img
img
Toplam 24573 kayıt

CERTIFYING TURKISH FORESTS: A PATH TO SUSTAINABLE FORESTRY PRACTICES

ALTUNEL, A.O., ENEZ, K. (2023) "Forest Certification and Roading Criteria Availability", Kitap: CERTIFYING TURKISH FORESTS: A PATH TO SUSTAINABLE FORESTRY PRACTICES, Ankara/Türkiye : Akademisyen, Bölüm Sayfaları: 89 / 97, ISBN: 978-625-399-467-9 Kitap Bölümü ALTUNEL, A.O., ENEZ, K. (2023) "Forest Certification and Roading Criteria Availability", Kitap: CERTIFYING TURKISH FORESTS: A PATH TO SUSTAINABLE FORESTRY PRACTICES, Ankara/Türkiye : Akademisyen, Bölüm Sayfaları: 89 / 97, ISBN: 978-625-399-467-9 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen

Analytic Hierarchy Process - Models, Methods, Concepts, and Applications

SİVRİKAYA, F., ÖZCAN, G.E., ENEZ, K. (2023) "Predicting the Susceptibility to Pityokteines curvidens Using GIS with AHP and MaxEnt Models in Fir Forests", Kitap: Analytic Hierarchy Process - Models, Methods, Concepts, and Applications, London/İngiltere : IntechOpen, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-1-83769-540-9 Kitap Bölümü SİVRİKAYA, F., ÖZCAN, G.E., ENEZ, K. (2023) "Predicting the Susceptibility to Pityokteines curvidens Using GIS with AHP and MaxEnt Models in Fir Forests", Kitap: Analytic Hierarchy Process - Models, Methods, Concepts, and Applications, London/İngiltere : IntechOpen, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-1-83769-540-9 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IntechOpen

Geçmişten Geleceğe İnebolu: Tarih, Arkeoloji, Kültür ve Ekonomi

OKTAY, K., Yazıcı, C.S. (2023) "İnebolu İlçesinin Turizm Potansiyelinin Değerlendirilmesine Yönelik Stratejiler", Kitap: Geçmişten Geleceğe İnebolu: Tarih, Arkeoloji, Kültür ve Ekonomi, Ankara/Türkiye : Berikan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 287 / 292, ISBN: 978-625-6591-16-5 Kitap Bölümü OKTAY, K., Yazıcı, C.S. (2023) "İnebolu İlçesinin Turizm Potansiyelinin Değerlendirilmesine Yönelik Stratejiler", Kitap: Geçmişten Geleceğe İnebolu: Tarih, Arkeoloji, Kültür ve Ekonomi, Ankara/Türkiye : Berikan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 287 / 292, ISBN: 978-625-6591-16-5 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Berikan Yayınevi

Tarihi, Ormanları, Turizmi, Basını, Maneviyatı ve Şiiri ile Ulu Türkistan

OKTAY, K. (2022) "Kazakistan’ın Kültür Turizmi Merkezi Türkistan", Kitap: Tarihi, Ormanları, Turizmi, Basını, Maneviyatı ve Şiiri ile Ulu Türkistan, : Bengü Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6981-17-1 Kitap Bölümü OKTAY, K. (2022) "Kazakistan’ın Kültür Turizmi Merkezi Türkistan", Kitap: Tarihi, Ormanları, Turizmi, Basını, Maneviyatı ve Şiiri ile Ulu Türkistan, : Bengü Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6981-17-1 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bengü Yayınevi

Müslüman-Dostu Turizm ve Türkiye Deneyimi Kavramsal Tartışmalar Eleştiriler ve Öneriler

OKTAY, K., Arıkan, S., Curoğlu, Ö.B. (2022) "Müslüman-Dostu Turizm Araştırmalarının Gelişim Süreci", Kitap: Müslüman-Dostu Turizm ve Türkiye Deneyimi Kavramsal Tartışmalar Eleştiriler ve Öneriler, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 35 / 54, ISBN: 978-625-433-942-4 Kitap Bölümü OKTAY, K., Arıkan, S., Curoğlu, Ö.B. (2022) "Müslüman-Dostu Turizm Araştırmalarının Gelişim Süreci", Kitap: Müslüman-Dostu Turizm ve Türkiye Deneyimi Kavramsal Tartışmalar Eleştiriler ve Öneriler, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 35 / 54, ISBN: 978-625-433-942-4 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık

