img
Sekizinci sınıf Türkçe ders kitabındaki okuma metinlerinin okunabilirlik düzeyinin değerlendirilmesi  
Yazarlar
Arş. Gör. Kadir COŞKUN Arş. Gör. Kadir COŞKUN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü MLA dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Language Academy
Dergi ISSN 2342-0251
Dergi Tarandığı Indeksler 1. Arastirmax (Search Publication Index), 2. BIBLIOTHEK HAMBURG (Hamburg University Database), 3. DRJI (Directory of Research Journals Indexing), 4. Education Source Database Coverage List  (EBSCO), 5. Education Source Full Text Subject Title List (EBSCO), 6. ESJI (Eurasian Scientific Journal Index), 7. EuroPub (EuroPub Publishing Company) (Database), 8. Genamics JournalSeek (Database), 9. Index Copernicus, 10. ISSN PORTAL (The Global Index for Continuing Resources), 11. Linguistics Abstracts Online Database Coverage List, 12. Lingustic Biblioraphy (BrillOnline Bibliograhies), 13. Melinda (Database), 14. MLA International Bibliography with Full Text, 15. MLA List of All Journals, 16. OCLC WorldCat  (The World's Largest Library Catalog) (Database), 17. OAJI (Open Academic Journals Index), 18. ResearchBib (Academic Resource Index), 19. ROAD (The Directory of Open Access Scholarly Resources), 20. ScienceGate Academic Search Engine (Database), 21. SOBIAD, 22. The National Library of Finland (Database), 23. WZB (Social Science Resaarch Center Berlin) (Databese)
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2021
Cilt No 9
Sayı 1
Sayfalar 66 / 77
Doi Numarası 10.29228/ijla.48401
Makale Linki http://dx.doi.org/10.29228/ijla.48401