img
Toplam 24396 kayıt

Türk Devlet Geleneğinde Cumhuriyete Giden Yol

GÖKDEMİR, A., ÇETİN, M. (2023) "Türkiye'de Medyanın Gelişim Süreci", Kitap: Türk Devlet Geleneğinde Cumhuriyete Giden Yol, Türkiye : Boğaziçi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 37 / 51, ISBN: 978-975-451-647-0 Kitap Bölümü GÖKDEMİR, A., ÇETİN, M. (2023) "Türkiye'de Medyanın Gelişim Süreci", Kitap: Türk Devlet Geleneğinde Cumhuriyete Giden Yol, Türkiye : Boğaziçi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 37 / 51, ISBN: 978-975-451-647-0 Kitap Bölümü
2023 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Boğaziçi Yayınları

Yurttaş Gazeteciliği

GÖKDEMİR, A. (2022) "Yurttaş Gazeteciliği Kavramı, Özellikleri ve Tarihsel Gelişimi", Kitap: Yurttaş Gazeteciliği, Ankara/Türkiye : Nobel Yayın, Bölüm Sayfaları: 1 / 26, ISBN: 9786254336904 Kitap Bölümü GÖKDEMİR, A. (2022) "Yurttaş Gazeteciliği Kavramı, Özellikleri ve Tarihsel Gelişimi", Kitap: Yurttaş Gazeteciliği, Ankara/Türkiye : Nobel Yayın, Bölüm Sayfaları: 1 / 26, ISBN: 9786254336904 Kitap Bölümü
2022 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Yayın

Yeni Medya Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü

ÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2021) "Kitle İletişimde Etki Kuramları", Kitap: Yeni Medya Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 110, ISBN: 987-625-7424-24-0 Kitap Bölümü ÇETİN, M., GÖKDEMİR, A. (2021) "Kitle İletişimde Etki Kuramları", Kitap: Yeni Medya Toplum ve İletişim Biliminin Dönüşümü, Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 95 / 110, ISBN: 987-625-7424-24-0 Kitap Bölümü
2021 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Siyasal Kitabevi

İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link    BULUT, A., Tertemiz, N.I. (2014) "İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 3 (5) Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39817"> BULUT, A., Tertemiz, N.I. (2014) "İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 3 (5) Link    BULUT, A., Tertemiz, N.I. (2014) "İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 3 (5) Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Curriculum and Instructional Studies

Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link    Yıldız, M., BULUT, A. (2016) "Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (22) pp. 311-326 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39818"> Yıldız, M., BULUT, A. (2016) "Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (22) pp. 311-326 Link    Yıldız, M., BULUT, A. (2016) "Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (22) pp. 311-326 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ

Link    BULUT, A. (2016) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ", Turkish Studies (Elektronik), 11 (3) pp. 625-644 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39819"> BULUT, A. (2016) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ", Turkish Studies (Elektronik), 11 (3) pp. 625-644 [TR Dizin] Link    BULUT, A. (2016) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ", Turkish Studies (Elektronik), 11 (3) pp. 625-644 [TR Dizin] Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies (Elektronik)

Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

Link    Aktepe, V., BULUT, A. (2015) "Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (3) pp. 1081-1090 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39820"> Aktepe, V., BULUT, A. (2015) "Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (3) pp. 1081-1090 [TR Dizin] Link    Aktepe, V., BULUT, A. (2015) "Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (3) pp. 1081-1090 [TR Dizin] Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Improving 4th Grade Primary School Students' Reading Comprehension Skills

Link DOI    BULUT, A. (2017) "Improving 4th Grade Primary School Students' Reading Comprehension Skills", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 23-30 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39821"> BULUT, A. (2017) "Improving 4th Grade Primary School Students' Reading Comprehension Skills", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 23-30 Link DOI    BULUT, A. (2017) "Improving 4th Grade Primary School Students' Reading Comprehension Skills", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 23-30 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills

Link DOI    Aktepe, V., BULUT, A. (2024) "A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills", Participatory Educational Research (PER), 11 (5) pp. 188-20 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39822"> Aktepe, V., BULUT, A. (2024) "A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills", Participatory Educational Research (PER), 11 (5) pp. 188-20 Link DOI    Aktepe, V., BULUT, A. (2024) "A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills", Participatory Educational Research (PER), 11 (5) pp. 188-20 Link DOI   
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research (PER)

The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension

  BULUT, A., Yıldız, M. (2024) "The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension", Journal of Computer Assisted Learning, (0) [SSCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39823"> BULUT, A., Yıldız, M. (2024) "The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension", Journal of Computer Assisted Learning, (0) [SSCI]    BULUT, A., Yıldız, M. (2024) "The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension", Journal of Computer Assisted Learning, (0) [SSCI]   
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Computer Assisted Learning

İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

DOI   KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (92) pp. 1430-1444 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39824"> KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (92) pp. 1430-1444 [TR Dizin] DOI   KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (92) pp. 1430-1444 [TR Dizin] DOI  
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading

DOI    KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading", Kastamonu Eğitim Dergisi, 32 (3) pp. 498-505 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39825"> KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading", Kastamonu Eğitim Dergisi, 32 (3) pp. 498-505 [TR Dizin] DOI    KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading", Kastamonu Eğitim Dergisi, 32 (3) pp. 498-505 [TR Dizin] DOI   
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri

DOI    BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 312-323 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39826"> BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 312-323 [TR Dizin] DOI    BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 312-323 [TR Dizin] DOI   
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Üniversite Araştırmaları Dergisi

The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels

DOI    BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels", International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR), 11 (111) pp. 2459-1149 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39827"> BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels", International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR), 11 (111) pp. 2459-1149 DOI    BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels", International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR), 11 (111) pp. 2459-1149 DOI   
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)

CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES

BULUT, A. (2024) "Strategies in The Process of Constructing Meaning", Kitap: CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES, Ankara/Türkiye : ubakyayinevi, Bölüm Sayfaları: 25 / 58, ISBN: : 978-625-8151-34-3 Kitap Bölümü BULUT, A. (2024) "Strategies in The Process of Constructing Meaning", Kitap: CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES, Ankara/Türkiye : ubakyayinevi, Bölüm Sayfaları: 25 / 58, ISBN: : 978-625-8151-34-3 Kitap Bölümü
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ubakyayinevi

Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı

  BULUT, A. (2024) "Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı", Ankara/Türkiye : BAĞIMSIZ, ISBN: 978-605-66819-0-5  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39829"> BULUT, A. (2024) "Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı", Ankara/Türkiye : BAĞIMSIZ, ISBN: 978-605-66819-0-5   BULUT, A. (2024) "Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı", Ankara/Türkiye : BAĞIMSIZ, ISBN: 978-605-66819-0-5  
2024 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAĞIMSIZ

Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma

  BULUT, A. (2019) "Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma", Ankara/Türkiye : YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ, ISBN: 978-605-66819-1-2  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39830"> BULUT, A. (2019) "Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma", Ankara/Türkiye : YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ, ISBN: 978-605-66819-1-2   BULUT, A. (2019) "Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma", Ankara/Türkiye : YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ, ISBN: 978-605-66819-1-2  
2019 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki

BULUT, A. (2024) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024 BULUT, A. (2024) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK

Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması

BULUT, A. (2024) "Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması", 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024 BULUT, A. (2024) "Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması", 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research

BULUT, A. (2024) "Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research", 1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye , Ankara, Türkiye, (Eylül 2024 BULUT, A. (2024) "Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research", 1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye , Ankara, Türkiye, (Eylül 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye