img
img
Toplam 25074 kayıt

The Comparison of Item Parameters Estimated From Parametric and Nonparametric Item Response Theory Models in Case of The Violance of Local Independence Assumption

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

The Analysis of the Psychological Tests Using In Educational Institutions According To the Testing Standards

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi

Investigating Invariant Item Ordering Using Mokken Scale Analysis for Dichotomously Scored Items

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Parametrik ve Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı Modellerinden Çeşitli Faktörlere Göre Elde Edilen Madde ve Yetenek Kestirimlerinin Karşılaştırılması

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elementary Education Online,

Öğretmen Yapımı Türkçe Dersi Testlerinde Yer Alan Maddelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analiz Edilmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mediterranean Journal of Educational Research

A Demonstration of Mokken Scale Analysis Method by Using Occupational Motivation Inventory

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Uluslararası Test Standartlarının ve Yönergelerinin Sistematik ve Karşılaştırmalı İncelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Faktör Analizi Üzerine Yeniden Düşünmek:Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar ve Uygulama Örnekleri

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA 2021 International Congress on Education

Farklı Kuramlar Kapsamında Hesaplanan Madde Ayırt Edicilik Parametrelerinin Karşılaştırılması

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programında Yer alan Ölçme ve Değerlendirme Etkinliklerinin İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

A Comparative Study of the Dimensionality of an Attitude Scale Using Principal Component Analysis and Mokken Scale Analysis

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz- Yeterlik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Ortaokul Türkçe Dersinde Kullanılan Maddelerin Yenilenmiş Bloom Taksomonisine Göre İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi

Mesleki Motivasyon Ölçeğinin Mokken Ölçekleme Tekniğine Göre Ölçeklenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Uluslararası Öğrenci Başarısı Değerlendirme Programında(PISA) Türkiye'deki Öğrencilerin Çevresel İyimserlik ve Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi

Yerel Bağımsızlık Varsayımı İhlalinin Değişen Örneklem Büyüklüklerine göre Madde Parametrelerine Olan Etkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. International Congress of Educational Research

Devlet Okullarındaki Tek Tip Kıyafet Uygulamasına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. International Congress of Educational Research

6.ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları "Etkin Vatandaşlık" Öğrenme Alanında Bulunan Becerilerin ve Değerlerin İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Açımlayıcı Grafik Analizi Yönteminin Çok Kategorili Maddelerde İncelenmesi: Psikolojik-Eğitsel Araştırmalarda Boyut Sayısının Kestirilmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

THE COMPARISON OF ITEM AND ABILITY ESTIMATIONS CALCULATED FROM THE PARAMETRIC AND NON-PARAMETRIC ITEM RESPONSE THEORY ACCORDING TO THE SEVERAL FACTORS

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY