Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24173 kayıt
Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
Dal, H.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Dal, H.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2021) "
STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2021) "
STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
",
EJER CONGRESS-2019
, (
Ekim 2019
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
",
EJER CONGRESS-2019
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS-2019
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
",
EJER CONGRESS 2019
, (
Ekim 2019
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
",
EJER CONGRESS 2019
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS 2019
FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Merve, A.,
AYDIN, A.
(2019) "
FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
",
EJER CONGRESS-2019
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Merve, A.,
AYDIN, A.
(2019) "
FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
",
EJER CONGRESS-2019
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS-2019
Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
Aksoy, İ.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (
Aralık 2019
)
Aksoy, İ.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
",
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum
, (
Nisan 2019
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
",
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum
, (
Nisan 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)
, (
Eylül 2018
)
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)
, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)
Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi
AYDIN, A.
(2018) "
Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi
",
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu
, (
Ekim 2018
)
AYDIN, A.
(2018) "
Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi
",
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu
, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2018) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi
",
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı
AYDIN, A.
(2017) "
PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı
",
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu
, (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (
Temmuz 2017
)
AYDIN, A.
(2017) "
PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı
",
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu
, (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (
Temmuz 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu
The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2017) "
The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course
",
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress
, (pp. 73), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2017) "
The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course
",
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress
, (pp. 73), Ankara, Türkiye, (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress
Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2017) "
Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
IVth International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 677), (
Mayıs 2017
)
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2017) "
Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
IVth International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 677), (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IVth International Eurasian Educational Research Congress
Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2017) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi
",
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION
, (pp. 146), (
Nisan 2017
)
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2017) "
Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi
",
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION
, (pp. 146), (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION
The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2017) "
The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels
",
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS
, (pp. 722), (
Eylül 2017
)
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2017) "
The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels
",
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS
, (pp. 722), (
Eylül 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS
«
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
»