img
img
Toplam 24623 kayıt

Azerbaycan Eğitim Sistemi

  Ergün, M. (1997) "Azerbaycan Eğitim Sistemi", Eğitim Yönetimi, 3 (4) pp. 499-514 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11526"> Ergün, M. (1997) "Azerbaycan Eğitim Sistemi", Eğitim Yönetimi, 3 (4) pp. 499-514 [TR Dizin]    Ergün, M. (1997) "Azerbaycan Eğitim Sistemi", Eğitim Yönetimi, 3 (4) pp. 499-514 [TR Dizin]   
1997 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Yönetimi

Analyzing Disciplinary Punishments in High Schools in terms of Different Variables in Turkish Education System

DOI    Ergün, M. (2014) "Analyzing Disciplinary Punishments in High Schools in terms of Different Variables in Turkish Education System", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 58-71 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11527"> Ergün, M. (2014) "Analyzing Disciplinary Punishments in High Schools in terms of Different Variables in Turkish Education System", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 58-71 DOI    Ergün, M. (2014) "Analyzing Disciplinary Punishments in High Schools in terms of Different Variables in Turkish Education System", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (1) pp. 58-71 DOI   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Bilim Sanat Merkezi Yöneticilerinin Değer Kavramı ile İlgili Görüşleri

Link    Ergün, M., Çınar, H. (2016) "Bilim Sanat Merkezi Yöneticilerinin Değer Kavramı ile İlgili Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 126-142 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11528"> Ergün, M., Çınar, H. (2016) "Bilim Sanat Merkezi Yöneticilerinin Değer Kavramı ile İlgili Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 126-142 Link    Ergün, M., Çınar, H. (2016) "Bilim Sanat Merkezi Yöneticilerinin Değer Kavramı ile İlgili Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 126-142 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

İlk ve ortaöğretimdeki okul yöneticilerinin yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde yeni bir model

  Ergün, M. (1999) "İlk ve ortaöğretimdeki okul yöneticilerinin yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde yeni bir model", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (1) pp. 139-147 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-11529"> Ergün, M. (1999) "İlk ve ortaöğretimdeki okul yöneticilerinin yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde yeni bir model", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (1) pp. 139-147 [TR Dizin]    Ergün, M. (1999) "İlk ve ortaöğretimdeki okul yöneticilerinin yetiştirilmesi ve geliştirilmesinde yeni bir model", Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 7 (1) pp. 139-147 [TR Dizin]   
1999 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Teachers Perception of Union

Ünsal, A., Ergün, M. (2022) "Teachers Perception of Union", BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Antalya, Türkiye, (Aralık 2022 Ünsal, A., Ergün, M. (2022) "Teachers Perception of Union", BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Antalya, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA 4. ULUSLARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

CAUSES OF BURNOUT: A SCALE DEVELOPMENT STUDY

Ergün, M. (2023) "CAUSES OF BURNOUT: A SCALE DEVELOPMENT STUDY", 4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 1-1197), Ganja, Azerbaycan, (Aralık 2023 Ergün, M. (2023) "CAUSES OF BURNOUT: A SCALE DEVELOPMENT STUDY", 4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH , (pp. 1-1197), Ganja, Azerbaycan, (Aralık 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH

DEVELOPMENT OF LEADERSHIP INVENTORY STUDY: TEACHER FORM

Ergün, M. (2023) "DEVELOPMENT OF LEADERSHIP INVENTORY STUDY: TEACHER FORM", 8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , (pp. 1-306), Ankara, Türkiye, (Aralık 2023 Ergün, M. (2023) "DEVELOPMENT OF LEADERSHIP INVENTORY STUDY: TEACHER FORM", 8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , (pp. 1-306), Ankara, Türkiye, (Aralık 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS

CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE BIRLEŞTİRİLMİŞ SINIF EĞİTİM UYGULAMALARI: GEREKLİLİĞİ, AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI

Orhan, A., Ergün, M. (2023) "CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE BIRLEŞTİRİLMİŞ SINIF EĞİTİM UYGULAMALARI: GEREKLİLİĞİ, AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI", 5. ULUSLARARASI 29 EKİM BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 178-180), Adana, Türkiye, (Kasım 2023 Orhan, A., Ergün, M. (2023) "CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE BIRLEŞTİRİLMİŞ SINIF EĞİTİM UYGULAMALARI: GEREKLİLİĞİ, AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI", 5. ULUSLARARASI 29 EKİM BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU , (pp. 178-180), Adana, Türkiye, (Kasım 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI 29 EKİM BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SAĞLIK PROBLEMLERİ

Ergün, M., Ünver, N. (2023) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SAĞLIK PROBLEMLERİ", VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 237), Hatay, Türkiye, (Ağustos 2023 Ergün, M., Ünver, N. (2023) "UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI SAĞLIK PROBLEMLERİ", VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 237), Hatay, Türkiye, (Ağustos 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi

Bilim İnsanında Olması Gereken Özellikler Neler Olmalıdır?

