img
img
Toplam 25873 kayıt

Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Healt

Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach

10 10
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW

Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
international journal of Contemporary Educational Research

Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi

Argümantasyon uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin madde ve değişim ünitesi başarılarına ve bireysel değişimlerine yansımas

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu eğitim Dergisi

Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE

The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen eğitimi Dergisi

Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE

İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education

The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mediterranean Journal of Social Science

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International journal of progressive education

İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi

The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi