Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25782 kayıt
İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki İmgeler
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Salur, H.T. (2019) "
İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki İmgeler
",
International Marmara Social Sciences Congress
, (
Kasım 2019
)
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Salur, H.T. (2019) "
İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki İmgeler
",
International Marmara Social Sciences Congress
, (
Kasım 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Marmara Social Sciences Congress
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Kula, S.S. (2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
",
USOS
, (
Nisan 2018
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Kula, S.S. (2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Kitaplıkları ve Okul Kütüphanelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
",
USOS
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
USOS
İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Başar, T. (2017) "
İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
",
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Kasım 2017
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Başar, T. (2017) "
İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
",
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kula, S.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
ICOESS 2017
, (
Nisan 2017
)
Kula, S.S.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öyküleyici Metinlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
ICOESS 2017
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ICOESS 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Dijital Hikâyelerin İncelenmesi
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Dijital Hikâyelerin İncelenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (
Nisan 2019
)
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Oluşturdukları Dijital Hikâyelerin İncelenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (
Nisan 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
An Investigation of Life Science Course Curriculum Wıthin Turkish Qualifications Framework
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2020) "
An Investigation of Life Science Course Curriculum Wıthin Turkish Qualifications Framework
",
INTE 2020
, (
Eylül 2020
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2020) "
An Investigation of Life Science Course Curriculum Wıthin Turkish Qualifications Framework
",
INTE 2020
, (
Eylül 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTE 2020
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarına ÖzYönetimli Öğrenme Becerileri Açısından Bir Bakış
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, KARABULUT-COŞKUN, B. (2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarına ÖzYönetimli Öğrenme Becerileri Açısından Bir Bakış
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, (
Nisan 2018
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, KARABULUT-COŞKUN, B. (2018) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problemli İnternet Kullanım Davranışlarına ÖzYönetimli Öğrenme Becerileri Açısından Bir Bakış
",
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforları
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, FAİZ, M. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforları
",
18th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Aralık 2019
)
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, FAİZ, M. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforları
",
18th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
18th International Primary Teacher Education Symposium
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi
",
18th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Aralık 2019
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi
",
18th International Primary Teacher Education Symposium
, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
18th International Primary Teacher Education Symposium
Aday Öğretmenlerde Meraklılık Ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
Aday Öğretmenlerde Meraklılık Ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
",
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2017) "
Aday Öğretmenlerde Meraklılık Ve Bilgi Okuryazarlığı Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
",
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimileri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimileri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
",
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (
Nisan 2017
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2017) "
Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimileri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
",
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
Ses temelli cümle yöntemine eleştirel bir bakış
AKMAN, E.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2011) "
Ses temelli cümle yöntemine eleştirel bir bakış
",
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2011
)
AKMAN, E.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2011) "
Ses temelli cümle yöntemine eleştirel bir bakış
",
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Hayat bilgisi dersinin öğrencileri fen ve teknoloji dersine hazırlamadaki etkisi
Yağcı, E., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2012) "
Hayat bilgisi dersinin öğrencileri fen ve teknoloji dersine hazırlamadaki etkisi
",
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2012
)
Yağcı, E., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2012) "
Hayat bilgisi dersinin öğrencileri fen ve teknoloji dersine hazırlamadaki etkisi
",
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Üniversite öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2015) "
Üniversite öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi
",
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Ekim 2015
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2015) "
Üniversite öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi
",
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Ekim 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2014) "
Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri
",
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Haziran 2014
)
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2014) "
Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri
",
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Haziran 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis
Şen, Z., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Turan, S. (2015) "
Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis
",
International Society for Teacher Education (ISfTE)
, (
Nisan 2015
)
Şen, Z., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Turan, S. (2015) "
Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis
",
International Society for Teacher Education (ISfTE)
, (
Nisan 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Society for Teacher Education (ISfTE)
Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2012) "
Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri
",
International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons
, Türkiye, (
Nisan 2012
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2012) "
Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri
",
International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons
, Türkiye, (
Nisan 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons
Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Çiğdem, S., Demir, Ç. (2016) "
Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar
",
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Aralık 2016
)
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Çiğdem, S., Demir, Ç. (2016) "
Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar
",
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
Link
DOI
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2022) "
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (1) pp. 298-321
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4132">
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2022) "
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (1) pp. 298-321
Link
DOI
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2022) "
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (1) pp. 298-321
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, İNCİKABI, L. (2013) "
An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.
",
Problems of Education ın the 21st Century
, (0)
[TR Dizin]
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, İNCİKABI, L. (2013) "
An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.
",
Problems of Education ın the 21st Century
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Problems of Education ın the 21st Century
«
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
»