img
img
Toplam 26080 kayıt

Examination of Transient States with the help of Euler and Runge-Kutta Methods of Electrical Circuit Simulations of Mechanical Systems

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on New Trends Science, Engineering and Technology

Transıent Analysıs Wıth The Four-Step Runge-Kutta Method Of Inductıon Motor Wıth Matlab

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Conference on Computational Mathematics and Engineering Science

Improving science teachers’ nature of science views through an innovative continuing professional development program

26 26
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF STEM EDUCATION

Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Sorgulamanın Doğasına İlişkin Görüşleri

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sinop Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi

3-6 yaş dönemindeki çocukların cinsiyet algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Assessing Teachers’ Competencies in Identifying Aspects ofNature of Science in Educational Critical Scenarios

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Science Education International

Temel eğitimde görev yapan öğretmenlerin ekolojik vatandaşlık düzeylerinin incelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Social Sciences Studies Journal

Öğretim Elemanlarının Çevreye Karşı Tutumları: Bir Q Metot Çalışması

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe University Journal of Education

İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi

Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments

2 2
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION

Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi

Teachers’ beliefs about learning and teaching nature of science: professional development program.

1 1
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

İlköğretim birinci kademe düzeyinde çevre içerikli ders kazanımlarının disiplinlerarası yaklaşım açısından incelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Science Teachers’ Views on Nature of Scientific Inquiry

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

STEM-Based NOS Teaching on 7th Grade Students’ NOS Views

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Policy Analysis and Strategic Research

İlköğretim Hayat Bilgisi Programında Çevre Eğitimi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi