img
Toplam 24354 kayıt

Kapsayıcı eğitimin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine bir değerlendirme

KAYMAKCI, S. (2019) "Kapsayıcı eğitimin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine bir değerlendirme", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Ekim 2019 KAYMAKCI, S. (2019) "Kapsayıcı eğitimin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine bir değerlendirme", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan coğrafya konularının öğretiminde kullanılan etkinliklerin değerlendirilmesi

Turgut, T., Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan coğrafya konularının öğretiminde kullanılan etkinliklerin değerlendirilmesi", II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019 Turgut, T., Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2019) "Sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan coğrafya konularının öğretiminde kullanılan etkinliklerin değerlendirilmesi", II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi

Ortaokul 8. sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitabında yer alan ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi

KAYMAKCI, S., Turgut, T., Özalp, M.T. (2019) "Ortaokul 8. sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitabında yer alan ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Aralık 2019 KAYMAKCI, S., Turgut, T., Özalp, M.T. (2019) "Ortaokul 8. sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitabında yer alan ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi", II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında toplumsal değerlerin yerinin incelenmesi

Özalp, M.T., KAYMAKCI, S., Turgut, T. (2019) "2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında toplumsal değerlerin yerinin incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2019 Özalp, M.T., KAYMAKCI, S., Turgut, T. (2019) "2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında toplumsal değerlerin yerinin incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarında değer öğretiminin yerinin incelenmesi

KAYMAKCI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarında değer öğretiminin yerinin incelenmesi", II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 349-384), (Aralık 2018 KAYMAKCI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarında değer öğretiminin yerinin incelenmesi", II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 349-384), (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi

İnsan hakları ve tarihsel gelişimi

KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "İnsan hakları ve tarihsel gelişimi", I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu , (Kasım 2018 KAYMAKCI, S., Akdeniz, B. (2018) "İnsan hakları ve tarihsel gelişimi", I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu , (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu

İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarının beceri öğretimi açısından incelenmesi

BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KAYMAKCI, S. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarının beceri öğretimi açısından incelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2018 BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KAYMAKCI, S. (2018) "İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarının beceri öğretimi açısından incelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Ortaöğretim 9. sınıf tarih ders kitabının öğretim programına uygunluğunun incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim 9. sınıf tarih ders kitabının öğretim programına uygunluğunun incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018 KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim 9. sınıf tarih ders kitabının öğretim programına uygunluğunun incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Ortaöğretim tarih dersi öğretim programının program tasarım ilkeleri açısından incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim tarih dersi öğretim programının program tasarım ilkeleri açısından incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018 KAYMAKCI, S. (2018) "Ortaöğretim tarih dersi öğretim programının program tasarım ilkeleri açısından incelenmesi", V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri

Demir, A., KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018 Demir, A., KAYMAKCI, S., Akdağ, H. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi

Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018 Turgut, T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi", VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi

Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi", I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu , (Kasım 2018 Özalp, M.T., KAYMAKCI, S. (2018) "Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi", I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu , (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu

Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?

KAYMAKCI, S. (2018) "Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?", I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu , (Kasım 2018 KAYMAKCI, S. (2018) "Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?", I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu , (Kasım 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması

KAYMAKCI, S., Turan, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 110), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018 KAYMAKCI, S., Turan, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 110), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı

Turan, S., KAYMAKCI, S. (2018) "Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 109), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018 Turan, S., KAYMAKCI, S. (2018) "Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (pp. 109), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi

KAYMAKCI, S. (2017) "Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017 KAYMAKCI, S. (2017) "Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler

Topçu, E., KAYMAKCI, S. (2017) "Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler", I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017 Topçu, E., KAYMAKCI, S. (2017) "Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler", I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi

KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi", Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu , (Nisan 2017 KAYMAKCI, S. (2017) "Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi", Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu

İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği

Akdeniz, B., KAYMAKCI, S. (2017) "İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017 Akdeniz, B., KAYMAKCI, S. (2017) "İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?

KAYMAKCI, S. (2017) "Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2017 KAYMAKCI, S. (2017) "Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?", VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu