img
Toplam 21663 kayıt

STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

Link   Yükselen, A., BİBER, A.Ç., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 1-17 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9125"> Yükselen, A., BİBER, A.Ç., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 1-17 Link   Yükselen, A., BİBER, A.Ç., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 1-17 Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education

Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması

DOI   Gürbüz, Y., BİBER, A.Ç. (2021) "Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması", e-International Journal of Educational Research, 12 (5) pp. 1-16 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9126"> Gürbüz, Y., BİBER, A.Ç. (2021) "Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması", e-International Journal of Educational Research, 12 (5) pp. 1-16 DOI   Gürbüz, Y., BİBER, A.Ç. (2021) "Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması", e-International Journal of Educational Research, 12 (5) pp. 1-16 DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-International Journal of Educational Research

Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi

Link DOI   Baltacı, M., BİBER, A.Ç. (2021) "Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (29) pp. 76-95 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9127"> Baltacı, M., BİBER, A.Ç. (2021) "Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (29) pp. 76-95 Link DOI   Baltacı, M., BİBER, A.Ç. (2021) "Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (29) pp. 76-95 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi

Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching

DOI    İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2021) "Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching", Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi, 4 (1) pp. 97-118 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9128"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2021) "Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching", Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi, 4 (1) pp. 97-118 DOI    İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2021) "Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching", Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi, 4 (1) pp. 97-118 DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi

Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis

Link   Üner, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis", Asya Öğretim Dergisi, 8 (1) pp. 1-14 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9129"> Üner, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis", Asya Öğretim Dergisi, 8 (1) pp. 1-14 Link   Üner, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis", Asya Öğretim Dergisi, 8 (1) pp. 1-14 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asya Öğretim Dergisi

Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts

Link DOI   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts", Journal of Education and Practice, 11 (28) pp. 14-21 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9130"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts", Journal of Education and Practice, 11 (28) pp. 14-21 Link DOI   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts", Journal of Education and Practice, 11 (28) pp. 14-21 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Practice

Trigonometri Konulu Tezler

Link   Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9131"> Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link   Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education

Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği

Link   İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9132"> İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link   İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması

Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9133"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER

Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9134"> İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link   İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi

Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları

Link DOI     Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9135"> Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI     Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler

DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9136"> Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması

DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9137"> Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI     Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi

Students’xx difficulties in similar triangle questions

Link DOI    BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9138"> BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI    BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi

Link DOI     Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-9139"> Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI     Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS

Link DOI   BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9140"> BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI   BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Educational Sciences

Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections

Link DOI    BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9141"> BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI    BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?

Link DOI   TUNA, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9142"> TUNA, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI   TUNA, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Curriculum and Teaching

444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri

  Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-9143"> Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin]    Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayis University Journal of Education

The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions

Link DOI   ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-9144"> ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI   ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Electronic Journal of Elementary Education