Ergün, M. (2021) "Bilim İnsanında Olması Gereken Özellikler Neler Olmalıdır?", 2023'e doğru Türkiye'de Yükseköğretim , (pp. 74-83), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021 Ergün, M. (2021) "Bilim İnsanında Olması Gereken Özellikler Neler Olmalıdır?", 2023'e doğru Türkiye'de Yükseköğretim , (pp. 74-83), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2023'e doğru Türkiye'de Yükseköğretim

ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK TİPİ VE ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ

Ergün, M., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK TİPİ VE ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ", 3RD KARABAGH INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL AND HUMANITIES , (pp. 201), Karabağ, Azerbaycan, (Haziran 2023 Ergün, M., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "ACİL UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE OKUL YÖNETİCİLERİNİN LİDERLİK TİPİ VE ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİKLERİNİN ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ", 3RD KARABAGH INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL AND HUMANITIES , (pp. 201), Karabağ, Azerbaycan, (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD KARABAGH INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL AND HUMANITIES

RepTrak Kurumsal ölçme aracının Eğitim Örgürlerine Uyarlanması

Ergün, M. (2017) "RepTrak Kurumsal ölçme aracının Eğitim Örgürlerine Uyarlanması", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu , (pp. 126-127), (Ekim 2017 Ergün, M. (2017) "RepTrak Kurumsal ölçme aracının Eğitim Örgürlerine Uyarlanması", 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu , (pp. 126-127), (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu

Pedagojik Formasyon Kursuna İlişkinMetafor Algıları: Rüyaların Gerçek Olması mı? Yoksa Bir Kabus mu?

Ergün, M. (2017) "Pedagojik Formasyon Kursuna İlişkinMetafor Algıları: Rüyaların Gerçek Olması mı? Yoksa Bir Kabus mu?", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongersi , (pp. 528-531), (Mayıs 2017 Ergün, M. (2017) "Pedagojik Formasyon Kursuna İlişkinMetafor Algıları: Rüyaların Gerçek Olması mı? Yoksa Bir Kabus mu?", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongersi , (pp. 528-531), (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongersi

KPSS eğitim bilimleri sorularındaki toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin analizi

Ergün, M., Kamer, S.T. (2010) "KPSS eğitim bilimleri sorularındaki toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin analizi", II. Uluslararası türkiye eğitim araştırmaları kongresi , (pp. 1806-1820), Türkiye, (Nisan 2010 Ergün, M., Kamer, S.T. (2010) "KPSS eğitim bilimleri sorularındaki toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin analizi", II. Uluslararası türkiye eğitim araştırmaları kongresi , (pp. 1806-1820), Türkiye, (Nisan 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası türkiye eğitim araştırmaları kongresi

Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarının KPSS de cevapladıkları soruların Farklı değişkenlere göre analizi

  Kamer, S.T., Ergün, M. (2008) "Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarının KPSS de cevapladıkları soruların Farklı değişkenlere göre analizi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008 " data-bs-content-id="YazarBilgi-11555"> Kamer, S.T., Ergün, M. (2008) "Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarının KPSS de cevapladıkları soruların Farklı değişkenlere göre analizi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008  Kamer, S.T., Ergün, M. (2008) "Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarının KPSS de cevapladıkları soruların Farklı değişkenlere göre analizi", 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Eylül 2008 
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Peceptionsn of high school Teacher about postgraduate education for teachers’ development

Ergün, M., Çınar, H. (2015) "Peceptionsn of high school Teacher about postgraduate education for teachers’ development", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 68), Ankara, (Ekim 2015 Ergün, M., Çınar, H. (2015) "Peceptionsn of high school Teacher about postgraduate education for teachers’ development", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 68), Ankara, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA

Eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezler

Ergün, M., Küçük, Z.A., Oğuz, K. (2010) "Eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezler", 2. Uluslar arası katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi , Kütahya, Türkiye, (Haziran 2010 Ergün, M., Küçük, Z.A., Oğuz, K. (2010) "Eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezler", 2. Uluslar arası katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi , Kütahya, Türkiye, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslar arası katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi

Hıgh school teachers' opınıons about the ın-servıce traınıng for Fatih project: sample of kastamonu

  Ergün, M., Çınar, H. (2015) "Hıgh school teachers' opınıons about the ın-servıce traınıng for Fatih project: sample of kastamonu", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 67), Ankara, Türkiye, (Ekim 2015 " data-bs-content-id="YazarBilgi-11558"> Ergün, M., Çınar, H. (2015) "Hıgh school teachers' opınıons about the ın-servıce traınıng for Fatih project: sample of kastamonu", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 67), Ankara, Türkiye, (Ekim 2015  Ergün, M., Çınar, H. (2015) "Hıgh school teachers' opınıons about the ın-servıce traınıng for Fatih project: sample of kastamonu", Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA , (pp. 67), Ankara, Türkiye, (Ekim 2015 
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction Approaches PAEDEIA

Eğitimsel Risk algı ölçeği

Ergün, M., Tekşen, K. (2015) "Eğitimsel Risk algı ölçeği", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 168-169), Türkiye, (Nisan 2015 Ergün, M., Tekşen, K. (2015) "Eğitimsel Risk algı ölçeği", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 168-169), Türkiye, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK

Bİlim Sanat merkezi yöneticilerinin değer kavramına bakış açıları

Ergün, M., Çınar, H. (2015) "Bİlim Sanat merkezi yöneticilerinin değer kavramına bakış açıları", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 167-168), Türkiye, (Nisan 2015 Ergün, M., Çınar, H. (2015) "Bİlim Sanat merkezi yöneticilerinin değer kavramına bakış açıları", 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK , (pp. 167-168), Türkiye, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi UEBK