Bağımsızlıklarının 30. Yılında Türk Cumhuriyetleri

OKTAY, K. (2021) "Türk Cumhuriyetleri'nde Turizm", Kitap: Bağımsızlıklarının 30. Yılında Türk Cumhuriyetleri, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 00000000 Kitap Bölümü OKTAY, K. (2021) "Türk Cumhuriyetleri'nde Turizm", Kitap: Bağımsızlıklarının 30. Yılında Türk Cumhuriyetleri, : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 00000000 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık

Çağdaş Tefsir Ekolleri

KELEŞ, K. (2023) "Modernist Tefsir Ekolü", Kitap: Çağdaş Tefsir Ekolleri, Türkiye : İlahiyat, Bölüm Sayfaları: 11 / 52, ISBN: 97862569026701 Kitap Bölümü KELEŞ, K. (2023) "Modernist Tefsir Ekolü", Kitap: Çağdaş Tefsir Ekolleri, Türkiye : İlahiyat, Bölüm Sayfaları: 11 / 52, ISBN: 97862569026701 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlahiyat

KEMALPAŞAZÂDE FELSEFE DİN EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI II

KELEŞ, K. (2022) "İbn Kemal Tefsirinde Meânî İlmi", Kitap: KEMALPAŞAZÂDE FELSEFE DİN EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI II, Ankara/Türkiye : FECR YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 356 / 368, ISBN: 978 - 625 - 8005 - 96 - 7 Kitap Bölümü KELEŞ, K. (2022) "İbn Kemal Tefsirinde Meânî İlmi", Kitap: KEMALPAŞAZÂDE FELSEFE DİN EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI II, Ankara/Türkiye : FECR YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 356 / 368, ISBN: 978 - 625 - 8005 - 96 - 7 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FECR YAYINEVİ

Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning

İNCİKABI, L. (2015) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 162 / 176, ISBN: 978-1-4666-8363-1 Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2015) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Handbook of Research on Educational Technology Integration and Active Learning, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 162 / 176, ISBN: 978-1-4666-8363-1 Kitap Bölümü
2015 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI GLOBAL

Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development

    Kitap Bölümü İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2017) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’ Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development, Hershley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 206 / 225, ISBN: 9781522508922     Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41411"> İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2017) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’ Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development, Hershley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 206 / 225, ISBN: 9781522508922     Kitap Bölümü İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2017) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’ Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development, Hershley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 206 / 225, ISBN: 9781522508922     Kitap Bölümü
2017 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global

Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler

Uysal, R., İNCİKABI, L. (2021) "Eğitim aracı olarak dijital öyküleme ve matematik dersi için örnek bir öykü tasarımı", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 253 / 272, ISBN: 978-625-439-900-8 Kitap Bölümü Uysal, R., İNCİKABI, L. (2021) "Eğitim aracı olarak dijital öyküleme ve matematik dersi için örnek bir öykü tasarımı", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 253 / 272, ISBN: 978-625-439-900-8 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel yayıncılık

Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16

  Kitap Bölümü İNCİKABI, L., SERİN, M.K., İncikabı, S. (2021) "Flipping the Mathematics Instruction: A Critical Overview of Recent Trends in Application", Kitap: Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 219 / 247, ISBN: 9781799847397   Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41413"> İNCİKABI, L., SERİN, M.K., İncikabı, S. (2021) "Flipping the Mathematics Instruction: A Critical Overview of Recent Trends in Application", Kitap: Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 219 / 247, ISBN: 9781799847397   Kitap Bölümü İNCİKABI, L., SERİN, M.K., İncikabı, S. (2021) "Flipping the Mathematics Instruction: A Critical Overview of Recent Trends in Application", Kitap: Handbook of Research on Equity in Computer Science in P-16, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 219 / 247, ISBN: 9781799847397   Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global

Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler

Ayanoğlu, P., İNCİKABI, L. (2021) "Ters yüz edilmiş sınıflar ve matematik eğitimi", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 57 / 78, ISBN: 978-625-439-900-8 Kitap Bölümü Ayanoğlu, P., İNCİKABI, L. (2021) "Ters yüz edilmiş sınıflar ve matematik eğitimi", Kitap: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Ankara/Türkiye : Nobel yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 57 / 78, ISBN: 978-625-439-900-8 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel yayıncılık

Handbook of Research on Online Pedagogical Models for Mathematics Teacher Education

   Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Uysal, R. (2020) "An Analysis of Turkey’s Recent Middle School Mathematics Teaching Programs Within the Context of the Learning-Teaching Processes", Kitap: Handbook of Research on Online Pedagogical Models for Mathematics Teacher Education, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801    Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41416"> İNCİKABI, L., Uysal, R. (2020) "An Analysis of Turkey’s Recent Middle School Mathematics Teaching Programs Within the Context of the Learning-Teaching Processes", Kitap: Handbook of Research on Online Pedagogical Models for Mathematics Teacher Education, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801    Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Uysal, R. (2020) "An Analysis of Turkey’s Recent Middle School Mathematics Teaching Programs Within the Context of the Learning-Teaching Processes", Kitap: Handbook of Research on Online Pedagogical Models for Mathematics Teacher Education, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 301 / 316, ISBN: 9781799814801    Kitap Bölümü
2020 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global

İlkokulda matematik öğretimi

İNCİKABI, L. (2019) "ilkokul matematik öğretimi programı", Kitap: İlkokulda matematik öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 40, ISBN: 978-605-241-731-7 Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2019) "ilkokul matematik öğretimi programı", Kitap: İlkokulda matematik öğretimi, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 17 / 40, ISBN: 978-605-241-731-7 Kitap Bölümü
2019 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications

    Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085     Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41419"> İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085     Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2019) "Teaching history of mathematics through digital stories: A technology integration model", Kitap: Early Childhood Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, Hersley/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 705 / 720, ISBN: 9781522575085     Kitap Bölümü
2019 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IGI Global

Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme

İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2018) "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarınin Sayılar Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", Kitap: Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 185 / 208, ISBN: 9786052414149 Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2018) "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarınin Sayılar Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması", Kitap: Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 185 / 208, ISBN: 9786052414149 Kitap Bölümü
2018 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları

Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Teknoloji- pedagoji- alan bilgisi (TPAB) çerçevesi ve bu çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı’nın fen ve matematik eğitimi programındaki yeri.", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 23444323 Kitap Bölümü Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S., İNCİKABI, L. (2013) "Teknoloji- pedagoji- alan bilgisi (TPAB) çerçevesi ve bu çerçevenin Milli Eğitim Bakanlığı’nın fen ve matematik eğitimi programındaki yeri.", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 23444323 Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anı Yayıncılık

Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları

İNCİKABI, L. (2013) "TPAB-temelli Teknolojiyle Öğretim” dersi: Matematik öğretimi için bilgisayar oyunu tasarlama", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 23444323 Kitap Bölümü İNCİKABI, L. (2013) "TPAB-temelli Teknolojiyle Öğretim” dersi: Matematik öğretimi için bilgisayar oyunu tasarlama", Kitap: Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 221 / 238, ISBN: 23444323 Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ANI YAYINCILIK

Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration

     Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303, ISBN: 9781466629882      Kitap Bölümü" data-bs-content-id="YazarBilgi-41425"> İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303, ISBN: 9781466629882      Kitap Bölümü İNCİKABI, L., Tokmak, H.S. (2013) "Integrating technology into mathematics teaching: A TPACK (Technological, Pedagogical, Content knowledge) - based course design for college students", Kitap: Research Perspectives and Best Practices in Educational Technology Integration, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 288 / 303, ISBN: 9781466629882      Kitap Bölümü
2013 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
RESEARCH PERSPECTIVES AND BEST PRACTICES IN EDUCATIONAL TECHNOLOGY INTEGRATION