Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25359 kayıt
İbnü’l-Heysem/eş-Şukûk alâ Batlamyûs (Batlamyus Üzerine Şüpheler)
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Felsefe
Türk İslam Düşüncesi Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TÜBA
Tanzimat Sonrası Türk Düşüncesinde İlimler Tasnifi
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Felsefe
Türk İslam Düşüncesi Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çizgi Kitabevi
Din Felsefesi Açısından Meşşai Gelen-Ek-i / Klasik ve Çağdaş Metinler Seçkisi 4
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Felsefe
Türk İslam Düşüncesi Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Kitap Tercümesi
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İz Yayıncılık
Şeyhü l İşrakın İzinde
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Felsefe
Türk İslam Düşüncesi Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Divan
Güncel Felsefe Tartışmaları
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Felsefe
Türk İslam Düşüncesi Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Sosyal Yayınlar
İlk Müslüman Filozof Kindi
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Felsefe
Türk İslam Düşüncesi Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
DİB Yayınları
İBN SÎNÂ’NIN EL-İŞÂRÂT VE’T-TENBİHÂT ADLI ESERİNDEKİ “SELÂMÂN VE EBSÂL” SEMBOLİZMİ VE İBN KEMMÛNE’NİN YORUMU
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Felsefe
Türk İslam Düşüncesi Tarihi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VII. Uluslararası Şeyh Şaʿbân-ı Velî Sempozyumu “Mâverâünnehir”
Türk Edebiyatı Eserler Sözlüğü
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahmet Yesevi Üniversitesi
Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kurumsal ve Uygulamalı Çalışmalar
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Dil Kurumu
TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİNDE KURAMSAL VE UYGULAMALI ÇALIŞMALAR
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Dil Kurumu
Ziraat, Orman ve Su Ürünleri Alanında Yeni Trendler
0 0
Kurum Bilgileri
Orman Fakültesi
Orman Mühendisliği
Silvikültür
Özgeçmiş Sayfası
2022
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Duvar Kitapevi Yayınevi
CURRENT STUDIES in AGRICULTURE, FORESTRY and AQUACULTURE SCIENCES
0 0
Kurum Bilgileri
Orman Fakültesi
Orman Mühendisliği
Silvikültür
Özgeçmiş Sayfası
2021
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Duvar Publishing
Theory and Research in Agriculture, Forestry and Aquaculture Sciences
0 0
Kurum Bilgileri
Orman Fakültesi
Orman Mühendisliği
Silvikültür
Özgeçmiş Sayfası
2020
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gece Kitaplığı
Research Reviews in Agriculture, Forestry and Aquaculture Sciences
0 0
Kurum Bilgileri
Orman Fakültesi
Orman Mühendisliği
Silvikültür
Özgeçmiş Sayfası
2019
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gece Kitaplığı
Aliustaoğlu, F., & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının incelenmesi. A. Aydoğan Yenmez & S. Gökçe (Eds.), Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar içinde (s. 71-92). Ankara: Anı Yayıncılık.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Anı Yayıncılık
Aliustaoğlu, F. (2020). Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar. A. Kaçar (Ed.), Matematiğin temelleri içinde (1-32 ss.) Ankara: Pegem Akademi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Akademi
Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2021). Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometry. In Handbook of Research on Innovations in Non-Traditional Educational Practices (pp. 361-378). IGI Global.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IGI GLOBAL
Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2019). Fonksiyonel düşünme. G. Sarpkaya Aktaş (Ed.), Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi içinde (293-306. ss.) Ankara: Pegem Akademi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Akademi
Aliustaoğlu, F. (2021). Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler. S. Kaymakçı (Ed.), ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı içinde (s. 449-464). Ankara: Pegem Akademi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Akademi
Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IGI GLOBAL
«
1021
1022
1023
1024
1025
1026
1027
1028
1029
1030
»