Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24574 kayıt
Argümantasyon uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin madde ve değişim ünitesi başarılarına ve bireysel değişimlerine yansımas
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Argümantasyon uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin madde ve değişim ünitesi başarılarına ve bireysel değişimlerine yansımas
",
Kastamonu eğitim Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27313">
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Argümantasyon uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin madde ve değişim ünitesi başarılarına ve bireysel değişimlerine yansımas
",
Kastamonu eğitim Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Akkaş, B.N.Ç.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Argümantasyon uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin madde ve değişim ünitesi başarılarına ve bireysel değişimlerine yansımas
",
Kastamonu eğitim Dergisi
, (0)
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu eğitim Dergisi
Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses
Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 15-25
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27314">
Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 15-25
Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (2) pp. 15-25
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students
Link
DOI
Öz, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students
",
International Journal of Progressive Education
, 14 (2) pp. 209-227
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27315">
Öz, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students
",
International Journal of Progressive Education
, 14 (2) pp. 209-227
Link
DOI
Öz, M.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2018) "
Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students
",
International Journal of Progressive Education
, 14 (2) pp. 209-227
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (5) pp. 2037-2056
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27316">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (5) pp. 2037-2056
[TR Dizin]
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 25 (5) pp. 2037-2056
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması
",
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE
, 6 (1) pp. 47-65
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27317">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması
",
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE
, 6 (1) pp. 47-65
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2017) "
Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması
",
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE
, 6 (1) pp. 47-65
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE
The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2017) "
The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (2) p. 31
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27318">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2017) "
The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (2) p. 31
Link
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2017) "
The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (2) p. 31
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
",
Online Fen eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 55-68
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27319">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
",
Online Fen eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 55-68
[TR Dizin]
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Gügük, M. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
",
Online Fen eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 55-68
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen eğitimi Dergisi
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., Kurnaz, M.A.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
",
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE
, 3 (1) pp. 1-14
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27320">
AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., Kurnaz, M.A.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
",
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE
, 3 (1) pp. 1-14
AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., Kurnaz, M.A.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
",
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE
, 3 (1) pp. 1-14
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE
İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 22 (2) pp. 401-418
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27322">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 22 (2) pp. 401-418
[TR Dizin]
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 22 (2) pp. 401-418
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği
Gültepe, Y.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği
",
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, 3 (1) pp. 24-33
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27323">
Gültepe, Y.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği
",
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, 3 (1) pp. 24-33
Gültepe, Y.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2014) "
Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği
",
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, 3 (1) pp. 24-33
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2014) "
The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing
",
Mediterranean Journal of Social Science
, 5 (20) pp. 1158-1167
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27324">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2014) "
The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing
",
Mediterranean Journal of Social Science
, 5 (20) pp. 1158-1167
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Öz, M. (2014) "
The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing
",
Mediterranean Journal of Social Science
, 5 (20) pp. 1158-1167
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mediterranean Journal of Social Science
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Özcan, N.T. (2014) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, 11 (2) pp. 223-238
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27325">
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Özcan, N.T. (2014) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, 11 (2) pp. 223-238
Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Özcan, N.T. (2014) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri
",
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, 11 (2) pp. 223-238
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Seven, S. (2015) "
Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit
",
International journal of progressive education
, 11 (3) pp. 32-49
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27327">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Seven, S. (2015) "
Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit
",
International journal of progressive education
, 11 (3) pp. 32-49
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Seven, S. (2015) "
Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit
",
International journal of progressive education
, 11 (3) pp. 32-49
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International journal of progressive education
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2015) "
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi
",
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
, 44 (1) pp. 23-40
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27328">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2015) "
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi
",
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
, 44 (1) pp. 23-40
[TR Dizin]
DOI
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2015) "
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi
",
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
, 44 (1) pp. 23-40
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2016) "
The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers
",
International Journal of Progressive Education
, 12 (3)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27329">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2016) "
The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers
",
International Journal of Progressive Education
, 12 (3)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2016) "
The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers
",
International Journal of Progressive Education
, 12 (3)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2016) "
Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 17-29
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27330">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2016) "
Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 17-29
[TR Dizin]
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2016) "
Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 1 (1) pp. 17-29
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Bozkurt, R., Cevizci, E., Avunç, F., Öğretmen, B. (2016) "
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Cumghuriyet İnternational Journal of Education
, 5 (4) pp. 16-30
" data-bs-content-id="YazarBilgi-27331">
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Bozkurt, R., Cevizci, E., Avunç, F., Öğretmen, B. (2016) "
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Cumghuriyet İnternational Journal of Education
, 5 (4) pp. 16-30
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Bozkurt, R., Cevizci, E., Avunç, F., Öğretmen, B. (2016) "
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Cumghuriyet İnternational Journal of Education
, 5 (4) pp. 16-30
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumghuriyet İnternational Journal of Education
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması
",
International Congress of Pedagogical Research
, (
Haziran 2020
)
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
, Akkaş, B.N.Ç. (2020) "
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması
",
International Congress of Pedagogical Research
, (
Haziran 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress of Pedagogical Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri
Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri
",
International Congress of Pedagogical Research
, (
Haziran 2020
)
Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri
",
International Congress of Pedagogical Research
, (
Haziran 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress of Pedagogical Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
Et, S.Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
",
Dilet congres
, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Et, S.Z.,
KABATAŞ-MEMİŞ, E.
(2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
",
Dilet congres
, Türkiye, (
Aralık 2020
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Dilet congres
«
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
»