img
img
Toplam 25118 kayıt

Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri

    Kabataş-Memiş, E. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (5) pp. 2037-2056 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-27316"> Kabataş-Memiş, E. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (5) pp. 2037-2056 [TR Dizin]      Kabataş-Memiş, E. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (5) pp. 2037-2056 [TR Dizin]     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması

  Kabataş-Memiş, E. (2017) "Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması", Cumhuriyet International Journal of education-CIJE, 6 (1) pp. 47-65   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27317"> Kabataş-Memiş, E. (2017) "Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması", Cumhuriyet International Journal of education-CIJE, 6 (1) pp. 47-65    Kabataş-Memiş, E. (2017) "Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması", Cumhuriyet International Journal of education-CIJE, 6 (1) pp. 47-65   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE

The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students

Link DOI    Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2017) "The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students", Journal of Education and Training Studies, 5 (2) p. 31 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27318"> Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2017) "The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students", Journal of Education and Training Studies, 5 (2) p. 31 Link DOI    Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2017) "The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students", Journal of Education and Training Studies, 5 (2) p. 31 Link DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi

  Kabataş-Memiş, E., Gügük, M. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi", Online Fen eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 55-68 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27319"> Kabataş-Memiş, E., Gügük, M. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi", Online Fen eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 55-68 [TR Dizin]    Kabataş-Memiş, E., Gügük, M. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi", Online Fen eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 55-68 [TR Dizin]   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen eğitimi Dergisi

Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi

   Akyüz, H.İ., Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet International journal of Education-CIJE, 3 (1) pp. 1-14    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27320"> Akyüz, H.İ., Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet International journal of Education-CIJE, 3 (1) pp. 1-14     Akyüz, H.İ., Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet International journal of Education-CIJE, 3 (1) pp. 1-14    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE

İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

   Kabataş-Memiş, E. (2014) "İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 401-418 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27322"> Kabataş-Memiş, E. (2014) "İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 401-418 [TR Dizin]     Kabataş-Memiş, E. (2014) "İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (2) pp. 401-418 [TR Dizin]    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği

  Gültepe, Y., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği", Journal of Instructional Technologies & Teacher Education, 3 (1) pp. 24-33   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27323"> Gültepe, Y., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği", Journal of Instructional Technologies & Teacher Education, 3 (1) pp. 24-33    Gültepe, Y., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği", Journal of Instructional Technologies & Teacher Education, 3 (1) pp. 24-33   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education

The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing

  Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2014) "The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing", Mediterranean Journal of Social Science, 5 (20) pp. 1158-1167   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27324"> Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2014) "The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing", Mediterranean Journal of Social Science, 5 (20) pp. 1158-1167    Kabataş-Memiş, E., Öz, M. (2014) "The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing", Mediterranean Journal of Social Science, 5 (20) pp. 1158-1167   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mediterranean Journal of Social Science

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri

  Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Kabataş-Memiş, E., Özcan, N.T. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 223-238   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27325"> Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Kabataş-Memiş, E., Özcan, N.T. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 223-238    Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Kabataş-Memiş, E., Özcan, N.T. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 223-238   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit

  Kabataş-Memiş, E., Seven, S. (2015) "Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit", International journal of progressive education, 11 (3) pp. 32-49   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27327"> Kabataş-Memiş, E., Seven, S. (2015) "Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit", International journal of progressive education, 11 (3) pp. 32-49    Kabataş-Memiş, E., Seven, S. (2015) "Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit", International journal of progressive education, 11 (3) pp. 32-49   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International journal of progressive education

İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi

DOI     Kabataş-Memiş, E. (2015) "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi", Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi, 44 (1) pp. 23-40 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27328"> Kabataş-Memiş, E. (2015) "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi", Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi, 44 (1) pp. 23-40 [TR Dizin] DOI     Kabataş-Memiş, E. (2015) "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi", Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi, 44 (1) pp. 23-40 [TR Dizin] DOI    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi

The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers

  Kabataş-Memiş, E. (2016) "The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers", International Journal of Progressive Education, 12 (3)   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27329"> Kabataş-Memiş, E. (2016) "The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers", International Journal of Progressive Education, 12 (3)    Kabataş-Memiş, E. (2016) "The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers", International Journal of Progressive Education, 12 (3)   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği

  Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği", Online Fen Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 17-29 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27330"> Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği", Online Fen Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 17-29 [TR Dizin]    Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği", Online Fen Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 17-29 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  Kabataş-Memiş, E., Bozkurt, R., Cevizci, E., Avunç, F., Öğretmen, B. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Cumghuriyet İnternational Journal of Education, 5 (4) pp. 16-30   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27331"> Kabataş-Memiş, E., Bozkurt, R., Cevizci, E., Avunç, F., Öğretmen, B. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Cumghuriyet İnternational Journal of Education, 5 (4) pp. 16-30    Kabataş-Memiş, E., Bozkurt, R., Cevizci, E., Avunç, F., Öğretmen, B. (2016) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Cumghuriyet İnternational Journal of Education, 5 (4) pp. 16-30   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumghuriyet İnternational Journal of Education

Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması

Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması", International Congress of Pedagogical Research , (Haziran 2020 Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması", International Congress of Pedagogical Research , (Haziran 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri

Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E., Kabataş-Memiş, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , (Haziran 2020 Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E., Kabataş-Memiş, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , (Haziran 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri

Et, S.Z., Kabataş-Memiş, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri", Dilet congres , Türkiye, (Aralık 2020 Et, S.Z., Kabataş-Memiş, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri", Dilet congres , Türkiye, (Aralık 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dilet congres

Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi

Et, S.Z., Sönmez, E., Kabataş-Memiş, E. (2021) "Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Mart 2021 Et, S.Z., Sönmez, E., Kabataş-Memiş, E. (2021) "Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi

Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.

Ergün, Z., Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2023) "Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023 Ergün, Z., Akkaş, B.N.Ç., Kabataş-Memiş, E. (2023) "Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)

Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi

Gençel, N., Ergün, Z., Kabataş-Memiş, E. (2023) "Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023 Gençel, N., Ergün, Z., Kabataş-Memiş, E. (2023) "Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)