img
img
Toplam 25361 kayıt

A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research (PER)

The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Computer Assisted Learning

İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Üniversite Araştırmaları Dergisi

The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)

CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES

0 0
2024 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ubakyayinevi

Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı

0 0
2024 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BAĞIMSIZ

Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma

0 0
2019 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK

Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye

The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY

INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi

INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri

İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin)

The Effect of Personalized Digital Stories on Fluent Reading, Comprehension, And Reading Motivation

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu