Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24626 kayıt
Health Literacy and Healthy Lifestyle Behavior Relationship
Gül, İ., Yeşiltaş, A.,
SOYDANER, S.
(2019) "
Health Literacy and Healthy Lifestyle Behavior Relationship
",
4. International Health Sciences and Management Conference
, (
Eylül 2019
)
Gül, İ., Yeşiltaş, A.,
SOYDANER, S.
(2019) "
Health Literacy and Healthy Lifestyle Behavior Relationship
",
4. International Health Sciences and Management Conference
, (
Eylül 2019
)
Kurum Bilgileri
Daday Nafi ve Ümit Çeri Meslek Yüksekokulu
Yönetim ve Organizasyon
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Health Sciences and Management Conference
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi’nde 1992-2017 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi
Yeşiltaş, A.,
SOYDANER, S.
(2018) "
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi’nde 1992-2017 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi
",
2. Uluslararası 12. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi
, Muğla, (
Kasım 2018
)
Yeşiltaş, A.,
SOYDANER, S.
(2018) "
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi’nde 1992-2017 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi
",
2. Uluslararası 12. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi
, Muğla, (
Kasım 2018
)
Kurum Bilgileri
Daday Nafi ve Ümit Çeri Meslek Yüksekokulu
Yönetim ve Organizasyon
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Uluslararası 12. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi
Hekimlerin Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Kullanımına Yönelik Görüşleri”
Yeşiltaş, A.,
SOYDANER, S.
(2018) "
Hekimlerin Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Kullanımına Yönelik Görüşleri”
",
2. Uluslararası 12. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi
, Muğla, (
Kasım 2018
)
Yeşiltaş, A.,
SOYDANER, S.
(2018) "
Hekimlerin Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Kullanımına Yönelik Görüşleri”
",
2. Uluslararası 12. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi
, Muğla, (
Kasım 2018
)
Kurum Bilgileri
Daday Nafi ve Ümit Çeri Meslek Yüksekokulu
Yönetim ve Organizasyon
Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Uluslararası 12. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi
Öğretmen Adaylarının Mecazlar Yoluyla Çocuk Kavramına Bakış Açıları Boylamsal Bir Çalışma
Link
Kıldan, A.O.,
AHİ, B.
, Uluman, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Mecazlar Yoluyla Çocuk Kavramına Bakış Açıları Boylamsal Bir Çalışma
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 13 (1) pp. 149-165
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8157">
Kıldan, A.O.,
AHİ, B.
, Uluman, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Mecazlar Yoluyla Çocuk Kavramına Bakış Açıları Boylamsal Bir Çalışma
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 13 (1) pp. 149-165
[TR Dizin]
Link
Kıldan, A.O.,
AHİ, B.
, Uluman, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Mecazlar Yoluyla Çocuk Kavramına Bakış Açıları Boylamsal Bir Çalışma
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 13 (1) pp. 149-165
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
The Epistemic Role of Children’s Questions and Teacher’s Responses in Preschool Classroom Discourse
Link
DOI
KAYA, G.,
AHİ, B.
(2023) "
The Epistemic Role of Children’s Questions and Teacher’s Responses in Preschool Classroom Discourse
",
Journal of Education
, 203 (4) pp. 865-876
[Scopus]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8158">
KAYA, G.,
AHİ, B.
(2023) "
The Epistemic Role of Children’s Questions and Teacher’s Responses in Preschool Classroom Discourse
",
Journal of Education
, 203 (4) pp. 865-876
[Scopus]
Link
DOI
KAYA, G.,
AHİ, B.
(2023) "
The Epistemic Role of Children’s Questions and Teacher’s Responses in Preschool Classroom Discourse
",
Journal of Education
, 203 (4) pp. 865-876
[Scopus]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education
Preservice Preschool Teacher’s Phenomenological Understanding of Environment: A Projection to Education for Sustainable Development
Link
DOI
Pamuk, D.,
AHİ, B.
(2023) "
Preservice Preschool Teacher’s Phenomenological Understanding of Environment: A Projection to Education for Sustainable Development
",
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, 9 (3) pp. 224-236
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8159">
Pamuk, D.,
AHİ, B.
(2023) "
Preservice Preschool Teacher’s Phenomenological Understanding of Environment: A Projection to Education for Sustainable Development
",
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, 9 (3) pp. 224-236
Link
DOI
Pamuk, D.,
AHİ, B.
(2023) "
Preservice Preschool Teacher’s Phenomenological Understanding of Environment: A Projection to Education for Sustainable Development
",
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
, 9 (3) pp. 224-236
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)
II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler
Link
DOI
ÇİYDEM, E.,
AHİ, B.
(2019) "
II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler
",
Cumhuriyet Uluslarası Eğitim Dergisi
, 8 (1) pp. 24-43
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8160">
ÇİYDEM, E.,
AHİ, B.
(2019) "
II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler
",
Cumhuriyet Uluslarası Eğitim Dergisi
, 8 (1) pp. 24-43
[TR Dizin]
Link
DOI
ÇİYDEM, E.,
AHİ, B.
(2019) "
II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler
",
Cumhuriyet Uluslarası Eğitim Dergisi
, 8 (1) pp. 24-43
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet Uluslarası Eğitim Dergisi
AN ANALYSIS OF PLANT BLINDNESS IN TURKISH TEXTBOOKS USED AT THE BASIC EDUCATION LEVEL
DOI
AHİ, B.
, ATASOY, V., Balcı, S. (2018) "
AN ANALYSIS OF PLANT BLINDNESS IN TURKISH TEXTBOOKS USED AT THE BASIC EDUCATION LEVEL
",
Journal of Baltic Science Education
, 17 (2) pp. 277-287
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8161">
AHİ, B.
, ATASOY, V., Balcı, S. (2018) "
AN ANALYSIS OF PLANT BLINDNESS IN TURKISH TEXTBOOKS USED AT THE BASIC EDUCATION LEVEL
",
Journal of Baltic Science Education
, 17 (2) pp. 277-287
[SSCI]
DOI
AHİ, B.
, ATASOY, V., Balcı, S. (2018) "
AN ANALYSIS OF PLANT BLINDNESS IN TURKISH TEXTBOOKS USED AT THE BASIC EDUCATION LEVEL
",
Journal of Baltic Science Education
, 17 (2) pp. 277-287
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Baltic Science Education
Forest Schools as a Family Choice: A Narrative Study
DOI
AHİ, B.
, KAYA, G., Pamuk, D. (2022) "
Forest Schools as a Family Choice: A Narrative Study
",
Early Child Development and Care
, 193 (5) pp. 647-660
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8162">
AHİ, B.
, KAYA, G., Pamuk, D. (2022) "
Forest Schools as a Family Choice: A Narrative Study
",
Early Child Development and Care
, 193 (5) pp. 647-660
[SSCI]
DOI
AHİ, B.
, KAYA, G., Pamuk, D. (2022) "
Forest Schools as a Family Choice: A Narrative Study
",
Early Child Development and Care
, 193 (5) pp. 647-660
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Early Child Development and Care
Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling:A Narrative Study
Link
DOI
AHİ, B.
, ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "
Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling:A Narrative Study
",
Education and Urban Society
, 53 (5) pp. 515-535
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8163">
AHİ, B.
, ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "
Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling:A Narrative Study
",
Education and Urban Society
, 53 (5) pp. 515-535
[SSCI]
Link
DOI
AHİ, B.
, ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "
Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling:A Narrative Study
",
Education and Urban Society
, 53 (5) pp. 515-535
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Education and Urban Society
“Environment is like nature”: Opinions of children attending forest kindergarten about the concept of environment
Link
DOI
AHİ, B.
, Pamuk, D. (2021) "
“Environment is like nature”: Opinions of children attending forest kindergarten about the concept of environment
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 11 (2) pp. 91-110
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8164">
AHİ, B.
, Pamuk, D. (2021) "
“Environment is like nature”: Opinions of children attending forest kindergarten about the concept of environment
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 11 (2) pp. 91-110
Link
DOI
AHİ, B.
, Pamuk, D. (2021) "
“Environment is like nature”: Opinions of children attending forest kindergarten about the concept of environment
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 11 (2) pp. 91-110
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education
An Analysis of Turkish Pre-service Preschool Teachers’ Self-image on a Science Education Course
Link
DOI
ATASOY, V.,
AHİ, B.
(2021) "
An Analysis of Turkish Pre-service Preschool Teachers’ Self-image on a Science Education Course
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 153-168
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8165">
ATASOY, V.,
AHİ, B.
(2021) "
An Analysis of Turkish Pre-service Preschool Teachers’ Self-image on a Science Education Course
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 153-168
[TR Dizin]
Link
DOI
ATASOY, V.,
AHİ, B.
(2021) "
An Analysis of Turkish Pre-service Preschool Teachers’ Self-image on a Science Education Course
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 10 (1) pp. 153-168
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler
Link
DOI
Tabak, H.,
AHİ, B.
(2020) "
Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (2) pp. 1054-1066
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8166">
Tabak, H.,
AHİ, B.
(2020) "
Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (2) pp. 1054-1066
[TR Dizin]
Link
DOI
Tabak, H.,
AHİ, B.
(2020) "
Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (2) pp. 1054-1066
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
School closure resulting from a bad school management approach: An early childhood teacher narrative
Link
AHİ, B.
, Tabak, H. (2020) "
School closure resulting from a bad school management approach: An early childhood teacher narrative
",
Southeast Asia Early Childhood Journal
, 9 (2) pp. 82-96
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8167">
AHİ, B.
, Tabak, H. (2020) "
School closure resulting from a bad school management approach: An early childhood teacher narrative
",
Southeast Asia Early Childhood Journal
, 9 (2) pp. 82-96
Link
AHİ, B.
, Tabak, H. (2020) "
School closure resulting from a bad school management approach: An early childhood teacher narrative
",
Southeast Asia Early Childhood Journal
, 9 (2) pp. 82-96
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Southeast Asia Early Childhood Journal
What do Primary School students’ drawings tell us about their mental models on marine environments?
Link
DOI
ATASOY, V.,
AHİ, B.
, Balcı, S. (2020) "
What do Primary School students’ drawings tell us about their mental models on marine environments?
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
, 42 (17) pp. 2959-2979
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8169">
ATASOY, V.,
AHİ, B.
, Balcı, S. (2020) "
What do Primary School students’ drawings tell us about their mental models on marine environments?
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
, 42 (17) pp. 2959-2979
[SSCI]
Link
DOI
ATASOY, V.,
AHİ, B.
, Balcı, S. (2020) "
What do Primary School students’ drawings tell us about their mental models on marine environments?
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
, 42 (17) pp. 2959-2979
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
A Phenomenological Study on the School Concept of the Children Attending the Forest School
Link
DOI
Pamuk, D.,
AHİ, B.
(2019) "
A Phenomenological Study on the School Concept of the Children Attending the Forest School
",
Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi
, 7 (4) pp. 1-22
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8170">
Pamuk, D.,
AHİ, B.
(2019) "
A Phenomenological Study on the School Concept of the Children Attending the Forest School
",
Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi
, 7 (4) pp. 1-22
[ESCI]
Link
DOI
Pamuk, D.,
AHİ, B.
(2019) "
A Phenomenological Study on the School Concept of the Children Attending the Forest School
",
Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi
, 7 (4) pp. 1-22
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi
Çocuk Kitaplarında Yer Alan Hayvan Karakterlerine Çevre Eğitimi Açısından Bakış: İçerik Analizi Çalışması
Peker, A.,
AHİ, B.
(2019) "
Çocuk Kitaplarında Yer Alan Hayvan Karakterlerine Çevre Eğitimi Açısından Bakış: İçerik Analizi Çalışması
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 9 (2) pp. 287-301
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8171">
Peker, A.,
AHİ, B.
(2019) "
Çocuk Kitaplarında Yer Alan Hayvan Karakterlerine Çevre Eğitimi Açısından Bakış: İçerik Analizi Çalışması
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 9 (2) pp. 287-301
[TR Dizin]
Peker, A.,
AHİ, B.
(2019) "
Çocuk Kitaplarında Yer Alan Hayvan Karakterlerine Çevre Eğitimi Açısından Bakış: İçerik Analizi Çalışması
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 9 (2) pp. 287-301
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
A phenomenographic investigation into preschool children’s relationships with nature through drawings
DOI
AHİ, B.
, ATASOY, V. (2019) "
A phenomenographic investigation into preschool children’s relationships with nature through drawings
",
International Research in Geographical and Environmental Education
, 28 (4) pp. 281-295
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8172">
AHİ, B.
, ATASOY, V. (2019) "
A phenomenographic investigation into preschool children’s relationships with nature through drawings
",
International Research in Geographical and Environmental Education
, 28 (4) pp. 281-295
[ESCI]
DOI
AHİ, B.
, ATASOY, V. (2019) "
A phenomenographic investigation into preschool children’s relationships with nature through drawings
",
International Research in Geographical and Environmental Education
, 28 (4) pp. 281-295
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Research in Geographical and Environmental Education
Exploring Turkish preservice teachers’ mental models of the environment: Are they related to gender and academic level?
Link
DOI
AHİ, B.
, Balcı, S., Alisinanoğlu, F. (2017) "
Exploring Turkish preservice teachers’ mental models of the environment: Are they related to gender and academic level?
",
The Journal of Environmental Education
, 48 (3) pp. 182-195
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8173">
AHİ, B.
, Balcı, S., Alisinanoğlu, F. (2017) "
Exploring Turkish preservice teachers’ mental models of the environment: Are they related to gender and academic level?
",
The Journal of Environmental Education
, 48 (3) pp. 182-195
[SSCI]
Link
DOI
AHİ, B.
, Balcı, S., Alisinanoğlu, F. (2017) "
Exploring Turkish preservice teachers’ mental models of the environment: Are they related to gender and academic level?
",
The Journal of Environmental Education
, 48 (3) pp. 182-195
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Environmental Education
The worlds of plants in children’s drawings: Color preferences and the effect of age and gender on these preferences
AHİ, B.
(2017) "
The worlds of plants in children’s drawings: Color preferences and the effect of age and gender on these preferences
",
Journal of Baltic Science Education
, 16 (1) pp. 32-32
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8174">
AHİ, B.
(2017) "
The worlds of plants in children’s drawings: Color preferences and the effect of age and gender on these preferences
",
Journal of Baltic Science Education
, 16 (1) pp. 32-32
[SSCI]
AHİ, B.
(2017) "
The worlds of plants in children’s drawings: Color preferences and the effect of age and gender on these preferences
",
Journal of Baltic Science Education
, 16 (1) pp. 32-32
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Baltic Science Education
«
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
»