Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24626 kayıt
STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Link
Yükselen, A.,
BİBER, A.Ç.
, KEPCEOĞLU, İ. (2021) "
STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 2 (1) pp. 1-17
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9125">
Yükselen, A.,
BİBER, A.Ç.
, KEPCEOĞLU, İ. (2021) "
STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 2 (1) pp. 1-17
Link
Yükselen, A.,
BİBER, A.Ç.
, KEPCEOĞLU, İ. (2021) "
STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 2 (1) pp. 1-17
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması
DOI
Gürbüz, Y.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması
",
e-International Journal of Educational Research
, 12 (5) pp. 1-16
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9126">
Gürbüz, Y.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması
",
e-International Journal of Educational Research
, 12 (5) pp. 1-16
DOI
Gürbüz, Y.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması
",
e-International Journal of Educational Research
, 12 (5) pp. 1-16
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-International Journal of Educational Research
Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi
Link
DOI
Baltacı, M.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi
",
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, 8 (29) pp. 76-95
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9127">
Baltacı, M.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi
",
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, 8 (29) pp. 76-95
Link
DOI
Baltacı, M.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi
",
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, 8 (29) pp. 76-95
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching
DOI
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching
",
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
, 4 (1) pp. 97-118
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9128">
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching
",
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
, 4 (1) pp. 97-118
DOI
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2021) "
Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching
",
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
, 4 (1) pp. 97-118
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis
Link
Üner, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis
",
Asya Öğretim Dergisi
, 8 (1) pp. 1-14
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9129">
Üner, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis
",
Asya Öğretim Dergisi
, 8 (1) pp. 1-14
Link
Üner, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis
",
Asya Öğretim Dergisi
, 8 (1) pp. 1-14
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Asya Öğretim Dergisi
Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts
Link
DOI
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts
",
Journal of Education and Practice
, 11 (28) pp. 14-21
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9130">
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts
",
Journal of Education and Practice
, 11 (28) pp. 14-21
Link
DOI
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts
",
Journal of Education and Practice
, 11 (28) pp. 14-21
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Practice
Trigonometri Konulu Tezler
Link
Çetinkaya, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Trigonometri Konulu Tezler
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 1 (1) pp. 41-53
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9131">
Çetinkaya, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Trigonometri Konulu Tezler
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 1 (1) pp. 41-53
Link
Çetinkaya, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Trigonometri Konulu Tezler
",
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, 1 (1) pp. 41-53
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği
Link
İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği
",
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 6 (2) pp. 681-699
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9132">
İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği
",
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 6 (2) pp. 681-699
Link
İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği
",
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 6 (2) pp. 681-699
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması
Link
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 4 (1) pp. 55-72
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9133">
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 4 (1) pp. 55-72
Link
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
, 4 (1) pp. 55-72
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER
Link
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 4 (1) pp. 10-27
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9134">
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 4 (1) pp. 10-27
Link
İncikabı, S.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER
",
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 4 (1) pp. 10-27
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları
Link
DOI
Yapıcıoğlu, U.M.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (30) pp. 435-457
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9135">
Yapıcıoğlu, U.M.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (30) pp. 435-457
[TR Dizin]
Link
DOI
Yapıcıoğlu, U.M.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 15 (30) pp. 435-457
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
DOI
Er, G.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (3) pp. 995-1006
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9136">
Er, G.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (3) pp. 995-1006
[TR Dizin]
DOI
Er, G.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (3) pp. 995-1006
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
DOI
Er, G.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
",
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (1) pp. 24-34
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9137">
Er, G.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
",
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (1) pp. 24-34
[TR Dizin]
DOI
Er, G.,
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
",
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (1) pp. 24-34
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
Students’xx difficulties in similar triangle questions
Link
DOI
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Students’xx difficulties in similar triangle questions
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 15 (5) pp. 1146-1159
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9138">
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Students’xx difficulties in similar triangle questions
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 15 (5) pp. 1146-1159
Link
DOI
BİBER, A.Ç.
(2020) "
Students’xx difficulties in similar triangle questions
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 15 (5) pp. 1146-1159
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences
Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
Link
DOI
Güzel, R.,
BİBER, A.Ç.
(2019) "
Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 27 (1) pp. 199-208
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9139">
Güzel, R.,
BİBER, A.Ç.
(2019) "
Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 27 (1) pp. 199-208
[TR Dizin]
Link
DOI
Güzel, R.,
BİBER, A.Ç.
(2019) "
Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 27 (1) pp. 199-208
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS
Link
DOI
BİBER, A.Ç.
, TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS
",
The Journal of International Educational Sciences
, 6 (19) pp. 1-15
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9140">
BİBER, A.Ç.
, TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS
",
The Journal of International Educational Sciences
, 6 (19) pp. 1-15
Link
DOI
BİBER, A.Ç.
, TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS
",
The Journal of International Educational Sciences
, 6 (19) pp. 1-15
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of International Educational Sciences
Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections
Link
DOI
BİBER, A.Ç.
, TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "
Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 1-14
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9141">
BİBER, A.Ç.
, TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "
Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 1-14
Link
DOI
BİBER, A.Ç.
, TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "
Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 1-14
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Curriculum and Teaching
What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?
Link
DOI
TUNA, A.,
BİBER, A.Ç.
, Korkmaz, S. (2019) "
What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 132-142
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9142">
TUNA, A.,
BİBER, A.Ç.
, Korkmaz, S. (2019) "
What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 132-142
Link
DOI
TUNA, A.,
BİBER, A.Ç.
, Korkmaz, S. (2019) "
What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?
",
Journal of Curriculum and Teaching
, 8 (3) pp. 132-142
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Curriculum and Teaching
444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri
Karabıyıkoğlu, L.,
BİBER, A.Ç.
(2019) "
444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri
",
Ondokuz Mayis University Journal of Education
, 38 (1) pp. 98-112
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9143">
Karabıyıkoğlu, L.,
BİBER, A.Ç.
(2019) "
444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri
",
Ondokuz Mayis University Journal of Education
, 38 (1) pp. 98-112
[TR Dizin]
Karabıyıkoğlu, L.,
BİBER, A.Ç.
(2019) "
444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri
",
Ondokuz Mayis University Journal of Education
, 38 (1) pp. 98-112
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayis University Journal of Education
The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions
Link
DOI
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A.,
BİBER, A.Ç.
(2018) "
The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions
",
lnternational Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (5) pp. 591-599
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-9144">
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A.,
BİBER, A.Ç.
(2018) "
The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions
",
lnternational Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (5) pp. 591-599
Link
DOI
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A.,
BİBER, A.Ç.
(2018) "
The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions
",
lnternational Electronic Journal of Elementary Education
, 10 (5) pp. 591-599
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
lnternational Electronic Journal of Elementary Education
«
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
»