Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24614 kayıt
Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş
KURNAZ, M.A.
, KURNAZ, A. (2016) "
Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş
", :
Pegem Akademi
,
KURNAZ, M.A.
, KURNAZ, A. (2016) "
Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş
", :
Pegem Akademi
,
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Ders Kitabı
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Akademi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
",
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi
",
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (pp. 404-405), Kastamonu, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
",
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2017
)
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S.,
KURNAZ, M.A.
(2017) "
TGA Stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi
",
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi
KURNAZ, M.A.
, ALTUNOĞLU, B.D. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi
",
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (
Nisan 2014
)
KURNAZ, M.A.
, ALTUNOĞLU, B.D. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi
",
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (
Nisan 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
KURNAZ, M.A.
, Gültekin, N.G. (2014) "
6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
",
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (
Nisan 2014
)
KURNAZ, M.A.
, Gültekin, N.G. (2014) "
6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi
",
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
, (
Nisan 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2013) "
Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi
",
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
, (
Haziran 2013
)
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2013) "
Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi
",
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
, (
Haziran 2013
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi
KURNAZ, M.A.
, Bayraktar, G., Değermenci, A. (2012) "
Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi
",
29th International Physics Conference
, (
Eylül 2012
)
KURNAZ, M.A.
, Bayraktar, G., Değermenci, A. (2012) "
Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi
",
29th International Physics Conference
, (
Eylül 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
29th International Physics Conference
Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
PEKTAŞ, M.,
KURNAZ, M.A.
, Alev, N., Bayraktar, G. (2012) "
Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
",
New Trends on Global Education Conference
, (
Eylül 2012
)
PEKTAŞ, M.,
KURNAZ, M.A.
, Alev, N., Bayraktar, G. (2012) "
Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
",
New Trends on Global Education Conference
, (
Eylül 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
New Trends on Global Education Conference
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
PEKTAŞ, M., Alev, N.,
KURNAZ, M.A.
, Bayraktar, G. (2012) "
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
",
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
, (
Ekim 2012
)
PEKTAŞ, M., Alev, N.,
KURNAZ, M.A.
, Bayraktar, G. (2012) "
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
",
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
, (
Ekim 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey
KURNAZ, M.A.
, Arslan, A.S. (2014) "
Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey
",
5th World Conference on Educational Sciences
, (pp. 627-632), (
Ocak 2014
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12965">
KURNAZ, M.A.
, Arslan, A.S. (2014) "
Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey
",
5th World Conference on Educational Sciences
, (pp. 627-632), (
Ocak 2014
)
KURNAZ, M.A.
, Arslan, A.S. (2014) "
Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey
",
5th World Conference on Educational Sciences
, (pp. 627-632), (
Ocak 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES
LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Umur, M.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 866-870), (
Aralık 2019
)
Umur, M.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
LİSANS VE LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN HAZIRLADIKLARI SORULARDA KULLANDIKLARI ÖLÇME TEKNİKLERİNİ TANIMA YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 866-870), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 504-509), (
Aralık 2019
)
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİ KONULARININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 504-509), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ
Bakır, E.,
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "
TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 499-503), (
Aralık 2019
)
Bakır, E.,
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "
TIMSS BİLİŞSEL BOYUTLARINA GÖRE DERS KİTABI DEĞERLENDİRME SORULARININ İNCELENMESİ: FEN BİLİMLERİ DERS KİTABI ÖRNEĞİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 499-503), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 493-498), (
Aralık 2019
)
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM FUARLARINDA GÖREV ALMALARININ FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
",
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
, (pp. 493-498), (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Marmara Sciences and Social Sciences Congress
Investigation of Scientific Attitudes of Science Teacher Candidates in terms of Some Variables
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "
Investigation of Scientific Attitudes of Science Teacher Candidates in terms of Some Variables
",
International Congress on Engeering and Life Science
, (pp. 358-363), (
Ekim 2019
)
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "
Investigation of Scientific Attitudes of Science Teacher Candidates in terms of Some Variables
",
International Congress on Engeering and Life Science
, (pp. 358-363), (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Engeering and Life Science
A Case Study on the Achievement of Students Related to Context-Based Physics Questions
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "
A Case Study on the Achievement of Students Related to Context-Based Physics Questions
",
International Congress on Engineering and Life Science
, (pp. 354-357), (
Ekim 2019
)
KURNAZ, M.A.
, Yüzbaşıoğlu, M.K. (2019) "
A Case Study on the Achievement of Students Related to Context-Based Physics Questions
",
International Congress on Engineering and Life Science
, (pp. 354-357), (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Engineering and Life Science
Fen Eğitimiyle Alakalı Araştırmalarda Bağlam Temelli Soru Yazma Ölçütlerinin Belirlenmesi
Kabuklu, Ü.N., Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Eğitimiyle Alakalı Araştırmalarda Bağlam Temelli Soru Yazma Ölçütlerinin Belirlenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (pp. 227-232), (
Eylül 2019
)
Kabuklu, Ü.N., Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Eğitimiyle Alakalı Araştırmalarda Bağlam Temelli Soru Yazma Ölçütlerinin Belirlenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (pp. 227-232), (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Fen Bilimleri Dersi 2000 Yılı ve Sonrası Öğretim Programlarının Konu/Öğrenme Alanlarının Değişimlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yaz, Ö.V., Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Bilimleri Dersi 2000 Yılı ve Sonrası Öğretim Programlarının Konu/Öğrenme Alanlarının Değişimlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (pp. 144-151), (
Eylül 2019
)
Yaz, Ö.V., Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Bilimleri Dersi 2000 Yılı ve Sonrası Öğretim Programlarının Konu/Öğrenme Alanlarının Değişimlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (pp. 144-151), (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarıyla İlgili Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kabuklu, Ü.N.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarıyla İlgili Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (pp. 136-143), (
Eylül 2019
)
Yüzbaşıoğlu, M.K., Kabuklu, Ü.N.,
KURNAZ, M.A.
(2019) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarıyla İlgili Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
, (pp. 136-143), (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
PEKTAŞ, M., Alev, N.,
KURNAZ, M.A.
, Bayraktar, G. (2015) "
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
",
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
, (pp. 1767-1771), (
Ocak 2015
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12975">
PEKTAŞ, M., Alev, N.,
KURNAZ, M.A.
, Bayraktar, G. (2015) "
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
",
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
, (pp. 1767-1771), (
Ocak 2015
)
PEKTAŞ, M., Alev, N.,
KURNAZ, M.A.
, Bayraktar, G. (2015) "
Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology
",
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
, (pp. 1767-1771), (
Ocak 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PROCEEDINGS OF 6TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES
«
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
»