img
img
Toplam 25504 kayıt

Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma

0 0
2019 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK

Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17th International Computer and Instructional Technologies Symposium

Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye

The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY

INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi

INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri

İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin)

The Effect of Personalized Digital Stories on Fluent Reading, Comprehension, And Reading Motivation

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research

Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK

Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities

The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea

Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities

Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı ile Okumaya Karşı Tutum ve Alışkanlığı Arasındaki İlişki.

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
21st International Classroom Teaching Education Symposium

Investigation of Prospective Teachers' Attitudes Towards Digital And Paper Reading

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Congress on Scientific Research ın The Countries Bordering The Black Sea

An Investigation of Students' Level of Topic And Main Idea Identification: A Longitudinal Study

0 0
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara International Congress on Scientific Research-X