Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24176 kayıt
The Attitude of Students Who Are Native Speakers of Turkish in England towards Turkish Lessons Based on Their Demographic Characteristics
DOI
Tekin, N.M.
, Duman, A. (2017) "
The Attitude of Students Who Are Native Speakers of Turkish in England towards Turkish Lessons Based on Their Demographic Characteristics
",
International Journal of Languages' Education
, 1 (0)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2591">
Tekin, N.M.
, Duman, A. (2017) "
The Attitude of Students Who Are Native Speakers of Turkish in England towards Turkish Lessons Based on Their Demographic Characteristics
",
International Journal of Languages' Education
, 1 (0)
DOI
Tekin, N.M.
, Duman, A. (2017) "
The Attitude of Students Who Are Native Speakers of Turkish in England towards Turkish Lessons Based on Their Demographic Characteristics
",
International Journal of Languages' Education
, 1 (0)
DOI
Kurum Bilgileri
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Languages' Education
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Uzaktan Öğretim Sürecinde Yaşanılan Problemler Hakkındaki Görüşleri
Tekin, N.M.
(2021) "
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Uzaktan Öğretim Sürecinde Yaşanılan Problemler Hakkındaki Görüşleri
",
I. BATI KAREDENİZ TÖMELER ÇALIŞTAYI
, Zonguldak, Türkiye, (
Haziran 2021
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2597">
Tekin, N.M.
(2021) "
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Uzaktan Öğretim Sürecinde Yaşanılan Problemler Hakkındaki Görüşleri
",
I. BATI KAREDENİZ TÖMELER ÇALIŞTAYI
, Zonguldak, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Tekin, N.M.
(2021) "
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Uzaktan Öğretim Sürecinde Yaşanılan Problemler Hakkındaki Görüşleri
",
I. BATI KAREDENİZ TÖMELER ÇALIŞTAYI
, Zonguldak, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Kurum Bilgileri
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. BATI KAREDENİZ TÖMELER ÇALIŞTAYI
B2-C1 Seviyesi Uluslararası Öğrencilerin İyelik Eklerinin Yazımında Yaşadıkları Problemler
KARAMANOĞLU, F.M.,
Tekin, N.M.
(2019) "
B2-C1 Seviyesi Uluslararası Öğrencilerin İyelik Eklerinin Yazımında Yaşadıkları Problemler
",
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2019
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2598">
KARAMANOĞLU, F.M.,
Tekin, N.M.
(2019) "
B2-C1 Seviyesi Uluslararası Öğrencilerin İyelik Eklerinin Yazımında Yaşadıkları Problemler
",
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2019
)
KARAMANOĞLU, F.M.,
Tekin, N.M.
(2019) "
B2-C1 Seviyesi Uluslararası Öğrencilerin İyelik Eklerinin Yazımında Yaşadıkları Problemler
",
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültürel Ögelerin Kullanımı: Bir Materyal Örneği
Taşköprü, G.,
Tekin, N.M.
, Gün, B.K. (2020) "
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültürel Ögelerin Kullanımı: Bir Materyal Örneği
",
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Doktora Programı II. Öğrenci Sempozyumu
, Ankara, Türkiye, (
Aralık 2020
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2599">
Taşköprü, G.,
Tekin, N.M.
, Gün, B.K. (2020) "
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültürel Ögelerin Kullanımı: Bir Materyal Örneği
",
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Doktora Programı II. Öğrenci Sempozyumu
, Ankara, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Taşköprü, G.,
Tekin, N.M.
, Gün, B.K. (2020) "
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültürel Ögelerin Kullanımı: Bir Materyal Örneği
",
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Doktora Programı II. Öğrenci Sempozyumu
, Ankara, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Doktora Programı II. Öğrenci Sempozyumu
Uluslararası Öğrencilerin Lisans Derslerinde Dil Becerilerinden Kaynaklı Yaşadıkları İletişim Problemlerine Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri
Tekin, N.M.
, KARAMANOĞLU, F.M. (2019) "
Uluslararası Öğrencilerin Lisans Derslerinde Dil Becerilerinden Kaynaklı Yaşadıkları İletişim Problemlerine Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri
",
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2019
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2600">
Tekin, N.M.
, KARAMANOĞLU, F.M. (2019) "
Uluslararası Öğrencilerin Lisans Derslerinde Dil Becerilerinden Kaynaklı Yaşadıkları İletişim Problemlerine Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri
",
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Tekin, N.M.
