Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24168 kayıt
Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction
Link
DOI
İNCİKABI, L.
(2013) "
Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction
",
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 9 (2) pp. 167-176
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-62">
İNCİKABI, L.
(2013) "
Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction
",
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 9 (2) pp. 167-176
[SSCI]
Link
DOI
İNCİKABI, L.
(2013) "
Teacher Candidates Efficacy Beliefs in Mathematics Play Generated Curriculum Instruction
",
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 9 (2) pp. 167-176
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi
İNCİKABI, L.
, Kılıç, Ç. (2013) "
İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi
",
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, 6 (3) pp. 343-358
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-65">
İNCİKABI, L.
, Kılıç, Ç. (2013) "
İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi
",
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, 6 (3) pp. 343-358
[TR Dizin]
İNCİKABI, L.
, Kılıç, Ç. (2013) "
İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi
",
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, 6 (3) pp. 343-358
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, Tokmak, H.S. (2012) "
Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 49 (4) pp. 277-288
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-68">
İNCİKABI, L.
, Tokmak, H.S. (2012) "
Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 49 (4) pp. 277-288
Link
DOI
İNCİKABI, L.
, Tokmak, H.S. (2012) "
Understanding expertise based training effects on the software evaluation process of Mathematics Education teachers
",
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
, 49 (4) pp. 277-288
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATIONAL MEDIA INTERNATIONAL
Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları
Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları
", Ankara/Türkiye :
ANI YAYINCILIK
, ISBN: 23444323
" data-bs-content-id="YazarBilgi-83">
Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları
", Ankara/Türkiye :
ANI YAYINCILIK
, ISBN: 23444323
Yelken, T., Tokmak, H.S., Özgelen, S.,
İNCİKABI, L.
(2013) "
Fen ve matematik eğitiminde teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli öğretim tasarımları
", Ankara/Türkiye :
ANI YAYINCILIK
, ISBN: 23444323
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ANI YAYINCILIK
Flipped classroom model and its application on derivative teaching
Ayanoğlu, P.,
İNCİKABI, L.
(2022) "
Flipped classroom model and its application on derivative teaching
",
5th international Turkish computers & mathematics education symposium
, (pp. 205-206), Alanya, Türkiye, (
Ocak 2022
)
Ayanoğlu, P.,
İNCİKABI, L.
(2022) "
Flipped classroom model and its application on derivative teaching
",
5th international Turkish computers & mathematics education symposium
, (pp. 205-206), Alanya, Türkiye, (
Ocak 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th international Turkish computers & mathematics education symposium
An investigation of mathematics contents of children periodicals in terms of problem specifications
Okay, Ş.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
An investigation of mathematics contents of children periodicals in terms of problem specifications
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)
, (pp. 522), Ordu, Türkiye, (
Temmuz 2018
)
Okay, Ş.,
İNCİKABI, L.
(2018) "
An investigation of mathematics contents of children periodicals in terms of problem specifications
",
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)
, (pp. 522), Ordu, Türkiye, (
Temmuz 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018)
6Th grade students’ strategies in division operation and students’ skills of interpreting remainder.
İNCİKABI, L.
, Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2019) "
6Th grade students’ strategies in division operation and students’ skills of interpreting remainder.
",
4th international Turkish computers mathematics education symposium
, (pp. 742-744), İzmir, (
Ekim 2019
)
İNCİKABI, L.
, Ayanoğlu, P., Uysal, R. (2019) "
6Th grade students’ strategies in division operation and students’ skills of interpreting remainder.
",
4th international Turkish computers mathematics education symposium
, (pp. 742-744), İzmir, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th international Turkish computers mathematics education symposium
Fatih projesi dâhilindeki ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterlikleri
Macakoğlu, E.E.,
İNCİKABI, L.
, Türk, B. (2017) "
Fatih projesi dâhilindeki ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterlikleri
",
International Symposium of Education and Values
, (pp. 9), Muğla, (
Kasım 2017
)
Macakoğlu, E.E.,
İNCİKABI, L.
, Türk, B. (2017) "
Fatih projesi dâhilindeki ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterlikleri
",
International Symposium of Education and Values
, (pp. 9), Muğla, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Symposium of Education and Values
Geçmişten Günümüze Matematik Dersi Öğretim Programları
İNCİKABI, L.
, Uzun, P. (2017) "
Geçmişten Günümüze Matematik Dersi Öğretim Programları
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3
, Afyon, Türkiye, (
Ekim 2017
)
İNCİKABI, L.
, Uzun, P. (2017) "
Geçmişten Günümüze Matematik Dersi Öğretim Programları
",
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3
, Afyon, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3
A study on representatıons placed in the middle school mathematics textbooks
İNCİKABI, L.
, BİBER, A.Ç., Tuna, A., Korkmaz, S. (2017) "
A study on representatıons placed in the middle school mathematics textbooks
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
, (pp. 8), Kastamonu, Türkiye, (
Eylül 2017
)
İNCİKABI, L.
, BİBER, A.Ç., Tuna, A., Korkmaz, S. (2017) "
A study on representatıons placed in the middle school mathematics textbooks
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
, (pp. 8), Kastamonu, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
A research on the articles published in Kastamonu University Education Journal
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "
A research on the articles published in Kastamonu University Education Journal
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
, (pp. 6), Kuşadası, Türkiye, (
Eylül 2017
)
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "
A research on the articles published in Kastamonu University Education Journal
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
, (pp. 6), Kuşadası, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
How is the limit concept in the sequences understood by the students?
BİBER, A.Ç., Tuna, A.,
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S. (2017) "
How is the limit concept in the sequences understood by the students?
",
International Conference on Research in Education Science
, (pp. 59), Kuşadası, Türkiye, (
Eylül 2017
)
BİBER, A.Ç., Tuna, A.,
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S. (2017) "
How is the limit concept in the sequences understood by the students?
",
International Conference on Research in Education Science
, (pp. 59), Kuşadası, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education Science
Numbers and operations from past to present: A reserach on mathematics teaching programs
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S. (2017) "
Numbers and operations from past to present: A reserach on mathematics teaching programs
",
International Conference on Research in Education Science
, (pp. 82-83), Kuşadası, Türkiye, (
Eylül 2017
)
İNCİKABI, L.
, Korkmaz, S. (2017) "
Numbers and operations from past to present: A reserach on mathematics teaching programs
",
International Conference on Research in Education Science
, (pp. 82-83), Kuşadası, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Research in Education Science
Öğretmen adaylarının nota değerlerinin öğretilmesinde tercih ettikleri temsillerin matematik ve müzik bağlamında değerlendirilmesi
ÖZGÜL, İ.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Öğretmen adaylarının nota değerlerinin öğretilmesinde tercih ettikleri temsillerin matematik ve müzik bağlamında değerlendirilmesi
",
Eğitimde değişim konferansları
, (
Aralık 2016
)
ÖZGÜL, İ.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Öğretmen adaylarının nota değerlerinin öğretilmesinde tercih ettikleri temsillerin matematik ve müzik bağlamında değerlendirilmesi
",
Eğitimde değişim konferansları
, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitimde değişim konferansları
Undergraduate science teacher education students perceptions of undergraduate mathematics courses
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K. (2016) "
Undergraduate science teacher education students perceptions of undergraduate mathematics courses
",
International Conference for Education
, (pp. 107-111), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (
Aralık 2016
)
İNCİKABI, L.
, SERİN, M.K. (2016) "
Undergraduate science teacher education students perceptions of undergraduate mathematics courses
",
International Conference for Education
, (pp. 107-111), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference for Education
Middle school science teachers knowledge about science teaching program Case of Kastamonu
PEKTAŞ, M.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Middle school science teachers knowledge about science teaching program Case of Kastamonu
",
International Conference for Education
, (pp. 77-82), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (
Aralık 2016
)
PEKTAŞ, M.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Middle school science teachers knowledge about science teaching program Case of Kastamonu
",
International Conference for Education
, (pp. 77-82), Boston, Amerika Birleşik Devletleri, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference for Education
Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkim inançları ve üstbilişsel farkındalıkları
SERİN, M.K.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkim inançları ve üstbilişsel farkındalıkları
",
15th Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS)
, Muğla, Türkiye, (
Aralık 2016
)
SERİN, M.K.,
İNCİKABI, L.
(2016) "
Sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel problem çözmeye ilişkim inançları ve üstbilişsel farkındalıkları
",
15th Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS)
, Muğla, Türkiye, (
Aralık 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
15th Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS)
Developing pre service science teachers NOS views Using blogs as a platform for reflection
Özgelen, S., Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
, Çoban, G. (2015) "
Developing pre service science teachers NOS views Using blogs as a platform for reflection
",
NARST Annual International Conference
, (pp. 467-468), Chicago, Il, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2015
)
Özgelen, S., Tokmak, H.S.,
İNCİKABI, L.
, Çoban, G. (2015) "
Developing pre service science teachers NOS views Using blogs as a platform for reflection
",
NARST Annual International Conference
, (pp. 467-468), Chicago, Il, Amerika Birleşik Devletleri, (
Nisan 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
NARST Annual International Conference
İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma
İNCİKABI, L.
, BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2015) "
İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma
",
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 106-107), Adıyaman, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
İNCİKABI, L.
, BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2015) "
İlköğretim matematik öğretmenliği programı öğrencilerinin tercih nedenleri ve beklentileri üzerine bir araştırma
",
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 106-107), Adıyaman, Türkiye, (
Mayıs 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
İlköğretim matematik programını tercih nedenleri ve beklentilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O. (2015) "
İlköğretim matematik programını tercih nedenleri ve beklentilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
",
3rd International Conference on Primary Education
, (pp. 71), Nevşehir, Türkiye, (
Ekim 2015
)
BİBER, A.Ç.,
İNCİKABI, L.
, Mercimek, O. (2015) "
İlköğretim matematik programını tercih nedenleri ve beklentilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
",
3rd International Conference on Primary Education
, (pp. 71), Nevşehir, Türkiye, (
Ekim 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Conference on Primary Education
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»