img
img
Toplam 24574 kayıt

1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi

DOI      Aydın, A., Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 10 (1) pp. 128-138 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14804"> Aydın, A., Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 10 (1) pp. 128-138 [TR Dizin] DOI      Aydın, A., Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 10 (1) pp. 128-138 [TR Dizin] DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi

The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson

Link DOI      Orhan, S.İ., Aydın, A. (2022) "The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson", Bartın University Journal of Faculty of Education, 11 (1) pp. 73-92 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14805"> Orhan, S.İ., Aydın, A. (2022) "The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson", Bartın University Journal of Faculty of Education, 11 (1) pp. 73-92 [TR Dizin] Link DOI      Orhan, S.İ., Aydın, A. (2022) "The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson", Bartın University Journal of Faculty of Education, 11 (1) pp. 73-92 [TR Dizin] Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın University Journal of Faculty of Education

The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education

Link DOI     Avinal, M., Aydın, A. (2022) "The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education", Journal of Turkish Science Education, 19 (3) pp. 887-910 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14806"> Avinal, M., Aydın, A. (2022) "The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education", Journal of Turkish Science Education, 19 (3) pp. 887-910 Link DOI     Avinal, M., Aydın, A. (2022) "The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education", Journal of Turkish Science Education, 19 (3) pp. 887-910 Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz

DOI     Orhan, S.İ., Aydın, A. (2022) "Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (3) pp. 603-643 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14807"> Orhan, S.İ., Aydın, A. (2022) "Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (3) pp. 603-643 [TR Dizin] DOI     Orhan, S.İ., Aydın, A. (2022) "Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (3) pp. 603-643 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi

DOI     Yöney, M.B., Aydın, A. (2021) "2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi", Anadolu Öğretmen Dergisi, 5 (2) pp. 249-274 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14808"> Yöney, M.B., Aydın, A. (2021) "2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi", Anadolu Öğretmen Dergisi, 5 (2) pp. 249-274 DOI     Yöney, M.B., Aydın, A. (2021) "2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi", Anadolu Öğretmen Dergisi, 5 (2) pp. 249-274 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Öğretmen Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri

DOI     Salcı, E., Aydın, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, (10) pp. 202-219 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14811"> Salcı, E., Aydın, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, (10) pp. 202-219 DOI     Salcı, E., Aydın, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, (10) pp. 202-219 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi

The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels

DOI       Caymaz, B., Aydın, A. (2021) "The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 19 (2) pp. 233-265 [SSCI] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-14812"> Caymaz, B., Aydın, A. (2021) "The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 19 (2) pp. 233-265 [SSCI] DOI       Caymaz, B., Aydın, A. (2021) "The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 19 (2) pp. 233-265 [SSCI] DOI      
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION

Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri

DOI    Aydın, A., Aksoy, İ. (2021) "Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (3) pp. 1379-1400 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14813"> Aydın, A., Aksoy, İ. (2021) "Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (3) pp. 1379-1400 DOI    Aydın, A., Aksoy, İ. (2021) "Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (3) pp. 1379-1400 DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole

DOI     Aydın, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole", X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE, 37 (11) pp. 77-79 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14814"> Aydın, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole", X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE, 37 (11) pp. 77-79 [ESCI] DOI     Aydın, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole", X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE, 37 (11) pp. 77-79 [ESCI] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE

Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables

Link DOI    Orhan, S.İ., Aydın, A. (2021) "Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables", Universal Journal of Educational Research, 9 (12) pp. 1898-1904 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14815"> Orhan, S.İ., Aydın, A. (2021) "Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables", Universal Journal of Educational Research, 9 (12) pp. 1898-1904 Link DOI    Orhan, S.İ., Aydın, A. (2021) "Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables", Universal Journal of Educational Research, 9 (12) pp. 1898-1904 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi

Link     Sarıkaya, D., Aydın, A. (2021) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 9 (2) pp. 265-310 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14816"> Sarıkaya, D., Aydın, A. (2021) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 9 (2) pp. 265-310 [TR Dizin] Link     Sarıkaya, D., Aydın, A. (2021) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 9 (2) pp. 265-310 [TR Dizin] Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi

Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole

DOI        Aydın, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 77 (1) pp. 346-350 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14817"> Aydın, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 77 (1) pp. 346-350 [ESCI] DOI        Aydın, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 77 (1) pp. 346-350 [ESCI] DOI       
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables

DOI     Caymaz, B., Aydın, A. (2021) "An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (3) pp. 13-27 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14818"> Caymaz, B., Aydın, A. (2021) "An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (3) pp. 13-27 DOI     Caymaz, B., Aydın, A. (2021) "An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (3) pp. 13-27 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi

DOI     Orhan, S.İ., Aydın, A. (2021) "Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 29-67 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14819"> Orhan, S.İ., Aydın, A. (2021) "Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 29-67 [TR Dizin] DOI     Orhan, S.İ., Aydın, A. (2021) "Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 29-67 [TR Dizin] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2

DOI        Aydın, A., MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2", Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications, 71 (1) pp. 944-946 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14820"> Aydın, A., MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2", Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications, 71 (1) pp. 944-946 [ESCI] DOI        Aydın, A., MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2", Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications, 71 (1) pp. 944-946 [ESCI] DOI       
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications

Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi

DOI      Kutluca, A.Y., Aydın, A. (2017) "Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 51-71 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14822"> Kutluca, A.Y., Aydın, A. (2017) "Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 51-71 [TR Dizin] DOI      Kutluca, A.Y., Aydın, A. (2017) "Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 51-71 [TR Dizin] DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği

DOI     Orhan, S.İ., Aydın, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (4) pp. 1657-1667 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14823"> Orhan, S.İ., Aydın, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (4) pp. 1657-1667 [TR Dizin] DOI     Orhan, S.İ., Aydın, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (4) pp. 1657-1667 [TR Dizin] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one

DOI     Yeşilyurt, F., Aydın, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one", European Journal of Chemistry, 9 (2) pp. 147-150 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14824"> Yeşilyurt, F., Aydın, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one", European Journal of Chemistry, 9 (2) pp. 147-150 DOI     Yeşilyurt, F., Aydın, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one", European Journal of Chemistry, 9 (2) pp. 147-150 DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Chemistry

Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality

Link DOI      Kutluca, A.Y., Aydın, A. (2018) "Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality", İlköğretim Online, 17 (2) pp. 642-657 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14826"> Kutluca, A.Y., Aydın, A. (2018) "Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality", İlköğretim Online, 17 (2) pp. 642-657 Link DOI      Kutluca, A.Y., Aydın, A. (2018) "Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality", İlköğretim Online, 17 (2) pp. 642-657 Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi

Link DOI      Aydın, A., Tarakçı, F. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi", İlköğretim Online, 17 (1) pp. 469-488 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14827"> Aydın, A., Tarakçı, F. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi", İlköğretim Online, 17 (1) pp. 469-488 Link DOI      Aydın, A., Tarakçı, F. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi", İlköğretim Online, 17 (1) pp. 469-488 Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online