img
img
Toplam 25256 kayıt

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS-2019

ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS 2019

FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS-2019

Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum

Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)

Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu

The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress

Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IVth International Eurasian Educational Research Congress

Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION

The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi