Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25428 kayıt
Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Thinking Skills and Creativity
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
COMPUTERS & EDUCATION
Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research
The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bulletin of Educational Studies
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Council of Associations for Science Education
Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Prensip Publishing
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
6 6
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Psycho-Educational Research Reviews
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress
Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress
IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018)
«
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
»