Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25367 kayıt
Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE
The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen eğitimi Dergisi
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE
İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mediterranean Journal of Social Science
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International journal of progressive education
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumghuriyet İnternational Journal of Education
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress of Pedagogical Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress of Pedagogical Research
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Dilet congres
Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi
Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)
Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS
«
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
»