Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25009 kayıt
DSP based Motor/Generator Operation of Induction Machine
Metin, O.
, Aktaş, M., Aygün, H. (2017) "
DSP based Motor/Generator Operation of Induction Machine
",
1st International Conference on Energy Systems Engineering
, (pp. 197-202), Karabük, Türkiye, (
Kasım 2017
)
Metin, O.
, Aktaş, M., Aygün, H. (2017) "
DSP based Motor/Generator Operation of Induction Machine
",
1st International Conference on Energy Systems Engineering
, (pp. 197-202), Karabük, Türkiye, (
Kasım 2017
)
Kurum Bilgileri
Taşköprü Meslek Yüksekokulu
Elektrik ve Enerji
Elektrik Programı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1st International Conference on Energy Systems Engineering
ASENKRON MAKİNENİN DOĞRUDAN MOMENT KONTROL YÖNTEMİYLE MOTOR/GENERATÖR OLARAK ÇALIŞTIRILMASI
Metin, O.
(2017) "
ASENKRON MAKİNENİN DOĞRUDAN MOMENT KONTROL YÖNTEMİYLE MOTOR/GENERATÖR OLARAK ÇALIŞTIRILMASI
",
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (
Nisan 2017
)
Metin, O.
(2017) "
ASENKRON MAKİNENİN DOĞRUDAN MOMENT KONTROL YÖNTEMİYLE MOTOR/GENERATÖR OLARAK ÇALIŞTIRILMASI
",
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
, (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Taşköprü Meslek Yüksekokulu
Elektrik ve Enerji
Elektrik Programı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
DOI
Sönmez, E.
, Akkaş, B.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2020) "
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
",
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, 14 (33) pp. 129-145
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16354">
Sönmez, E.
, Akkaş, B.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2020) "
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
",
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, 14 (33) pp. 129-145
[TR Dizin]
DOI
Sönmez, E.
, Akkaş, B.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2020) "
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
",
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
, 14 (33) pp. 129-145
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices
Link
DOI
Na, E.Y.,
Sönmez, E.
(2023) "
Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices
",
Thinking Skills and Creativity
, 47 (0)
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16355">
Na, E.Y.,
Sönmez, E.
(2023) "
Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices
",
Thinking Skills and Creativity
, 47 (0)
[SSCI]
Link
DOI
Na, E.Y.,
Sönmez, E.
(2023) "
Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices
",
Thinking Skills and Creativity
, 47 (0)
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Thinking Skills and Creativity
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
Link
Kabataş-Memiş, E.,
Sönmez, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2023) "
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
",
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, 11 (1) pp. 25-33
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16356">
Kabataş-Memiş, E.,
Sönmez, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2023) "
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
",
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, 11 (1) pp. 25-33
Link
Kabataş-Memiş, E.,
Sönmez, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2023) "
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
",
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, 11 (1) pp. 25-33
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship
Link
DOI
Yılmaz, E.,
Sönmez, E.
(2023) "
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship
",
COMPUTERS & EDUCATION
, 193 (0)
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16357">
Yılmaz, E.,
Sönmez, E.
(2023) "
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship
",
COMPUTERS & EDUCATION
, 193 (0)
[SSCI]
Link
DOI
Yılmaz, E.,
Sönmez, E.
(2023) "
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship
",
COMPUTERS & EDUCATION
, 193 (0)
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
COMPUTERS & EDUCATION
Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique
Link
DOI
Na, E.Y.,
Sönmez, E.
(2023) "
Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique
",
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research
, (0)
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16358">
Na, E.Y.,
Sönmez, E.
(2023) "
Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique
",
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research
, (0)
Link
DOI
Na, E.Y.,
Sönmez, E.
(2023) "
Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique
",
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research
, (0)
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research
The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers
Link
DOI
Süzer, O.,
Sönmez, E.
(2023) "
The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers
",
Bulletin of Educational Studies
, (0)
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16359">
Süzer, O.,
Sönmez, E.
