img
Prospective Middle School Mathematics Teachers Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions  
Yazarlar
Seçil Yemen Karpuzcu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Fadime ULUSOY
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Işıksal Bostan Mine
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Science and Mathematics Education
Dergi ISSN 1571-0068
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2017
Cilt No 15
Sayı 1
Sayfalar 89 / 108
Doi Numarası 10.1007/s10763-015-9668-8
Makale Linki http://link.springer.com/10.1007/s10763-015-9668-8