, KARAMANOĞLU, F.M. (2019) "
Uluslararası Öğrencilerin Lisans Derslerinde Dil Becerilerinden Kaynaklı Yaşadıkları İletişim Problemlerine Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri
",
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
, İzmir, Türkiye, (
Ekim 2019
)
Kurum Bilgileri
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI
Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitaplarındaki Kültürlerarası Etkileşimi Sağlamada Ortak Değerlerin Kullanımı
Tekin, N.M.
(2016) "
Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitaplarındaki Kültürlerarası Etkileşimi Sağlamada Ortak Değerlerin Kullanımı
",
ERPA International Congress (Bosna-Hersek)
, Bosna Hersek, (
Eylül 2016
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2601">
Tekin, N.M.
(2016) "
Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitaplarındaki Kültürlerarası Etkileşimi Sağlamada Ortak Değerlerin Kullanımı
",
ERPA International Congress (Bosna-Hersek)
, Bosna Hersek, (
Eylül 2016
)
Tekin, N.M.
(2016) "
Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitaplarındaki Kültürlerarası Etkileşimi Sağlamada Ortak Değerlerin Kullanımı
",
ERPA International Congress (Bosna-Hersek)
, Bosna Hersek, (
Eylül 2016
)
Kurum Bilgileri
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi
-
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ERPA International Congress (Bosna-Hersek)
CORRELATION BETWEEN ENERGY METAPHOR AND EMPATHY TENDENCY
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2023) "
CORRELATION BETWEEN ENERGY METAPHOR AND EMPATHY TENDENCY
",
Journal of Baltic Science Education
, 22 (5) pp. 813-832
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2602">
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2023) "
CORRELATION BETWEEN ENERGY METAPHOR AND EMPATHY TENDENCY
",
Journal of Baltic Science Education
, 22 (5) pp. 813-832
[SSCI]
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2023) "
CORRELATION BETWEEN ENERGY METAPHOR AND EMPATHY TENDENCY
",
Journal of Baltic Science Education
, 22 (5) pp. 813-832
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Baltic Science Education
“Cansız” Kavramına İlişkin Metafor Oluşturmadaki Kriterlerin Belirlenmesi
Link
Dinçer, B.B.,
ERDEMİR, M.
(2020) "
“Cansız” Kavramına İlişkin Metafor Oluşturmadaki Kriterlerin Belirlenmesi
",
OnlineJournal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
, 1 (1) pp. 17-29
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2603">
Dinçer, B.B.,
ERDEMİR, M.
(2020) "
“Cansız” Kavramına İlişkin Metafor Oluşturmadaki Kriterlerin Belirlenmesi
",
OnlineJournal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
, 1 (1) pp. 17-29
Link
Dinçer, B.B.,
ERDEMİR, M.
(2020) "
“Cansız” Kavramına İlişkin Metafor Oluşturmadaki Kriterlerin Belirlenmesi
",
OnlineJournal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
, 1 (1) pp. 17-29
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
OnlineJournal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
Comparison of Instructors Experiences in Distance Education and Face-to-Face Education Processes
DOI
Akçuru, S.,
ERDEMİR, M.
(2023) "
Comparison of Instructors Experiences in Distance Education and Face-to-Face Education Processes
",
Kastamonu Egitim Dergisi
, 31 (4) pp. 543-554
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2604">
Akçuru, S.,
ERDEMİR, M.
(2023) "
Comparison of Instructors Experiences in Distance Education and Face-to-Face Education Processes
",
Kastamonu Egitim Dergisi
, 31 (4) pp. 543-554
[TR Dizin]
DOI
Akçuru, S.,
ERDEMİR, M.
(2023) "
Comparison of Instructors Experiences in Distance Education and Face-to-Face Education Processes
",
Kastamonu Egitim Dergisi
, 31 (4) pp. 543-554
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Egitim Dergisi
Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies
Link
DOI
İnğeç, Ş.,
ERDEMİR, M.
, Tekfidan, K. (2016) "
Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies
",
Journal of Human Sciences
, 13 (3) pp. 4831-4848
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2605">
İnğeç, Ş.,
ERDEMİR, M.
, Tekfidan, K. (2016) "
Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies
",
Journal of Human Sciences
, 13 (3) pp. 4831-4848
Link
DOI
İnğeç, Ş.,
ERDEMİR, M.
, Tekfidan, K. (2016) "
Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies
",
Journal of Human Sciences
, 13 (3) pp. 4831-4848
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Human Sciences
The influence of Web based intelligent tutoring systems on academic achivement and permanence of acquired knowledge i in physics education
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, İngeç, Ş.K. (2015) "
The influence of Web based intelligent tutoring systems on academic achivement and permanence of acquired knowledge i in physics education
",
US-China Education Review
, 5 (1) pp. 13-25
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2607">
ERDEMİR, M.
