Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2010, 2012 |
Lisans, Mısır, Kahire Üniversitesi, , 1994, 1998 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2010, 2012 |
Lisans, Mısır, Kahire Üniversitesi, , 1994, 1998 |
Kayıt Yok |
İngilizce, TOEFL PBT, 612, 2017 |
Arapça, YDS, 91, 2023/1 Yab, 2023 |
Kayıt Yok |
[UAK] İlahiyat Arap Dili ve Belagatı |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri |
2018-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Yarı Zamanlı, The American University İn Cairo, The School Of Continuing Education, Akademik Programlar |
2016-2018, Öğretim Görevlisi, Yarı Zamanlı, The American University İn Cairo, The School Of Continuing Education, Akademik Programlar |
2012-2018, Öğretim Görevlisi, Yarı Zamanlı, Ein Şams Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Arap Dili Öğretim Metot ve Yolları |
2019-, Program Başkanı, Ain Shams Üniversitesi, Mısır |
2018-2019, Enstitü Müdürü, Yükseköğretim Bakanlığı, Mısır |
2024-2025, DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ II, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, UZMANLIK ALAN DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, DOKTORA TEZİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, ARAPÇA AKADEMİK YAZMA II, Yüksek Lisans |
2024-2025, ARAPÇA AKADEMİK OKUMA II, Yüksek Lisans |
2024-2025, ARAPÇA, Lisans |
2024-2025, DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, UZMANLIK ALAN DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, ARAPÇA, Lisans |
2023-2024, DOKTORA TEZİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, ARAPÇA MODERN METİNLER II(AR), Lisans |
2023-2024, UZMANLIK ALAN DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, ARAPÇA, Lisans |
2023-2024, DOKTORA TEZİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, UZMANLIK ALAN DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, ARAPÇA, Lisans |
2022-2023, DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ II, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, ARAPÇA KLASİK METİNLER II, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, DOKTORA TEZİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, BİTİRME ÖDEVİ, Lisans |
2022-2023, BİTİRME ÖDEVİ, Lisans |
2022-2023, ARAPÇA OKUMA-ANLAMA (KIRAA), Lisans |
2022-2023, ARAPÇA, Lisans |
2022-2023, DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, AKADEMİK YAZMA I, Yüksek Lisans |
2022-2023, ARAPÇA YAZILI ANLATIM (İMLA-İNŞA), Lisans |
2022-2023, ARAPÇA, Lisans |
2021-2022, ARAPÇA OKUMA-ANLAMA (KIRAA), Lisans |
2021-2022, ARAPÇA TERCÜME TEKNİKLERİ-II, Lisans |
2021-2022, ARAPÇA, Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ARAPÇA KELİME BİLGİSİ (SARF), Lisans |
2021-2022, ARAPÇA, Lisans |
2020-2021, ARAPÇA, Lisans |
2020-2021, YÜKSEK GRAMER II, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ARAPÇA KELİME BİLGİSİ (SARF), Lisans |
2020-2021, ARAPÇA, Lisans |
2020-2021, ARAPÇA MODERN METİNLERİ II, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ARAP DİLİ GRAMER TARİHİ II, Yüksek Lisans |
2020-2021, YÜKSEK GRAMER I, Yüksek Lisans |
2020-2021, ARAPÇA YAZILI ANLATIM (İMLA-İNŞA), Lisans |
2020-2021, ARAPÇA KELİME BİLGİSİ (SARF), Lisans |
2020-2021, ARAPÇA CÜMLE BİLGİSİ (NAHİV), Lisans |
2019-2020, ARAPÇA, Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, ARAP DİLİ GRAMER TARİHİ II, Yüksek Lisans |
2019-2020, ARAPÇA I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | El-Mukhtar fi’t-teveccühâti’l-hadîseti fi ta’lîmi’l-lugati’l-arabiyyeti V teallümiha li’n-nâtıkîne bigayriha | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
2 | Anadili Arapça olmayan Arap dili öğrencilerinin okuduklarını anlama becerilerini geliştirmek amacıyla stratejik okumaya giriş programı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | Anadili Arapça Olmayanları Dinlemenin Öğretilmesinde Eğlence Amaçlı Elektronik Etkinliklerin Kullanılması | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
4 | Dil Becerilerini Geliştirme Stratejileri Anadili olmayan Arapça Konuşan öğrenciler için. | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Pandemi Sürecinde Yabancı Dil Öğretimi Uluslararası Kongresi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | Türk Öğrencilere Arap Dili Öğretiminin Stratejileri: Doğrudan Öğretim Ile E-Öğretime Yaklaşımlar | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Emad Abdelbaky Abdelbaky Aly
-
|
2021 | 1 |
![]()
Alaa Alghazawı
-
|
2021 | 1 |
![]()
Belal Solıman Solıman Mohamed
-
|
2021 | 1 |
![]()
Kerim Faruk
-
|
2021 | 1 |
![]()
Mahmud Kaddum
-
|
2021 | 1 |
![]()
Batoul Alasaad
-
|
2021 | 1 |
![]()
Gufran Tüfekçi
-
|
2021 | 1 |
![]()
Mohamed Rızk Shoeır
-
|
2021 | 1 |
![]()
Ramadan Saad Elsayed
-
|
2021 | 1 |
![]()
Rawya Jamous
-
|
2021 | 1 |
![]()
Recep Abdülvehhab
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 5039 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Arap Dili ve Belagatı | 454 |
Anahtar Kelimeler | Arap Dili ve Belâgati |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 115 | 90 | 115 | 30 | 150 | 17 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 534 . | - | 427 . | 533 . | 524 . | 575 . | 403 . | 332 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 225 . | - | 151 . | 192 . | 189 . | 238 . | 120 . | 104 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 46 . | - | 29 . | 38 . | 38 . | 66 . | 28 . | 33 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 5 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |