img
img
Toplam 24177 kayıt

Türkiye de okul öncesi eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi 2002 2011

  AHİ, B., Kıldan, A.O. (2013) "Türkiye de okul öncesi eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi 2002 2011", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-8190"> AHİ, B., Kıldan, A.O. (2013) "Türkiye de okul öncesi eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi 2002 2011", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]    AHİ, B., Kıldan, A.O. (2013) "Türkiye de okul öncesi eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi 2002 2011", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Çocukların Gözüyle Bilim İnsanı

Link DOI   Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Çocukların Gözüyle Bilim İnsanı", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 8 (1) pp. 204-230 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-8191"> Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Çocukların Gözüyle Bilim İnsanı", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 8 (1) pp. 204-230 [TR Dizin] Link DOI   Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Çocukların Gözüyle Bilim İnsanı", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 8 (1) pp. 204-230 [TR Dizin] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

48 60 aylık çocukların öğretmen kavramına yönelik algılarının çizimler aracılığıyla incelenmesi

Link DOI     AHİ, B., Cingi, M.A., Kıldan, A.O. (2016) "48 60 aylık çocukların öğretmen kavramına yönelik algılarının çizimler aracılığıyla incelenmesi", İlköğretim Online, 15 (1) pp. 77-90 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-8192"> AHİ, B., Cingi, M.A., Kıldan, A.O. (2016) "48 60 aylık çocukların öğretmen kavramına yönelik algılarının çizimler aracılığıyla incelenmesi", İlköğretim Online, 15 (1) pp. 77-90 [TR Dizin] Link DOI     AHİ, B., Cingi, M.A., Kıldan, A.O. (2016) "48 60 aylık çocukların öğretmen kavramına yönelik algılarının çizimler aracılığıyla incelenmesi", İlköğretim Online, 15 (1) pp. 77-90 [TR Dizin] Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Elementary School Students Perceptions of the Future Environment through Artwork

Link DOI   Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Elementary School Students Perceptions of the Future Environment through Artwork", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (0) pp. 1-26 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-8193"> Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Elementary School Students Perceptions of the Future Environment through Artwork", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (0) pp. 1-26 [SSCI] Link DOI   Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Elementary School Students Perceptions of the Future Environment through Artwork", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (0) pp. 1-26 [SSCI] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Sciences: Theory & Practice

Mental models of pre school chıldren regardıng the sun earth and moon

Kıldan, A.O., Kurnaz, M.A., AHİ, B. (2013) "Mental models of pre school chıldren regardıng the sun earth and moon", The International Journal of Social Sciences, (0)   Kıldan, A.O., Kurnaz, M.A., AHİ, B. (2013) "Mental models of pre school chıldren regardıng the sun earth and moon", The International Journal of Social Sciences, (0)  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Journal of Social Sciences

Eğitimde Nitel Araştırma: Teori ve Metodlara Giriş

Balcı, S., AHİ, B. (2022) "Eğitimde Nitel Araştırma: Teori ve Metodlara Giriş", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-037-059-1  Balcı, S., AHİ, B. (2022) "Eğitimde Nitel Araştırma: Teori ve Metodlara Giriş", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-037-059-1 
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Nitel Araştırmalarda Etik: İhtilaflı Konular ve Bağlam

Balcı, S., AHİ, B. (2017) "Nitel Araştırmalarda Etik: İhtilaflı Konular ve Bağlam", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 605170162-1  Balcı, S., AHİ, B. (2017) "Nitel Araştırmalarda Etik: İhtilaflı Konular ve Bağlam", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 605170162-1 
2017 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anı Yayıncılık

SPSS Kullanma Kılavuzu

Balcı, S., AHİ, B. (2017) "SPSS Kullanma Kılavuzu", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 605170099-4  Balcı, S., AHİ, B. (2017) "SPSS Kullanma Kılavuzu", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 605170099-4 
2017 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anı Yayıncılık

Bilim İnsanı Metaforları Lisansüstü Eğitim Alan Bireylerin Bilim İnsanı Algıları

Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., AHİ, B., Uluman, M., Tabak, H. (2011) "Bilim İnsanı Metaforları Lisansüstü Eğitim Alan Bireylerin Bilim İnsanı Algıları", V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Türkiye, (Ekim 2011 Bozdemir-Yüzbaşıoğlu, H., AHİ, B., Uluman, M., Tabak, H. (2011) "Bilim İnsanı Metaforları Lisansüstü Eğitim Alan Bireylerin Bilim İnsanı Algıları", V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Türkiye, (Ekim 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu

Teachers' Views on the Effect of the Covid-19 Process on Outdoor Education in Preschool

Titiz, M.H., AHİ, B. (2021) "Teachers' Views on the Effect of the Covid-19 Process on Outdoor Education in Preschool", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , İzmir, Türkiye, (Aralık 2021 Titiz, M.H., AHİ, B. (2021) "Teachers' Views on the Effect of the Covid-19 Process on Outdoor Education in Preschool", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , İzmir, Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi

TÜRKİYE’DEKİ BİR SÜRELİ ERKEN ÇOCUKLUK YAYINININ BİTKİ KÖRLÜĞÜ AÇISINDAN İNCELENMESİ: MERAKLI MİNİK ÖRNEĞİ

AHİ, B., Çiftçi, E. (2023) "TÜRKİYE’DEKİ BİR SÜRELİ ERKEN ÇOCUKLUK YAYINININ BİTKİ KÖRLÜĞÜ AÇISINDAN İNCELENMESİ: MERAKLI MİNİK ÖRNEĞİ", X Internat!onal Euras!an Educat!onal Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023 AHİ, B., Çiftçi, E. (2023) "TÜRKİYE’DEKİ BİR SÜRELİ ERKEN ÇOCUKLUK YAYINININ BİTKİ KÖRLÜĞÜ AÇISINDAN İNCELENMESİ: MERAKLI MİNİK ÖRNEĞİ", X Internat!onal Euras!an Educat!onal Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X Internat!onal Euras!an Educat!onal Research Congress

Kastamonu’da Yer Alan Bağımsız Anaokullarının Dış Mekan Ortamlarının İncelenmesi

AHİ, B., Perk, S.N. (2022) "Kastamonu’da Yer Alan Bağımsız Anaokullarının Dış Mekan Ortamlarının İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Researh Congress , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022 AHİ, B., Perk, S.N. (2022) "Kastamonu’da Yer Alan Bağımsız Anaokullarının Dış Mekan Ortamlarının İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Researh Congress , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Researh Congress

Okul Öncesi Öğretmenlerinin İklim Değişikliğinin Sonuçları ve Öğretmenlerin Ahlaki Yükümlülükleri Üzerine Görüşlerini Anlama

AHİ, B., Öztürk, S.B. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin İklim Değişikliğinin Sonuçları ve Öğretmenlerin Ahlaki Yükümlülükleri Üzerine Görüşlerini Anlama", 12th International Congress on New Trends in Education , Türkiye, (Ağustos 2021 AHİ, B., Öztürk, S.B. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin İklim Değişikliğinin Sonuçları ve Öğretmenlerin Ahlaki Yükümlülükleri Üzerine Görüşlerini Anlama", 12th International Congress on New Trends in Education , Türkiye, (Ağustos 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12th International Congress on New Trends in Education

Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimde Güncel Rakamların Analizi: OECD Verilerine göre Öneriler

Tabak, H., AHİ, B. (2021) "Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimde Güncel Rakamların Analizi: OECD Verilerine göre Öneriler", VII. International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021 Tabak, H., AHİ, B. (2021) "Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimde Güncel Rakamların Analizi: OECD Verilerine göre Öneriler", VII. International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. International Eurasian Educational Research Congress

II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler

ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2018) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", V. International Symposium on History Education , (Mayıs 2018 ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2018) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", V. International Symposium on History Education , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. International Symposium on History Education

Ayşegül serisinin cinsel kimlik açısından incelenmesi: Fenomenolojik bir araştırma

Peker, A., Loğoğlu, M., Meşe, İ., Yaşar, B., AHİ, B. (2018) "Ayşegül serisinin cinsel kimlik açısından incelenmesi: Fenomenolojik bir araştırma", I. International Conference on Basic Education , (Mart 2018 Peker, A., Loğoğlu, M., Meşe, İ., Yaşar, B., AHİ, B. (2018) "Ayşegül serisinin cinsel kimlik açısından incelenmesi: Fenomenolojik bir araştırma", I. International Conference on Basic Education , (Mart 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. International Conference on Basic Education

Çevre Eğitimi Sandığından Tozlu Bir İlke: Azaltmak. Peki Ama Neden?

AHİ, B. (2017) "Çevre Eğitimi Sandığından Tozlu Bir İlke: Azaltmak. Peki Ama Neden?", 12. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Nisan 2017 AHİ, B. (2017) "Çevre Eğitimi Sandığından Tozlu Bir İlke: Azaltmak. Peki Ama Neden?", 12. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi

Hangisi daha akılda kalıcı: Bitki mi? Hayvan mı? Okul öncesi eğitimi alan çocukların bitki ve hayvan resimlerini hatırlama durumları

AHİ, B., Kurt, İ., Balcı, S. (2017) "Hangisi daha akılda kalıcı: Bitki mi? Hayvan mı? Okul öncesi eğitimi alan çocukların bitki ve hayvan resimlerini hatırlama durumları", IV. International Eurasian Educational Research Congress , Denizli, Türkiye, (Haziran 2017 AHİ, B., Kurt, İ., Balcı, S. (2017) "Hangisi daha akılda kalıcı: Bitki mi? Hayvan mı? Okul öncesi eğitimi alan çocukların bitki ve hayvan resimlerini hatırlama durumları", IV. International Eurasian Educational Research Congress , Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Eurasian Educational Research Congress

Genç kuşaklar bitki körü mü? İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bitki farkındalığı

Balcı, S., AHİ, B., Güneş, G. (2017) "Genç kuşaklar bitki körü mü? İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bitki farkındalığı", 16th. International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2017 Balcı, S., AHİ, B., Güneş, G. (2017) "Genç kuşaklar bitki körü mü? İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bitki farkındalığı", 16th. International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16th. International Primary Teacher Education Symposium

İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gözünden geri dönüşüm

Güneş, G., Balcı, S., AHİ, B. (2017) "İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gözünden geri dönüşüm", 16 th. International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2017 Güneş, G., Balcı, S., AHİ, B. (2017) "İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gözünden geri dönüşüm", 16 th. International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16 th. International Primary Teacher Education Symposium