img
img
Toplam 25869 kayıt

Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dilet congres

Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi

Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)

Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)

Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Analitik Düşünme Becerilerine Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS

Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarıyla Desteklenmiş Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS

Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII th International Eurasian Educational Research Congress

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dilet congres

Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8 th International Congress of Research in Education (ULEAD)

Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium on Educational Sciences (ASOS)

İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V th International Eurasian EducationalResearch Congress

IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium

Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Primary Teacher Education Symposium