img
Toplam 21605 kayıt

Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem

DOI     ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 53 (2) pp. 337-363 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-390"> ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 53 (2) pp. 337-363 DOI     ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2022) "Investigation of mathematical collective creativity of gifted middle school students during model-eliciting activities: the case of the quilt problem", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 53 (2) pp. 337-363 DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling: A Narrative Study

Link DOI     AHİ, B., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling: A Narrative Study", EDUCATION AND URBAN SOCIETY, 53 (5) pp. 515-535 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-393"> AHİ, B., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling: A Narrative Study", EDUCATION AND URBAN SOCIETY, 53 (5) pp. 515-535 [SSCI] Link DOI     AHİ, B., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling: A Narrative Study", EDUCATION AND URBAN SOCIETY, 53 (5) pp. 515-535 [SSCI] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATION AND URBAN SOCIETY

Matematik Ve Zeka Oyunlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması

Uysal, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Matematik Ve Zeka Oyunlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023 Uysal, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Matematik Ve Zeka Oyunlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Sistematik Literatür Taraması", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin Matematiksel Yaratıcılık Açısından İncelenmesi

Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin Matematiksel Yaratıcılık Açısından İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023 Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin Matematiksel Yaratıcılık Açısından İncelenmesi", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION

İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklenmesi Bağlamında İncelenmesi: Amerika ve Türkiye Örnekleri

ŞENGİL-AKAR, Ş., Karaduman, G.B. (2023) "İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklenmesi Bağlamında İncelenmesi: Amerika ve Türkiye Örnekleri", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023 ŞENGİL-AKAR, Ş., Karaduman, G.B. (2023) "İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Matematiksel Yaratıcılığı Desteklenmesi Bağlamında İncelenmesi: Amerika ve Türkiye Örnekleri", 6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU PROGRAMI SCHEDULE OF 6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION

Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme

ŞENGİL-AKAR, Ş., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme", 16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı , (Nisan 2019 ŞENGİL-AKAR, Ş., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Farklılaştırma Olarak Matematiksel Modelleme", 16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı , (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Eğitimde İyi ÖrneklerKonferansı

Ortaokul Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Süreçlerinin İncelenmesi

Turan, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Süreçlerinin İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education(4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023 Turan, M., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "Ortaokul Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Süreçlerinin İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education(4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education(4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023))

İlköğretim 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Açısından İncelenmesi

Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "İlköğretim 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Açısından İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023 Altuner, A., ŞENGİL-AKAR, Ş., Saygı, E. (2023) "İlköğretim 7. Sınıf Matematik Ders Kitabının Matematiksel Yaratıcılığı Destekleme Açısından İncelenmesi", 4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023)) , Bursa, Türkiye, (Mayıs 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conferance on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Kongresi (FMGTEK 2023))

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Yaratıcılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecinde İncelenmesi

ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2019) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Yaratıcılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecinde İncelenmesi", VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , İstanbul, (Ekim 2019 ŞENGİL-AKAR, Ş., Özdemir, İ.E.Y. (2019) "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Yaratıcılıklarının Matematiksel Modelleme Sürecinde İncelenmesi", VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi , İstanbul, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları

Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 694-697), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019 Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Cebirsel İfade Kavramına İlişkin Tanımları", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 694-697), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi

ŞENGİL-AKAR, Ş., Atay, A., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi", 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 768-771), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019 ŞENGİL-AKAR, Ş., Atay, A., Çiftçi, Ş.K., Yıldız, P. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Alan Ölçme Süreçlerinin İncelenmesi", 28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 768-771), Ankara, Türkiye, (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları

Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1291-1292), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019 Yıldız, P., Çiftçi, Ş.K., Atay, A., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Denklem Kavramına İlişkin Tanımları", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1291-1292), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. International Eurasian Educational Research Congress

Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi

Çiftçi, Ş.K., Atay, A., Yıldız, P., ŞENGİL-AKAR, Ş., Çankaya, A. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1378-1379), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019 Çiftçi, Ş.K., Atay, A., Yıldız, P., ŞENGİL-AKAR, Ş., Çankaya, A. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Cetvele İlişkin Anlayışlarının İncelenmesi", VI. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1378-1379), Ankara, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. International Eurasian Educational Research Congress

Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Gelişiminde Uygulama Dökümlerinin Rolü

Çiftçi, Ş.K., Yılmaz, N., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Gelişiminde Uygulama Dökümlerinin Rolü", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 997-1006), (Haziran 2019 Çiftçi, Ş.K., Yılmaz, N., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Gelişiminde Uygulama Dökümlerinin Rolü", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , (pp. 997-1006), (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Ortaokul Öğrencilerinin Yakın Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması

DOI     Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2022) "Ortaokul Öğrencilerinin Yakın Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (33) pp. 188-216 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-433"> Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2022) "Ortaokul Öğrencilerinin Yakın Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (33) pp. 188-216 [TR Dizin] DOI     Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2022) "Ortaokul Öğrencilerinin Yakın Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (33) pp. 188-216 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının FeTeMM Uygulamalarına İlişkin Bilişsel Algıları

Link   ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM Uygulamalarına İlişkin Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-434"> ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM Uygulamalarına İlişkin Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link   ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM Uygulamalarına İlişkin Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education

Comparison of Secondary School Students' Awareness of the Near Environment They Live in According to Regional Differences

DOI    Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "Comparison of Secondary School Students' Awareness of the Near Environment They Live in According to Regional Differences", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 164-184 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-435"> Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "Comparison of Secondary School Students' Awareness of the Near Environment They Live in According to Regional Differences", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 164-184 DOI    Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "Comparison of Secondary School Students' Awareness of the Near Environment They Live in According to Regional Differences", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 164-184 DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Using Social Networks in The Inquiry-Based General Chemistry Laboratory Course

Link DOI   ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "The Effect of Using Social Networks in The Inquiry-Based General Chemistry Laboratory Course", International Journal of Progressive Education, 17 (6) pp. 16-31 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-436"> ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "The Effect of Using Social Networks in The Inquiry-Based General Chemistry Laboratory Course", International Journal of Progressive Education, 17 (6) pp. 16-31 Link DOI   ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "The Effect of Using Social Networks in The Inquiry-Based General Chemistry Laboratory Course", International Journal of Progressive Education, 17 (6) pp. 16-31 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

3D Printing Technology in Education and Some Examples of 3D Printer Technology Materials Applied in Chemistry Education

DOI    Topçuoğlu, N., ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., YERLİKAYA, Z. (2021) "3D Printing Technology in Education and Some Examples of 3D Printer Technology Materials Applied in Chemistry Education", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 131-159 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-437"> Topçuoğlu, N., ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., YERLİKAYA, Z. (2021) "3D Printing Technology in Education and Some Examples of 3D Printer Technology Materials Applied in Chemistry Education", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 131-159 DOI    Topçuoğlu, N., ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., YERLİKAYA, Z. (2021) "3D Printing Technology in Education and Some Examples of 3D Printer Technology Materials Applied in Chemistry Education", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 131-159 DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi

Bir Simülasyon Olarak Eğitim ve Eğitim Programları

DOI    Duran, V., Kaymakçı, G., ÜNAL, A. (2020) "Bir Simülasyon Olarak Eğitim ve Eğitim Programları", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (3) pp. 1583-1599 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-438"> Duran, V., Kaymakçı, G., ÜNAL, A. (2020) "Bir Simülasyon Olarak Eğitim ve Eğitim Programları", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (3) pp. 1583-1599 [TR Dizin] DOI    Duran, V., Kaymakçı, G., ÜNAL, A. (2020) "Bir Simülasyon Olarak Eğitim ve Eğitim Programları", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (3) pp. 1583-1599 [TR Dizin] DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi