img
img
Toplam 25367 kayıt

Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE

The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Bilime ve ÖğrenmeyeYönelik Düşüncelerinin İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen eğitimi Dergisi

Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE

İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education

The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mediterranean Journal of Social Science

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi

Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International journal of progressive education

İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi

The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumghuriyet İnternational Journal of Education

Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Dilet congres

Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi

Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)

Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER)

Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS