img
img
Toplam 25428 kayıt

Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Thinking Skills and Creativity

COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES

Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research

The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bulletin of Educational Studies

Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Council of Associations for Science Education

Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Prensip Publishing

Technology-Enhanced CT: A Systematic Review

6 6
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY

Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi

Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Psycho-Educational Research Reviews

Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018)