img
img
Toplam 25155 kayıt

ANALYZING PERCEPTIONS OF SOCIAL STUDIES TEACHERS ON PROJECT STUDIES IN THE 6TH AND 7TH GRADE SOCIAL STUDIES LESSONS OF PRIMARY SCHOOLS

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES

EVALUATION OF THE PROJECT STUDİES IN SOCIAL STUDİES COURSE OF SECONDARY SCHOLLS IN TURKEY

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATİONAL RESEARCH AND REVİEWS

ipek yolu şehri kurşunlunun coğrafyası

0 0
2023 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademisyen Kitapevi

Küre Bakır Diyarının Coğrafyası

0 0
2007 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Aktif Yayınevi

Analysis of Terrain Usage in Kastamonu Ilgaz Mountain

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Symposıum on Envıronmental Protection and Planning: Geographıc İnformatıon Systems (GIS) And Remote Sensıng (RS) Applıcatıons (ISEPP)

Toplumsal Kimliğin Oluşumunda Sosyal Bilgiler Dersinin Rolünün incelenmesi Ortaokul Programları

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Geri dönüşüm Algılarının Zihin Haritası ile İncelenmesi,

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Özyeterliklerine İlişkin Algılarının İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu(USBES)

SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI VE ÖĞRETİM PROGRAMINDA COĞRAFİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN YERİ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. İnternatıonal geography Educatıon Symposium

ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİ 6. SINIF “ÜLKEMİZİN KAYNAKLARI” ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARIYA VE KALICILIĞA ETKİSİ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.İnternational Geography Educatıon Symposium

SOSYAL BİLGİLERDE ÇEVRE EĞİTİMİ: LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARA AİT BİR İNCELEME

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.İnternatıonal Geography Educatıon Symposıum

Fen Bilimleri Dersi 8.sınıf “Depremler ve Hava Olayları” Ünitesinin İçerik, Kavramların Kullanımı ve Öğretim Programının İçerisinde Yerinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ KAVRAMI İLE İLGİLİ ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Öğretiminde edebi ürünlerin kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu.

2005-2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı 5,6 ve 7. Sınıf Kazanımlarının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI “İNSANLAR, YERLER VE ÇEVRELER” ÖĞRENME ALANININ ORTAÖĞRETİM COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İÇERİĞİYLE ÖRTÜŞME DURUMUNUN İNCELENMESİ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Geography Education Symposium

Taşköprü’de Nüfusun Gelişimi Üzerine Coğrafi Açıdan Biri İnceleme

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pomoeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Türkiye’deki Sarmısak üretimi içerisinde Taşköprü’nün yeri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu