img
img
Toplam 25254 kayıt

TÜBİTAK Tarafından Desteklenen Bilim Şenliklerine (4007) Yönelik İlkokul/Ortaokul Öğrencilerinin ve Atölye Liderlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of STEAM Education

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Etkisi ve Paydaş Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Strategic Research in Social Science

Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları (Editör)

0 0
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Sınırları Olmayan Yeni Nesil Okullar: Rauf Bey Gemisinde Eğitim Sürecinin İncelenmesi-ONLINE SUNUM YAPILDI

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi

Yeni Nesil Görünmeyen Çöplerimiz, “Dijital Atıklar”: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Atık Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi-ONLİNE SUNUM YAPILDI

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-III Kongresi

FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ALANINDA LİSANSÜSTÜ EĞİTİM GÖREN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK YAZIM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMICS, POLITICS AND ADMINISTRATION

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARININ ETİK KULLANIMI

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI ESEP KONGRESİ

“Fen Bilgisi Öğretmen Yetiştirme Programlarında Kalite ve Akreditasyon SüreçlerineFarklı Bir Bakış”-Online Sunum Yapıldı

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Xth International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Eğitim bilimleri alanında yapılan ölçek geliştirme çalışmalarının faktör analizi boyutunda incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Fen bilimleri öğretmenlerinin kazanım merkezli STEM uygulamaları hakkındaki görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

İlköğretim 5.sınıf fen bilimleri ders kitabının kazanım merkezli STEM uygulamaları açısından incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi

İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin yeni nesil fen bilimleri sorularını çözmelerinde okuma stratejilerinin ve okuduğunu anlama aktivitelerinin etkisi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi

Akredite Edilmiş Öğretmen Yetiştirme Programlarının Güçlü ve Geliştirmeye Açık Yönlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

“Şimdi Yeni Şeyler Söylemek Lazım”: YÖK Yetki Devri ve Öğretmenlik Lisans Programları için Bir Analiz Çalışması

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII.International Eurasian Educational Research Congress

Liderlik Kapasitesinin Hazır Oluş/isteklilik/yetkinlik Bakımlarından Ölçülmesi Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Ortaokul 5, 6, 7 ve 8.Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarının İnfografik Kullanımı Açısından İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education

Tasarım Tabanlı Araştırma Uygulamaları ile Yürütülen Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin 8.Sınıf Öğrencilerinin 21.Yüzyıl Becerilerine Etkisi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen Bilimleri Kongresi

Aynalar Konusunda Scamper Tekniği Ile Periskop Yapımının Ortaokul 7.sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme ve Sorgulama Becerilerine Etkisi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Çoklu Öğrenme Ortamlarında Bitişiklik Ilkesi ve Bölünmüş Dikkat Etkisi: Bir Sistematik Derleme Çalışması

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Gözünden Eylem Araştırması

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2.Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi