img
img
Toplam 25253 kayıt

Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asya Öğretim Dergisi

Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Trigonometri Konulu Tezler

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education

Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi

Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi

Students’xx difficulties in similar triangle questions

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Educational Sciences

Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayis University Journal of Education

The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Electronic Journal of Elementary Education

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INES JOURNAL

Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)