img
img
Toplam 25118 kayıt

Sınıf Öğretmeni Adayların Öğretmen Öğrenci Aile üçgenine yönelik görüşleri

Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adayların Öğretmen Öğrenci Aile üçgenine yönelik görüşleri", 13. Ulusal sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Kütahya, Türkiye, (Mayıs 2014 Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Kabataş-Memiş, E. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adayların Öğretmen Öğrenci Aile üçgenine yönelik görüşleri", 13. Ulusal sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Kütahya, Türkiye, (Mayıs 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS)

Argümantasyon sürecinde farklı başarı seviyelerindeki öğrencilerin küçük grup tartışmalarının incelenmesi

Ezberci, E., Kabataş-Memiş, E., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H. (2014) "Argümantasyon sürecinde farklı başarı seviyelerindeki öğrencilerin küçük grup tartışmalarının incelenmesi", 11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Ezberci, E., Kabataş-Memiş, E., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H. (2014) "Argümantasyon sürecinde farklı başarı seviyelerindeki öğrencilerin küçük grup tartışmalarının incelenmesi", 11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Araştırma sorgulama temelli argümantasyon uygulamalarında küçük grup tartışmaları

Kabataş-Memiş, E., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Ezberci, E. (2014) "Araştırma sorgulama temelli argümantasyon uygulamalarında küçük grup tartışmaları", 11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Kabataş-Memiş, E., Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., Ezberci, E. (2014) "Araştırma sorgulama temelli argümantasyon uygulamalarında küçük grup tartışmaları", 11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Beş Yaş Grubu Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Algıları

Et, S.Z., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Beş Yaş Grubu Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Algıları", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 Et, S.Z., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Beş Yaş Grubu Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Algıları", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Türkiye de Argümantasyon Konusuna İlişkin Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi Bir Meta Sentez Çalışması

Kabataş-Memiş, E. (2016) "Türkiye de Argümantasyon Konusuna İlişkin Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi Bir Meta Sentez Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016 Kabataş-Memiş, E. (2016) "Türkiye de Argümantasyon Konusuna İlişkin Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi Bir Meta Sentez Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Kara Verme Becerisi Üzerine Etkisi

Kabataş-Memiş, E., Çevik, E.E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Kara Verme Becerisi Üzerine Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Kabataş-Memiş, E., Çevik, E.E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Kara Verme Becerisi Üzerine Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Üst bilişsel aktiviteler ile desteklenmiş argümantasyon uygulamalarının fen başarısına ve öğrencilerin tutumlarına etkisi

Bozkurt, R., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Üst bilişsel aktiviteler ile desteklenmiş argümantasyon uygulamalarının fen başarısına ve öğrencilerin tutumlarına etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Bozkurt, R., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Üst bilişsel aktiviteler ile desteklenmiş argümantasyon uygulamalarının fen başarısına ve öğrencilerin tutumlarına etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Araştırma sorgulamaya ve Süreçte Öğretmen ve Öğrenci Rollerine İlişkin Görüşleri

Cevizci, E., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Araştırma sorgulamaya ve Süreçte Öğretmen ve Öğrenci Rollerine İlişkin Görüşleri", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Cevizci, E., Kabataş-Memiş, E. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Araştırma sorgulamaya ve Süreçte Öğretmen ve Öğrenci Rollerine İlişkin Görüşleri", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The effect of the Inquiry Based Applications on 5 Year Old Students Understanding Concep of Shadow

Kabataş-Memiş, E. (2016) "The effect of the Inquiry Based Applications on 5 Year Old Students Understanding Concep of Shadow", The 8th Multidisciplinary Academic Conference , (Ekim 2016 Kabataş-Memiş, E. (2016) "The effect of the Inquiry Based Applications on 5 Year Old Students Understanding Concep of Shadow", The 8th Multidisciplinary Academic Conference , (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 8th Multidisciplinary Academic Conference

Okul Öncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Öğrencilerin Yoğunluk Konusunu anlamlandırmasına Etkisi

Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Okul Öncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Öğrencilerin Yoğunluk Konusunu anlamlandırmasına Etkisi", 1. uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Ekim 2016 Kabataş-Memiş, E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Okul Öncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Öğrencilerin Yoğunluk Konusunu anlamlandırmasına Etkisi", 1. uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Ekim 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu

Kuyumculukta Mine Tekniği Base-Taille Örneği

DOI       Coşkun, M. (2023) "Kuyumculukta Mine Tekniği Base-Taille Örneği", International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal, 9 (108) pp. 5579-5588 DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-27415"> Coşkun, M. (2023) "Kuyumculukta Mine Tekniği Base-Taille Örneği", International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal, 9 (108) pp. 5579-5588 DOI       Coşkun, M. (2023) "Kuyumculukta Mine Tekniği Base-Taille Örneği", International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal, 9 (108) pp. 5579-5588 DOI      
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal

Güzel Sanatlar Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerinin Takı Üretim Nedenleri ve Tercihlerinin Belirlenmesi

Link DOI      Coşkun, M. (2022) "Güzel Sanatlar Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerinin Takı Üretim Nedenleri ve Tercihlerinin Belirlenmesi", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi (TURKSOSBİLDER), 7 (2) pp. 171-183 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-27416"> Coşkun, M. (2022) "Güzel Sanatlar Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerinin Takı Üretim Nedenleri ve Tercihlerinin Belirlenmesi", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi (TURKSOSBİLDER), 7 (2) pp. 171-183 Link DOI      Coşkun, M. (2022) "Güzel Sanatlar Fakültesinde Öğrenim Gören Öğrencilerinin Takı Üretim Nedenleri ve Tercihlerinin Belirlenmesi", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi (TURKSOSBİLDER), 7 (2) pp. 171-183 Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi (TURKSOSBİLDER)

Ustalarla Atölye Çalışması Bir Kuyumcu Atöyesi

Coşkun, M. (2018) "Ustalarla Atölye Çalışması Bir Kuyumcu Atöyesi", : Lap Lambert Academic Publising, ISBN: 978-613-9-86657-1  Coşkun, M. (2018) "Ustalarla Atölye Çalışması Bir Kuyumcu Atöyesi", : Lap Lambert Academic Publising, ISBN: 978-613-9-86657-1 
2018 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Lap Lambert Academic Publising

Camın ve metalin eşsiz uyumu ile kuyumculukta mine’ye güncel bir bakış

   Coşkun, M. (2023) "Camın ve metalin eşsiz uyumu ile kuyumculukta mine’ye güncel bir bakış", I. Ulusal Tasarımda Güncel Yaklaşımlar , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2023  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27419"> Coşkun, M. (2023) "Camın ve metalin eşsiz uyumu ile kuyumculukta mine’ye güncel bir bakış", I. Ulusal Tasarımda Güncel Yaklaşımlar , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2023   Coşkun, M. (2023) "Camın ve metalin eşsiz uyumu ile kuyumculukta mine’ye güncel bir bakış", I. Ulusal Tasarımda Güncel Yaklaşımlar , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2023  
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal Tasarımda Güncel Yaklaşımlar

Tasarım ilkelerinin takı tasarımı alanında kullanılması: bir kontrol listesi geliştirme çalışması

   Coşkun, M. (2023) "Tasarım ilkelerinin takı tasarımı alanında kullanılması: bir kontrol listesi geliştirme çalışması", 1. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu , (pp. 87), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2023  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27420"> Coşkun, M. (2023) "Tasarım ilkelerinin takı tasarımı alanında kullanılması: bir kontrol listesi geliştirme çalışması", 1. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu , (pp. 87), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2023   Coşkun, M. (2023) "Tasarım ilkelerinin takı tasarımı alanında kullanılması: bir kontrol listesi geliştirme çalışması", 1. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu , (pp. 87), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2023  
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Disiplinlerarası Sanat, Tasarım ve Sosyal Bilimler Uluslararası Sempozyumu

Active usage of ICT in jewellery art design courses

   Karabulut-Coşkun, B., Coşkun, M. (2012) "Active usage of ICT in jewellery art design courses", 3rd World Conference on Information Technology , Barcelona, İspanya, (Kasım 2012  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27421"> Karabulut-Coşkun, B., Coşkun, M. (2012) "Active usage of ICT in jewellery art design courses", 3rd World Conference on Information Technology , Barcelona, İspanya, (Kasım 2012   Karabulut-Coşkun, B., Coşkun, M. (2012) "Active usage of ICT in jewellery art design courses", 3rd World Conference on Information Technology , Barcelona, İspanya, (Kasım 2012  
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Information Technology

Türkiye de Telkari

   Coşkun, M. (2016) "Türkiye de Telkari", Uluslararası Katılımlı Altın, Gemoloji ve Kuyumculuk Sempozyumu , (Nisan 2016  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27422"> Coşkun, M. (2016) "Türkiye de Telkari", Uluslararası Katılımlı Altın, Gemoloji ve Kuyumculuk Sempozyumu , (Nisan 2016   Coşkun, M. (2016) "Türkiye de Telkari", Uluslararası Katılımlı Altın, Gemoloji ve Kuyumculuk Sempozyumu , (Nisan 2016  
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Katılımlı Altın, Gemoloji ve Kuyumculuk Sempozyumu

TRIGGERING HAZARDS AND VULNERABILITY IN DISASTERS

DOI   Taştan, B., Aydınoğlu, A.Ç. (2022) "TRIGGERING HAZARDS AND VULNERABILITY IN DISASTERS", lnternational Journal of Geography and Geography Education, (47) pp. 280-299 [TR Dizin] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-27426"> Taştan, B., Aydınoğlu, A.Ç. (2022) "TRIGGERING HAZARDS AND VULNERABILITY IN DISASTERS", lnternational Journal of Geography and Geography Education, (47) pp. 280-299 [TR Dizin] DOI   Taştan, B., Aydınoğlu, A.Ç. (2022) "TRIGGERING HAZARDS AND VULNERABILITY IN DISASTERS", lnternational Journal of Geography and Geography Education, (47) pp. 280-299 [TR Dizin] DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
lnternational Journal of Geography and Geography Education

Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS)’de Eğitim ve Sertifikasyon

Link    Taştan, B. (2021) "Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS)’de Eğitim ve Sertifikasyon", USBED, 3 (4) pp. 69-86 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-27427"> Taştan, B. (2021) "Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS)’de Eğitim ve Sertifikasyon", USBED, 3 (4) pp. 69-86 Link    Taştan, B. (2021) "Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS)’de Eğitim ve Sertifikasyon", USBED, 3 (4) pp. 69-86 Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
USBED

COĞRAFYA VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE CBS UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİNOP İLİ ÖRNEĞİ)

Link DOI     Taştan, B. (2021) "COĞRAFYA VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE CBS UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİNOP İLİ ÖRNEĞİ)", Marmara Coğrafya Dergisi, (43) pp. 54-63 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-27428"> Taştan, B. (2021) "COĞRAFYA VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE CBS UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİNOP İLİ ÖRNEĞİ)", Marmara Coğrafya Dergisi, (43) pp. 54-63 [TR Dizin] Link DOI     Taştan, B. (2021) "COĞRAFYA VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE CBS UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİNOP İLİ ÖRNEĞİ)", Marmara Coğrafya Dergisi, (43) pp. 54-63 [TR Dizin] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marmara Coğrafya Dergisi