Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25873 kayıt
The Effects of Focus of Control and the Self-Esteem of the Teachers and the Administrators of Schools on Risk-Taking, and, Tendencies
0 0
Kurum Bilgileri
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi
Psikoloji
Sosyal Psikoloji
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Educational Sciences
Destinasyon Çekim Gücü Olarak Gastronomi Müzeleri: Safranbolu Türk Kahve Müzesi Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Daday Nafi ve Ümit Çeri Meslek Yüksekokulu
Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri
Aşçılık Programı
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
Yiyecek İçecek Sektöründe İnovatif Sürdürülebilirlik Uygulamaları: Kontrollü Atmosferde Depolama
0 0
Kurum Bilgileri
Daday Nafi ve Ümit Çeri Meslek Yüksekokulu
Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri
Aşçılık Programı
Özgeçmiş Sayfası
2022
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Aydın Gastronomy
Bulut Mutfak Modeli Üzerine Nitel Bir Araştırma: Avane Cloud Kitchens
0 0
Kurum Bilgileri
Daday Nafi ve Ümit Çeri Meslek Yüksekokulu
Otel Lokanta ve İkram Hizmetleri
Aşçılık Programı
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Examining the Views of Preservice Science Teachers on Creating Concept Maps
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Educational Researchers
he Effect of an Argumentation-Based Inquiry Approach on Students' Academic Achievement and Analytical Thinking Skills
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
The Sustainability Trend In Education in All Its Aspects: A MetaSynthesis Investigation of Studies In Turkey
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of the Human and Social Science Researches
The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry
5 5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi ve Öğrenme Amaçlı YazmaAktivitelerinde Çoklu Modsal Betimleme Kullanımına Yönelik 5. SınıfÖğrencilerinin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
«
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
»