img
img
Toplam 26197 kayıt

Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ

Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Journal of Progressive Education

Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması

1 1
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education)

Teachers’ Opinions on Inclusive Education

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research

12 12
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X EJER Congress

Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Çalışma Becerisi Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCongress 2023

Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi

İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium

Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem Ve Teknikler

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium

1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 Ve 2017 (Taslak) Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Değerlerin Tespit Edilmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU

Sınıf öğretmenleri bilimi ve bilimsel yöntemi nasıl tanımlıyor?

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Science and Education(ICSE)