pp. 25-33
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
DOI
Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
",
International Journal of Educational Researchers
, 14 (2) pp. 102-119
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27291">
Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
",
International Journal of Educational Researchers
, 14 (2) pp. 102-119
DOI
Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
",
International Journal of Educational Researchers
, 14 (2) pp. 102-119
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Educational Researchers
he Effect of an Argumentation-Based Inquiry Approach on Students' Academic Achievement and Analytical Thinking Skills
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Ergün, Z. (2023) "
he Effect of an Argumentation-Based Inquiry Approach on Students' Academic Achievement and Analytical Thinking Skills
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 10 (2) pp. 457-469
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27292">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Ergün, Z. (2023) "
he Effect of an Argumentation-Based Inquiry Approach on Students' Academic Achievement and Analytical Thinking Skills
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 10 (2) pp. 457-469
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Ergün, Z. (2023) "
he Effect of an Argumentation-Based Inquiry Approach on Students' Academic Achievement and Analytical Thinking Skills
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 10 (2) pp. 457-469
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, ZEYNEP, E.S., Sönmez, E. (2023) "
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
",
Science Education International
, 34 (3) pp. 166-176
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27293">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, ZEYNEP, E.S., Sönmez, E. (2023) "
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
",
Science Education International
, 34 (3) pp. 166-176
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, ZEYNEP, E.S., Sönmez, E. (2023) "
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
",
Science Education International
, 34 (3) pp. 166-176
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
The Sustainability Trend In Education in All Its Aspects: A MetaSynthesis Investigation of Studies In Turkey
Link
Ergün, Z., Gençel, N.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
The Sustainability Trend In Education in All Its Aspects: A MetaSynthesis Investigation of Studies In Turkey
",
Journal of the Human and Social Science Researches
, 12 (3) pp. 1435-1473
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27294">
Ergün, Z., Gençel, N.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
The Sustainability Trend In Education in All Its Aspects: A MetaSynthesis Investigation of Studies In Turkey
",
Journal of the Human and Social Science Researches
, 12 (3) pp. 1435-1473
Link
Ergün, Z., Gençel, N.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2023) "
The Sustainability Trend In Education in All Its Aspects: A MetaSynthesis Investigation of Studies In Turkey
",
Journal of the Human and Social Science Researches
, 12 (3) pp. 1435-1473
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of the Human and Social Science Researches
The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists
Link
DOI
Et, S.Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (2) pp. 140-148
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27295">
Et, S.Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (2) pp. 140-148
Link
DOI
Et, S.Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (2) pp. 140-148
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi
",
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ
, 11 (2) pp. 684-695
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27297">
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi
",
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ
, 11 (2) pp. 684-695
[TR Dizin]
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi
",
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ
, 11 (2) pp. 684-695
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
Link
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
",
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, 5 (1) pp. 16-33
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27300">
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
",
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, 5 (1) pp. 16-33
Link
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
",
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, 5 (1) pp. 16-33
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Aydın, R.B. (2022) "
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 30 (3) pp. 520-535
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27301">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Aydın, R.B. (2022) "
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 30 (3) pp. 520-535
[TR Dizin]
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Aydın, R.B. (2022) "
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 30 (3) pp. 520-535
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27302">
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2022) "
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
Link
Et, S.Z., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27304">
Et, S.Z., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Link
Et, S.Z., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Karakuş, E. (2021) "
An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry
",
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, 22 (3) pp. 463-481
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27305">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Karakuş, E. (2021) "
An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry
",
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, 22 (3) pp. 463-481
[SSCI]
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Karakuş, E. (2021) "
An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry
",
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, 22 (3) pp. 463-481
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi ve Öğrenme Amaçlı YazmaAktivitelerinde Çoklu Modsal Betimleme Kullanımına Yönelik 5. SınıfÖğrencilerinin Görüşleri
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2020) "
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi ve Öğrenme Amaçlı YazmaAktivitelerinde Çoklu Modsal Betimleme Kullanımına Yönelik 5. SınıfÖğrencilerinin Görüşleri
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27306">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2020) "
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi ve Öğrenme Amaçlı YazmaAktivitelerinde Çoklu Modsal Betimleme Kullanımına Yönelik 5. SınıfÖğrencilerinin Görüşleri
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2020) "
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi ve Öğrenme Amaçlı YazmaAktivitelerinde Çoklu Modsal Betimleme Kullanımına Yönelik 5. SınıfÖğrencilerinin Görüşleri
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
DOI
Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27307">
Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
DOI
Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS
Link
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Çevik, E.E. (2018) "
ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS
",
Journal of Turkish Science Education
, 15 (1) pp. 25-42
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27308">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Çevik, E.E. (2018) "
ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS
",
Journal of Turkish Science Education
, 15 (1) pp. 25-42
[TR Dizin]
Link
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Çevik, E.E. (2018) "
ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS
",
Journal of Turkish Science Education
, 15 (1) pp. 25-42
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Çevik, E.E. (2017) "
Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues
",
Journal of Education in Science, Environment and Healt
, 3 (2) pp. 126-137
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27309">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Çevik, E.E. (2017) "
Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues
",
Journal of Education in Science, Environment and Healt
, 3 (2) pp. 126-137
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Çevik, E.E. (2017) "
Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues
",
Journal of Education in Science, Environment and Healt
, 3 (2) pp. 126-137
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Healt
Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach
",
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, 21 (3) pp. 441-453
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27310">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach
",
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, 21 (3) pp. 441-453
[SSCI]
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach
",
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, 21 (3) pp. 441-453
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
international journal of Contemporary Educational Research
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27311">
Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
international journal of Contemporary Educational Research
, (0)
Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
international journal of Contemporary Educational Research
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
international journal of Contemporary Educational Research
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
DOI
Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
",
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, 14 (33) pp. 129-145
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27312">
Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
",
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, 14 (33) pp. 129-145
[TR Dizin]
DOI
Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
",
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, 14 (33) pp. 129-145
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
«
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
»