, İngeç, Ş.K. (2015) "
The influence of Web based intelligent tutoring systems on academic achivement and permanence of acquired knowledge i in physics education
",
US-China Education Review
, 5 (1) pp. 13-25
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, İngeç, Ş.K. (2015) "
The influence of Web based intelligent tutoring systems on academic achivement and permanence of acquired knowledge i in physics education
",
US-China Education Review
, 5 (1) pp. 13-25
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
US-China Education Review
İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar
ERDEMİR, M.
, AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "
İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 31-40
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2608">
ERDEMİR, M.
, AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "
İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 31-40
[TR Dizin]
ERDEMİR, M.
, AYDIN, A., Soylu, H. (1999) "
İlköğretim Okulları 4. ve 5. sınıflarda Fen Bilgisi dersini Yürüten Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 7 (2) pp. 31-40
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
1999
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level
Link
DOI
ERDEMİR, M.
(2019) "
Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (7) pp. 1517-1525
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2609">
ERDEMİR, M.
(2019) "
Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (7) pp. 1517-1525
Link
DOI
ERDEMİR, M.
(2019) "
Using Web-based Intelligent Tutoring Systems in Teaching Physics Subjects at Undergraduate Level
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (7) pp. 1517-1525
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar
Link
DOI
Dinçer, B.B.,
ERDEMİR, M.
(2020) "
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (5) pp. 2044-2057
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2610">
Dinçer, B.B.,
ERDEMİR, M.
(2020) "
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (5) pp. 2044-2057
[TR Dizin]
Link
DOI
Dinçer, B.B.,
ERDEMİR, M.
(2020) "
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin “Canlı”ve”Cansız” Kavramlarını Algılamasında Sahip Oldukları Metaforlar
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (5) pp. 2044-2057
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT
Link
ERDEMİR, M.
(2021) "
PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT
",
i-manager’s Journal of Educational Technology
, 18 (3) pp. 42-53
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2611">
ERDEMİR, M.
(2021) "
PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT
",
i-manager’s Journal of Educational Technology
, 18 (3) pp. 42-53
Link
ERDEMİR, M.
(2021) "
PRESERVICE TEACHERS' VIEWS ON ONLINE ASSESSMENT
",
i-manager’s Journal of Educational Technology
, 18 (3) pp. 42-53
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
i-manager’s Journal of Educational Technology
FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2014) "
FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ
",
Journal of Research in Education and Teaching
, 3 (1) pp. 289-298
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2612">
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2014) "
FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ
",
Journal of Research in Education and Teaching
, 3 (1) pp. 289-298
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2014) "
FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİN ZÖS BAŞARIYA ETKİSİ
",
Journal of Research in Education and Teaching
, 3 (1) pp. 289-298
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Research in Education and Teaching
Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "
Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education
",
International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies
, 7 (2) pp. 1-8
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2613">
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "
Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education
",
International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies
, 7 (2) pp. 1-8
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş., Karacı, A. (2016) "
Student View on Web Based Intelligent Tutoring Systems about Success and Retention of Physics Education
",
International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies
, 7 (2) pp. 1-8
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies
Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi
Link
DOI
Karacı, A.,
ERDEMİR, M.
(2017) "
Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi
",
Bilişim Teknolojileri Dergisi
, 10 (4) pp. 435-449
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2614">
Karacı, A.,
ERDEMİR, M.
(2017) "
Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi
",
Bilişim Teknolojileri Dergisi
, 10 (4) pp. 435-449
[TR Dizin]
Link
DOI
Karacı, A.,
ERDEMİR, M.
(2017) "
Arduino ve Wifi Temelli Çok Sensörlü Robot Tasarımı Ve Denetimi
",
Bilişim Teknolojileri Dergisi
, 10 (4) pp. 435-449
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bilişim Teknolojileri Dergisi
The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, Tomar, H. (2019) "
The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 14 (3) pp. 457-470
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2615">
ERDEMİR, M.
, Tomar, H. (2019) "
The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 14 (3) pp. 457-470
Link
DOI
ERDEMİR, M.
, Tomar, H. (2019) "
The influence of time management behaviours before starting general physics laboratory-I experiments on academic achievement in the course
",
Cypriot Journal of Educational Sciences
, 14 (3) pp. 457-470
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences
Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems
DOI
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2016) "
Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (12) pp. 2783-2794
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2617">
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2016) "
Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (12) pp. 2783-2794
DOI
ERDEMİR, M.
, İnğeç, Ş. (2016) "
Investigating Pre service Mathematics Teachers Innovation Awareness and Views Regarding Intelligent Tutoring Systems
",
Universal Journal of Educational Research
, 4 (12) pp. 2783-2794
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
«
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
»