Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24543 kayıt
Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2014) "
Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri
",
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Haziran 2014
)
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
(2014) "
Öğretmen adaylarının öz-yönetimli öğrenme becerilerine ilişkin görüşleri
",
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Haziran 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis
Şen, Z., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Turan, S. (2015) "
Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis
",
International Society for Teacher Education (ISfTE)
, (
Nisan 2015
)
Şen, Z., Başar, T.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Turan, S. (2015) "
Brain-Based learning studies in turkey: a review for methodological analysis
",
International Society for Teacher Education (ISfTE)
, (
Nisan 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Society for Teacher Education (ISfTE)
Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2012) "
Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri
",
International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons
, Türkiye, (
Nisan 2012
)
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Demirel, M. (2012) "
Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe öğretimi yeterliklerine ilişkin görüşleri
",
International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons
, Türkiye, (
Nisan 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Trends in Education and Their Implicatons
Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Çiğdem, S., Demir, Ç. (2016) "
Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar
",
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Aralık 2016
)
Demirel, M.,
AŞKIN-TEKKOL, İ.
, Çiğdem, S., Demir, Ç. (2016) "
Öğrenme Stratejileri ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Eğilimler ve Yansımalar
",
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
Link
DOI
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2022) "
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (1) pp. 298-321
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4132">
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2022) "
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (1) pp. 298-321
Link
DOI
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2022) "
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (1) pp. 298-321
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, İNCİKABI, L. (2013) "
An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.
",
Problems of Education ın the 21st Century
, (0)
[TR Dizin]
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, İNCİKABI, L. (2013) "
An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.
",
Problems of Education ın the 21st Century
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Problems of Education ın the 21st Century
Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits
Link
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2021) "
Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 52 (6) pp. 833-856
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4134">
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2021) "
Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 52 (6) pp. 833-856
Link
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2021) "
Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, 52 (6) pp. 833-856
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlernin İncelenmesi : Kastamonu Üniversitesi Örneği
Link
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlernin İncelenmesi : Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Dergisi
, 4 (0) pp. 131-142
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4135">
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlernin İncelenmesi : Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Dergisi
, 4 (0) pp. 131-142
Link
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2015) "
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlernin İncelenmesi : Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Dergisi
, 4 (0) pp. 131-142
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Dergisi
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example
",
MATDER Journal of Mathematics Education
, 3 (1) pp. 32-40
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4136">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example
",
MATDER Journal of Mathematics Education
, 3 (1) pp. 32-40
[TR Dizin]
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example
",
MATDER Journal of Mathematics Education
, 3 (1) pp. 32-40
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MATDER Journal of Mathematics Education
The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry
Link
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2018) "
The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry
",
International Journal on New Trends in Education their Implications
, 9 (2)
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4137">
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2018) "
The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry
",
International Journal on New Trends in Education their Implications
, 9 (2)
Link
ALİUSTAOĞLU, F.,
TUNA, A.
(2018) "
The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry
",
International Journal on New Trends in Education their Implications
, 9 (2)
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal on New Trends in Education their Implications
Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Polat, A.C., Altunok, F., Küçükoğlu, U. (2017) "
Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri
",
Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi
, 12 (23) pp. 103-119
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4138">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Polat, A.C., Altunok, F., Küçükoğlu, U. (2017) "
Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri
",
Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi
, 12 (23) pp. 103-119
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Polat, A.C., Altunok, F., Küçükoğlu, U. (2017) "
Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri
",
Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi
, 12 (23) pp. 103-119
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi
ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES
Link
DOI
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2017) "
ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES
",
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, 8 (1) pp. 78-88
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4139">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2017) "
ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES
",
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, 8 (1) pp. 78-88
Link
DOI
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
(2017) "
ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES
",
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, 8 (1) pp. 78-88
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Uysal, R., Kabuklu, Ü.N. (2018) "
Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri
",
Asya Öğretim Dergisi
, 6 (2) pp. 63-80
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4140">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Uysal, R., Kabuklu, Ü.N. (2018) "
Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri
",
Asya Öğretim Dergisi
, 6 (2) pp. 63-80
Link
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Uysal, R., Kabuklu, Ü.N. (2018) "
Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri
",
Asya Öğretim Dergisi
, 6 (2) pp. 63-80
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Asya Öğretim Dergisi
The views of mathematics teachers about the 5E instructional model
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Gülsevinçler, D., Karaosmanoğlu, A.B. (2015) "
The views of mathematics teachers about the 5E instructional model
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4141">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Gülsevinçler, D., Karaosmanoğlu, A.B. (2015) "
The views of mathematics teachers about the 5E instructional model
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, (0)
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Gülsevinçler, D., Karaosmanoğlu, A.B. (2015) "
The views of mathematics teachers about the 5E instructional model
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ
Link
Altunok, F.,
TUNA, A.
(2021) "
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
The Journal of International Education Science
, 27 (8) pp. 123-144
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4142">
Altunok, F.,
TUNA, A.
(2021) "
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
The Journal of International Education Science
, 27 (8) pp. 123-144
Link
Altunok, F.,
TUNA, A.
(2021) "
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ
",
The Journal of International Education Science
, 27 (8) pp. 123-144
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of International Education Science
Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar
DOI
Karataş, E.,
TUNA, A.
(2021) "
Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar
",
The journal of International Education science
, 8 (29) pp. 274-296
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4143">
Karataş, E.,
TUNA, A.
(2021) "
Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar
",
The journal of International Education science
, 8 (29) pp. 274-296
DOI
Karataş, E.,
TUNA, A.
(2021) "
Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar
",
The journal of International Education science
, 8 (29) pp. 274-296
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The journal of International Education science
Öğrencilerin İspat Yapabilme Becerilerinin Gelişimine 5E modelinin Etkisi
Link
Küçükbulut, C.,
TUNA, A.
(2020) "
Öğrencilerin İspat Yapabilme Becerilerinin Gelişimine 5E modelinin Etkisi
",
The Journal of International Education Science
, 7 (23) pp. 70-82
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4144">
Küçükbulut, C.,
TUNA, A.
(2020) "
Öğrencilerin İspat Yapabilme Becerilerinin Gelişimine 5E modelinin Etkisi
",
The Journal of International Education Science
, 7 (23) pp. 70-82
Link
Küçükbulut, C.,
TUNA, A.
(2020) "
Öğrencilerin İspat Yapabilme Becerilerinin Gelişimine 5E modelinin Etkisi
",
The Journal of International Education Science
, 7 (23) pp. 70-82
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of International Education Science
What Do Teacher Candıdates Know About the Limits of the Sequences?
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "
What Do Teacher Candıdates Know About the Limits of the Sequences?
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 132-142
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4145">
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "
What Do Teacher Candıdates Know About the Limits of the Sequences?
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 132-142
TUNA, A.
, BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "
What Do Teacher Candıdates Know About the Limits of the Sequences?
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 132-142
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Curriculum and Teaching
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Dağdelen, İ. (2019) "
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS
",
The Journal of International Education Science)
, 20 (1) pp. 1-15
[TR Dizin]
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Dağdelen, İ. (2019) "
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS
",
The Journal of International Education Science)
, 20 (1) pp. 1-15
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of International Education Science)
Students’xx Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections.
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Dağdelen, İ., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "
Students’xx Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections.
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 1-14
" data-bs-content-id="YazarBilgi-4147">
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Dağdelen, İ., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "
Students’xx Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections.
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 1-14
BİBER, A.Ç.,
TUNA, A.
, Dağdelen, İ., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "
Students’xx Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections.
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 1-14
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Curriculum and Teaching
«
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
»