Yazarlar (2) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Araştırmanın amacı, bankacılıkta dijital pazarlamaya yönelik araştırmaların 2022-2024 yılları arasında akademik alan yazında yer alan araştırmaları bibliyometrik analiz yönteminden yararlanarak değerlendirmektir. Çalışmada, verilerin elde edilmesinde Web of Science (WoS) veri tabanından ve veri setinin analizinde ve görselleştirilmesinde VOSviewer programından yararlanılmıştır. Bankacılıkta dijital pazarlama çalışmalarının odaklandığı konu alanları ağırlıklı olarak işletme finansmanı ve ekonomidir. Bankacılıkta dijital pazarlama çalışmaları en çok Çin Halk Cumhuriyeti, Hindistan ve İngiltere’de gerçekleştirilmiştir. Ortak oluşum analizi kapsamında en çok karşılaşan anahtar kelimelere; 76 tekrar ile’FinTech’kelimesi, 35 tekrar ile’dijital dönüşüm (digital transformation)’kelimesi, 31 tekrar ile’dijitalleşme (digitalization)’kelimesi, 23 tekrar ile’kripto para birimi (cryptocurrency)’ve 22 tekrar ile’merkez bankası dijital para … |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | MLA dergilerinde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies |
Dergi ISSN | 2147-2971 |
Dergi Tarandığı Indeksler | MLA, ESJI, EBSCO |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 09-2024 |
Cilt No | 17 |
Sayı | 101 |
Sayfalar | -257280 / 280 |
Doi Numarası | 10.29228/JASSS.77811 |
Makale Linki | http://dx.doi.org/10.29228/JASSS.77811 |