img
img
Toplam 24173 kayıt

Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi

Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2021) "STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2021) "STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ

Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ", EJER CONGRESS 2019 , (Ekim 2019 Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ", EJER CONGRESS 2019 , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS 2019

FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

Merve, A., AYDIN, A. (2019) "FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", EJER CONGRESS-2019 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019 Merve, A., AYDIN, A. (2019) "FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", EJER CONGRESS-2019 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS-2019

Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi

Aksoy, İ., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Aralık 2019 Aksoy, İ., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri", Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum , (Nisan 2019 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri", Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum , (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum

Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2018) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018) , (Eylül 2018 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2018) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018) , (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)

Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi

AYDIN, A. (2018) "Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi", IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu , (Ekim 2018 AYDIN, A. (2018) "Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi", IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018 Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi

Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018 Caymaz, B., AYDIN, A. (2018) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018) , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı

AYDIN, A. (2017) "PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı", 22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu , (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (Temmuz 2017 AYDIN, A. (2017) "PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı", 22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu , (pp. 130-133), Üsküp, Makedonya, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu

The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course

Caymaz, B., AYDIN, A. (2017) "The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course", 4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress , (pp. 73), Ankara, Türkiye, (Eylül 2017 Caymaz, B., AYDIN, A. (2017) "The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course", 4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress , (pp. 73), Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress

Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri

Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2017) "Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri", IVth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 677), (Mayıs 2017 Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2017) "Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri", IVth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 677), (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IVth International Eurasian Educational Research Congress

Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2017) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi", 7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION , (pp. 146), (Nisan 2017 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2017) "Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi", 7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION , (pp. 146), (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION

The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels

AYDIN, A., Tarakçı, F. (2017) "The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels", TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS , (pp. 722), (Eylül 2017 AYDIN, A., Tarakçı, F. (2017) "The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels", TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS , (pp. 722), (Eylül 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS