img
img
Toplam 24832 kayıt

Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ve Ders Kitabının Toulmın Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi

OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ve Ders Kitabının Toulmın Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ve Ders Kitabının Toulmın Argüman Modeline Göre Değerlendirilmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Ekolojik Okuryazarlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

Link   Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Ekolojik Okuryazarlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi,, (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10804"> Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Ekolojik Okuryazarlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi,, (0) Link   Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2023) "Ekolojik Okuryazarlığa Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi,, (0) Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi,

Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Mezarlıklar

Link   OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Mezarlıklar", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10805"> OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Mezarlıklar", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, (0) Link   OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Mezarlıklar", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, (0) Link  
2023 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi

Demir, F.D., OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi", TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0)   Demir, F.D., OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi", TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ

Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective

Link   KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2023) "Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10807"> KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2023) "Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0) Link   KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2023) "Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0) Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ

Link    OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10808"> OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy

Link   Koçoğlu, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Göçer, V. (2023) "The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10809"> Koçoğlu, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Göçer, V. (2023) "The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), (0) Link   Koçoğlu, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Göçer, V. (2023) "The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), (0) Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

Link   OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M., Bulut, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10810"> OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M., Bulut, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) Link   OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M., Bulut, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi

DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0)   Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0)  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers

OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers", International Journal of Higher Education, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers", International Journal of Higher Education, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Higher Education

Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education

OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education", International Journal of Higher Education, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education", International Journal of Higher Education, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Higher Education

Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels

OĞUZ-HAÇAT, S. (2015) "Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels", Procedia-Social and Behavioral Sciences, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S. (2015) "Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels", Procedia-Social and Behavioral Sciences, (0)  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia-Social and Behavioral Sciences

Primary School Students’ Views of Digital Citizenship

Çepni, O., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2014) "Primary School Students’ Views of Digital Citizenship", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0)   Çepni, O., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2014) "Primary School Students’ Views of Digital Citizenship", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0)  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri

OĞUZ-HAÇAT, S., Karasu-Avcı, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S., Karasu-Avcı, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi

Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019 Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

A study on out-of-school social studies teaching analysis study

OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "A study on out-of-school social studies teaching analysis study", V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Kasım 2021 OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "A study on out-of-school social studies teaching analysis study", V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi

Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış

OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2021 OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası

Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası", 10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2022 Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası", 10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri

OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2019 OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu

Democracy Perceptions of Fourth Grade Students

OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Democracy Perceptions of Fourth Grade Students", 4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013 OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Democracy Perceptions of Fourth Grade Students", 4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership