Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
DOI
Aydın, A.
, Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 10 (1) pp. 128-138
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14804">
Aydın, A.
, Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 10 (1) pp. 128-138
[TR Dizin]
DOI
Aydın, A.
, Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 10 (1) pp. 128-138
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2022) "
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 11 (1) pp. 73-92
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14805">
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2022) "
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 11 (1) pp. 73-92
[TR Dizin]
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2022) "
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 11 (1) pp. 73-92
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın University Journal of Faculty of Education
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
Link
DOI
Avinal, M.,
Aydın, A.
(2022) "
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (3) pp. 887-910
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14806">
Avinal, M.,
Aydın, A.
(2022) "
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (3) pp. 887-910
Link
DOI
Avinal, M.,
Aydın, A.
(2022) "
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (3) pp. 887-910
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2022) "
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
",
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 19 (3) pp. 603-643
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14807">
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2022) "
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
",
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 19 (3) pp. 603-643
[TR Dizin]
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2022) "
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
",
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 19 (3) pp. 603-643
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
DOI
Yöney, M.B.,
Aydın, A.
(2021) "
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
",
Anadolu Öğretmen Dergisi
, 5 (2) pp. 249-274
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14808">
Yöney, M.B.,
Aydın, A.
(2021) "
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
",
Anadolu Öğretmen Dergisi
, 5 (2) pp. 249-274
DOI
Yöney, M.B.,
Aydın, A.
(2021) "
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
",
Anadolu Öğretmen Dergisi
, 5 (2) pp. 249-274
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
DOI
Salcı, E.,
Aydın, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, (10) pp. 202-219
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14811">
Salcı, E.,
Aydın, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, (10) pp. 202-219
DOI
Salcı, E.,
Aydın, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, (10) pp. 202-219
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
DOI
Caymaz, B.,
Aydın, A.
(2021) "
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, 19 (2) pp. 233-265
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14812">
Caymaz, B.,
Aydın, A.
(2021) "
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, 19 (2) pp. 233-265
[SSCI]
DOI
Caymaz, B.,
Aydın, A.
(2021) "
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, 19 (2) pp. 233-265
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
DOI
Aydın, A.
, Aksoy, İ. (2021) "
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Turkish Studies-Educational Sciences
, 16 (3) pp. 1379-1400
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14813">
Aydın, A.
, Aksoy, İ. (2021) "
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Turkish Studies-Educational Sciences
, 16 (3) pp. 1379-1400
DOI
Aydın, A.
, Aksoy, İ. (2021) "
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Turkish Studies-Educational Sciences
, 16 (3) pp. 1379-1400
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
DOI
Aydın, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
",
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
, 37 (11) pp. 77-79
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14814">
Aydın, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
",
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
, 37 (11) pp. 77-79
[ESCI]
DOI
Aydın, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
",
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
, 37 (11) pp. 77-79
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2021) "
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
",
Universal Journal of Educational Research
, 9 (12) pp. 1898-1904
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14815">
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2021) "
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
",
Universal Journal of Educational Research
, 9 (12) pp. 1898-1904
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2021) "
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
",
Universal Journal of Educational Research
, 9 (12) pp. 1898-1904
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
Link
Sarıkaya, D.,
Aydın, A.
(2021) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 9 (2) pp. 265-310
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14816">
Sarıkaya, D.,
Aydın, A.
(2021) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 9 (2) pp. 265-310
[TR Dizin]
Link
Sarıkaya, D.,
Aydın, A.
(2021) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 9 (2) pp. 265-310
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
DOI
Aydın, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 77 (1) pp. 346-350
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14817">
Aydın, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 77 (1) pp. 346-350
[ESCI]
DOI
Aydın, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 77 (1) pp. 346-350
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
DOI
Caymaz, B.,
Aydın, A.
(2021) "
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
",
International Journal of Psychology and Educational Studies
, 8 (3) pp. 13-27
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14818">
Caymaz, B.,
Aydın, A.
(2021) "
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
",
International Journal of Psychology and Educational Studies
, 8 (3) pp. 13-27
DOI
Caymaz, B.,
Aydın, A.
(2021) "
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
",
International Journal of Psychology and Educational Studies
, 8 (3) pp. 13-27
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2021) "
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 29-67
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14819">
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2021) "
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 29-67
[TR Dizin]
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2021) "
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 29-67
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
DOI
Aydın, A.
, MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
",
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
, 71 (1) pp. 944-946
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14820">
Aydın, A.
, MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
",
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
, 71 (1) pp. 944-946
[ESCI]
DOI
Aydın, A.
, MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
",
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
, 71 (1) pp. 944-946
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
DOI
Kutluca, A.Y.,
Aydın, A.
(2017) "
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 51-71
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14822">
Kutluca, A.Y.,
Aydın, A.
(2017) "
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 51-71
[TR Dizin]
DOI
Kutluca, A.Y.,
Aydın, A.
(2017) "
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 51-71
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2020) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (4) pp. 1657-1667
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14823">
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2020) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (4) pp. 1657-1667
[TR Dizin]
DOI
Orhan, S.İ.,
Aydın, A.
(2020) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (4) pp. 1657-1667
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
DOI
Yeşilyurt, F.,
Aydın, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
",
European Journal of Chemistry
, 9 (2) pp. 147-150
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14824">
Yeşilyurt, F.,
Aydın, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
",
European Journal of Chemistry
, 9 (2) pp. 147-150
DOI
Yeşilyurt, F.,
Aydın, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
",
European Journal of Chemistry
, 9 (2) pp. 147-150
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Chemistry
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
Link
DOI
Kutluca, A.Y.,
Aydın, A.
(2018) "
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 642-657
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14826">
Kutluca, A.Y.,
Aydın, A.
(2018) "
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 642-657
Link
DOI
Kutluca, A.Y.,
Aydın, A.
(2018) "
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 642-657
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Link
DOI
Aydın, A.
, Tarakçı, F. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 17 (1) pp. 469-488
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14827">
Aydın, A.
, Tarakçı, F. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 17 (1) pp. 469-488
Link
DOI
Aydın, A.
, Tarakçı, F. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 17 (1) pp. 469-488
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
«
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
»