img
img
Toplam 25216 kayıt

Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Science Education International

The Sustainability Trend In Education in All Its Aspects: A MetaSynthesis Investigation of Studies In Turkey

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of the Human and Social Science Researches

The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ

Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi

The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry

5 5
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW

Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi ve Öğrenme Amaçlı YazmaAktivitelerinde Çoklu Modsal Betimleme Kullanımına Yönelik 5. SınıfÖğrencilerinin Görüşleri

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Healt

Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach

9 9
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW

Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
international journal of Contemporary Educational Research

Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi

Argümantasyon uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin madde ve değişim ünitesi başarılarına ve bireysel değişimlerine yansımas

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu eğitim Dergisi

Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi