img
Toplam 24434 kayıt

High School Students’ Perspectives to Physics Course

Aydın, İ., Selvi, E., Küçükbulut, C., AYDIN, A. (2023) "High School Students’ Perspectives to Physics Course", International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Spring 2023) , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2023 Aydın, İ., Selvi, E., Küçükbulut, C., AYDIN, A. (2023) "High School Students’ Perspectives to Physics Course", International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Spring 2023) , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Spring 2023)

Harezmi Eğitim Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

Zeybek, A., AYDIN, A. (2023) "Harezmi Eğitim Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2023 Zeybek, A., AYDIN, A. (2023) "Harezmi Eğitim Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023)

Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan Çalışma Yaprakları Hakkında Öğrenci Görüşleri

Konca, M., Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan Çalışma Yaprakları Hakkında Öğrenci Görüşleri", X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2023 Konca, M., Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2023) "Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan Çalışma Yaprakları Hakkında Öğrenci Görüşleri", X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023) , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023)

Investigating Parents’ Opinions on The Third Graders’ Science Course Curriculum”. International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)

Bedir, M., AYDIN, A. (2018) "Investigating Parents’ Opinions on The Third Graders’ Science Course Curriculum”. International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)", International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018) , (Ekim 2018 Bedir, M., AYDIN, A. (2018) "Investigating Parents’ Opinions on The Third Graders’ Science Course Curriculum”. International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)", International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018) , (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)

Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”

Bedir, M., AYDIN, A. (2018) "Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”", International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018) , Türkiye, (Ekim 2018 Bedir, M., AYDIN, A. (2018) "Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”", International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018) , Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)

ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Avinal, M., AYDIN, A. (2019) "ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", 28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Ekim 2019 Avinal, M., AYDIN, A. (2019) "ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", 28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

Konca, M., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 570-571), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 Konca, M., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 570-571), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Başar, T., Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 572-573), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 Başar, T., Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022) , (pp. 572-573), İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)

Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi", I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 153), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi", I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 153), Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 140), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 140), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi

Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 138), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021 Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi", 3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , (pp. 138), Bursa, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi

Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 511-512), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 511-512), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Dal, H., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 513-514), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi

Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2021) "STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021 Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2021) "STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi", VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021) , (pp. 341-343), Aksaray, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020 Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2020) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi", Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Mart 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ

Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ", EJER CONGRESS 2019 , (Ekim 2019 Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ", EJER CONGRESS 2019 , (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS 2019