img
Toplam 24618 kayıt

Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”

Bedir, M., AYDIN, A. (2018) "Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”", International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018) , Türkiye, (Ekim 2018 Bedir, M., AYDIN, A. (2018) "Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”", International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018) , Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)

ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Avinal, M., AYDIN, A. (2019) "ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", 28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Ekim 2019 Avinal, M., AYDIN, A. (2019) "ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", 28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

Konca, M., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 570-571), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 Konca, M., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 570-571), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Başar, T., Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 572-573), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 Başar, T., Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 572-573), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)

Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi", I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 153), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi", I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 153), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 140), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 140), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 138), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 138), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi

Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 511-512), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 511-512), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi

Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2021) "STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2021) "STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ

Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ", EJER CONGRESS 2019 , (Ekim 2019 Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ", EJER CONGRESS 2019 , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS 2019

FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

Merve, A., AYDIN, A. (2019) "FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", EJER CONGRESS-2019 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019 Merve, A., AYDIN, A. (2019) "FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", EJER CONGRESS-2019 , Ankara, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS-2019

Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi

Aksoy, İ., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Aralık 2019 Aksoy, İ., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri", Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum , (Nisan 2019 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2019) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri", Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum , (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum

Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2018) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018) , (Eylül 2018 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2018) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018) , (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)