Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25216 kayıt
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
The Sustainability Trend In Education in All Its Aspects: A MetaSynthesis Investigation of Studies In Turkey
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of the Human and Social Science Researches
The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry
5 5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi ve Öğrenme Amaçlı YazmaAktivitelerinde Çoklu Modsal Betimleme Kullanımına Yönelik 5. SınıfÖğrencilerinin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Healt
Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach
9 9
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
international journal of Contemporary Educational Research
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
Argümantasyon uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin madde ve değişim ünitesi başarılarına ve bireysel değişimlerine yansımas
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu eğitim Dergisi
Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
«
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
»