(2023) "
The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers
",
Bulletin of Educational Studies
, (0)
Link
DOI
Süzer, O.,
Sönmez, E.
(2023) "
The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers
",
Bulletin of Educational Studies
, (0)
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bulletin of Educational Studies
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
DOI
Kabataş-Memiş, E., Et, Z.S.,
Sönmez, E.
(2023) "
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
",
International Council of Associations for Science Education
, 34 (0)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16360">
Kabataş-Memiş, E., Et, Z.S.,
Sönmez, E.
(2023) "
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
",
International Council of Associations for Science Education
, 34 (0)
DOI
Kabataş-Memiş, E., Et, Z.S.,
Sönmez, E.
(2023) "
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
",
International Council of Associations for Science Education
, 34 (0)
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Council of Associations for Science Education
Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans
DOI
Bakır, E.E.,
Sönmez, E.
(2023) "
Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans
",
Prensip Publishing
, 2 (0)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16361">
Bakır, E.E.,
Sönmez, E.
(2023) "
Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans
",
Prensip Publishing
, 2 (0)
DOI
Bakır, E.E.,
Sönmez, E.
(2023) "
Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans
",
Prensip Publishing
, 2 (0)
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Prensip Publishing
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
DOI
Sönmez, E.
(2021) "
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 41 (0)
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16362">
Sönmez, E.
(2021) "
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 41 (0)
[SSCI]
DOI
Sönmez, E.
(2021) "
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
",
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
, 41 (0)
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi
Sönmez, E.
, Pektaş, M. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (5) pp. 2019-2036
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16363">
Sönmez, E.
, Pektaş, M. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (5) pp. 2019-2036
[TR Dizin]
Sönmez, E.
, Pektaş, M. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (5) pp. 2019-2036
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
Link
Sönmez, E.
, Yerlikaya, Z. (2017) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
",
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
, 1 (1) pp. 53-59
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16364">
Sönmez, E.
, Yerlikaya, Z. (2017) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
",
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
, 1 (1) pp. 53-59
Link
Sönmez, E.
, Yerlikaya, Z. (2017) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
",
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
, 1 (1) pp. 53-59
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
Link
DOI
Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
(2022) "
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
",
Psycho-Educational Research Reviews
, 11 (1) pp. 324-340
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16365">
Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
(2022) "
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
",
Psycho-Educational Research Reviews
, 11 (1) pp. 324-340
Link
DOI
Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
(2022) "
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
",
Psycho-Educational Research Reviews
, 11 (1) pp. 324-340
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Psycho-Educational Research Reviews
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
DOI
Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
, Öz, M. (2022) "
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (2) pp. 325-340
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16366">
Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
, Öz, M. (2022) "
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (2) pp. 325-340
DOI
Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
, Öz, M. (2022) "
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
",
International Journal of Progressive Education
, 18 (2) pp. 325-340
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
Sönmez, E.
, Yerlikaya, Z. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (3) pp. 1239-1249
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16367">
Sönmez, E.
, Yerlikaya, Z. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (3) pp. 1239-1249
[TR Dizin]
Sönmez, E.
, Yerlikaya, Z. (2018) "
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (3) pp. 1239-1249
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E. (2019) "
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 15-25
Akkaş, B.Ç.,
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E. (2019) "
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 15-25
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
Link
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16369">
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
Link
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
",
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (32) pp. 277-303
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
DOI
Sönmez, E.
, Akkaş, B.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 7 (2) pp. 291-306
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16370">
Sönmez, E.
, Akkaş, B.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 7 (2) pp. 291-306
DOI
Sönmez, E.
, Akkaş, B.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2020) "
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 7 (2) pp. 291-306
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
Link
Et, Z.S.,
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 10 (3) pp. 2853-2873
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16371">
Et, Z.S.,
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 10 (3) pp. 2853-2873
[TR Dizin]
Link
Et, Z.S.,
Sönmez, E.
, Kabataş-Memiş, E. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
",
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 10 (3) pp. 2853-2873
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
«
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
»