img
img
Toplam 24165 kayıt

Environmental Controls of Litter Decomposition Dynamics in Turkish Forests

  Sarıyıldız, T., Savacı-Selamet, G. (2017) "Environmental Controls of Litter Decomposition Dynamics in Turkish Forests", International Symposium on New Horizons in Forestry (ISFOR-2017) , Isparta, Türkiye, (Ekim 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-21742"> Sarıyıldız, T., Savacı-Selamet, G. (2017) "Environmental Controls of Litter Decomposition Dynamics in Turkish Forests", International Symposium on New Horizons in Forestry (ISFOR-2017) , Isparta, Türkiye, (Ekim 2017  Sarıyıldız, T., Savacı-Selamet, G. (2017) "Environmental Controls of Litter Decomposition Dynamics in Turkish Forests", International Symposium on New Horizons in Forestry (ISFOR-2017) , Isparta, Türkiye, (Ekim 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on New Horizons in Forestry (ISFOR-2017)

Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

DOI     KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 20 (3) pp. 1123-1150 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-21743"> KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 20 (3) pp. 1123-1150 [TR Dizin] DOI     KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 20 (3) pp. 1123-1150 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)

Link    Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-21744"> Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link    Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ

Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties

Link    KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties", The International Journal of Progressive Education, 13 (3) pp. 50-60 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-21745"> KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties", The International Journal of Progressive Education, 13 (3) pp. 50-60 Link    KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties", The International Journal of Progressive Education, 13 (3) pp. 50-60 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Journal of Progressive Education

Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması

Link DOI     Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-21746"> Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] Link DOI     Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] Link DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education)

Teachers’ Opinions on Inclusive Education

Link DOI    KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Teachers’ Opinions on Inclusive Education", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 27-36 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-21747"> KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Teachers’ Opinions on Inclusive Education", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 27-36 Link DOI    KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Teachers’ Opinions on Inclusive Education", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 27-36 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES

Link DOI    KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akyol, H. (2022) "ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES", International Journal of Eurasian Education and Culture, 7 (19) pp. 2441-2459 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-21748"> KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akyol, H. (2022) "ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES", International Journal of Eurasian Education and Culture, 7 (19) pp. 2441-2459 Link DOI    KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akyol, H. (2022) "ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES", International Journal of Eurasian Education and Culture, 7 (19) pp. 2441-2459 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period

Link DOI    Yazgan, B., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2027-2051 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-21749"> Yazgan, B., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2027-2051 Link DOI    Yazgan, B., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2027-2051 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Education Technology and Scientific Researches

Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi

Link DOI     KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Özerbaş, M.A. (2018) "Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 945-952 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-21751"> KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Özerbaş, M.A. (2018) "Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 945-952 [TR Dizin] Link DOI     KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Özerbaş, M.A. (2018) "Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 945-952 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research

Link DOI     Akyol, H., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 43 (193) pp. 143-158 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-21752"> Akyol, H., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 43 (193) pp. 143-158 [SSCI] Link DOI     Akyol, H., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 43 (193) pp. 143-158 [SSCI] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ

Link DOI   Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2017) "BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (0) pp. 507-524 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-21753"> Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2017) "BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (0) pp. 507-524 Link DOI   Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2017) "BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (0) pp. 507-524 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS

Link DOI    KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Karakuş, E., Filiz, N. (2020) "DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 316-331 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-21754"> KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Karakuş, E., Filiz, N. (2020) "DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 316-331 Link DOI    KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Karakuş, E., Filiz, N. (2020) "DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 316-331 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2016) "Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016 Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2016) "Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Karakuş, E., Filiz, N., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Karakuş, E., Filiz, N., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi

KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017 KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi

İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri

KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017 KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium

Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem Ve Teknikler

KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Karasu-Avcı, E. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem Ve Teknikler", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017 KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Karasu-Avcı, E. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem Ve Teknikler", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium

1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 Ve 2017 (Taslak) Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Değerlerin Tespit Edilmesi

Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 Ve 2017 (Taslak) Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Değerlerin Tespit Edilmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (pp. 409), Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017 Karasu-Avcı, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 Ve 2017 (Taslak) Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Değerlerin Tespit Edilmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (pp. 409), Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU