img
img
Toplam 25130 kayıt

Eğitimin Temellerine Bakış: Program Geliştirme-Yeni Yaklaşımlar

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Efe Akademik Yayıncılık

Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Özgür Press

Transforming Early Childhood Education: Technology, Sustainability, and Foundational Skills for the 21st Century

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Özgür Press

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

FEN ÖĞRETİMİNDE SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğiten Kitap

Fen- Matematik Bilimlerinde Mükemmellik Arayışı 2024

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ELA Yayıncılık

YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DİJİTALLEŞMESİ VE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ YANSIMALARI

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 7th International Higher Education Studies Conference

YAPAY ZEKÂ DESTEKLİ EEĞİTİMDE KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRENME MODELLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU

Attitudes of Prospective Science Teachers Towards the Use of Artificial Intelligence: A Mixed Methods Investigation

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IVth INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION

Yaratıcı ve Yenilikçi Yapay Zekâ Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenilmiş Çaresizlik Durumlarına Etkisi

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Yapay Zeka Uygulamalarının Eğitimde Kullanılmasının Dezavantajları ve Etik Kaygılar

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Yapay Zekâ Uygulamalarının Bilimsel Süreç Becerileri, Çok Kriterli Karar Verme Becerileri ve Analitik Düşünme Üzerindeki Etkisi

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Yapay Zekâ Kullanımının Lisansüstü Öğrencilerin Psikolojik İyi Oluşları, Motivasyonları ve Kendine Güvenleri Üzerindeki Etkisi

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II.ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

THE IMPACT OF CREATIVE WRITING SKILLS AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE APPLICATIONS IN SCIENCE EDUCATION ON GRADUATE STUDENTS' ACADEMIC DEVELOPMENT

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ YAPAY ZEKÂ ARAÇLARINI KULLANMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Children Conference-V

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK (KRİTİK DÜŞÜNME VE ANALİZ BECERİLERİ) EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM, ÖZEL EĞİTİM YAPAY ZEKÂ İLE ANADOLU MASALLARININ İÇ YAPI ÖZELLİKLERİ, DEĞERLERİN ANALİZİ VE 2013-2024 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI KAZANIMLARININ ENTEGRASYONU

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi-IV

ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE ÖĞRETMENLERİN PROJE HAZIRLAMA KONUSUNDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN BELİRLENMESİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU

ERASMUS+ YETİŞKİN EĞİTİMİ KA (KEY ACTİON) HAREKETLİLİKLERİNE KATILAN 25 64 ARASI YETİŞKİNLERİN DENEYİMLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU

THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENTS' COMPUTATIONAL ESTIMATION SKILLS AND MATHEMATICAL SELF-EFFICIENCY

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia