Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24618 kayıt
Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”
Bedir, M.,
AYDIN, A.
(2018) "
Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”
",
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)
, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Bedir, M.,
AYDIN, A.
(2018) "
Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”
",
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)
, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)
ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Avinal, M.,
AYDIN, A.
(2019) "
ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
",
28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ
, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Avinal, M.,
AYDIN, A.
(2019) "
ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
",
28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ
, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ
Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Konca, M.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
, (pp. 570-571), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Konca, M.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
",
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
, (pp. 570-571), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Başar, T., Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
, (pp. 572-573), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Başar, T., Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
",
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
, (pp. 572-573), İzmir, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi
",
I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 153), Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi
",
I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 153), Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi
",
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 140), Bursa, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi
",
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 140), Bursa, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi
",
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 138), Bursa, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi
",
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, (pp. 138), Bursa, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi
Dal, H.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 511-512), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Dal, H.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 511-512), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
Dal, H.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Dal, H.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2021) "
STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2021) "
STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi
",
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
, (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (
Ekim 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2020) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
",
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, (
Mart 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
",
EJER CONGRESS-2019
, (
Ekim 2019
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
",
EJER CONGRESS-2019
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS-2019
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
",
EJER CONGRESS 2019
, (
Ekim 2019
)
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
",
EJER CONGRESS 2019
, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS 2019
FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Merve, A.,
AYDIN, A.
(2019) "
FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
",
EJER CONGRESS-2019
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Merve, A.,
AYDIN, A.
(2019) "
FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
",
EJER CONGRESS-2019
, Ankara, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS-2019
Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
Aksoy, İ.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (
Aralık 2019
)
Aksoy, İ.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
",
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
",
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum
, (
Nisan 2019
)
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2019) "
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
",
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum
, (
Nisan 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)
, (
Eylül 2018
)
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2018) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)
, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)
«
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
»