img
img
Toplam 24176 kayıt

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi

Demir, F.D., OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi", TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0)   Demir, F.D., OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarinin Hak ve Sorumluluk Konusundaki Sözlü Argümantasyon Durumlarinin İncelenmesi", TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ

Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective

Link   KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2023) "Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10807"> KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2023) "Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0) Link   KARATEKİN, K., OĞUZ-HAÇAT, S., Demir, F.B. (2023) "Investigation of Attitudes towards Solid Waste and Recycling from a Social Perspective", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0) Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ

Link    OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-10808"> OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2023) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNDEN DİN OKURYAZARLIĞINA BİR BAKIŞ", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy

Link   Koçoğlu, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Göçer, V. (2023) "The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10809"> Koçoğlu, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Göçer, V. (2023) "The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), (0) Link   Koçoğlu, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Göçer, V. (2023) "The Relationship between Digital Literacy and Digital Citizenship Levels of STEM Teacher Candidates: The Mediating Role of Digital Teaching Material Development Self-Efficacy", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), (0) Link  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

Link   OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M., Bulut, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-10810"> OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M., Bulut, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) Link   OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M., Bulut, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, (0) Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi

DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0)   Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI KAVRAMLARINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, (0)  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi

Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers

OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers", International Journal of Higher Education, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Assessment of the Basic Law Lesson Consistent with the Opinions of Social Studies Pre-Service Teachers", International Journal of Higher Education, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Higher Education

Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education

OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education", International Journal of Higher Education, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S. (2018) "Opinions of Middle School Students on the Justice Concept within the Framework of Social Studies Education", International Journal of Higher Education, (0)  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Higher Education

Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels

OĞUZ-HAÇAT, S. (2015) "Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels", Procedia-Social and Behavioral Sciences, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S. (2015) "Social Science Preserves Teachers’s Competence of Self-Sufficience Levels", Procedia-Social and Behavioral Sciences, (0)  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia-Social and Behavioral Sciences

Primary School Students’ Views of Digital Citizenship

Çepni, O., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2014) "Primary School Students’ Views of Digital Citizenship", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0)   Çepni, O., OĞUZ-HAÇAT, S., Kılcan, B. (2014) "Primary School Students’ Views of Digital Citizenship", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, (0)  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri

OĞUZ-HAÇAT, S., Karasu-Avcı, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)   OĞUZ-HAÇAT, S., Karasu-Avcı, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri", Cumhuriyet International Journal of Education, (0)  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi

Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019 Demir, F.B., OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Çizdikleri Resimlerin Analizi", 8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

A study on out-of-school social studies teaching analysis study

OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "A study on out-of-school social studies teaching analysis study", V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Kasım 2021 OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "A study on out-of-school social studies teaching analysis study", V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi

Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış

OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2021 OĞUZ-HAÇAT, S., Topal, M. (2021) "Sosyal bilgiler eğitimine farklı bir bakış", 9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası

Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası", 10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2022 Topal, M., OĞUZ-HAÇAT, S. (2022) "Güney Afrika okullarında yurttaşlık politikası", 10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri

OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2019 OĞUZ-HAÇAT, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Hukuk Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri", 3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Kasım 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu

Democracy Perceptions of Fourth Grade Students

OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Democracy Perceptions of Fourth Grade Students", 4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013 OĞUZ-HAÇAT, S. (2013) "Democracy Perceptions of Fourth Grade Students", 4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı Ve Çocuk Hakları naİlişkin Metafor Analizi

Yaman, F.H., OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı Ve Çocuk Hakları naİlişkin Metafor Analizi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016 Yaman, F.H., OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı Ve Çocuk Hakları naİlişkin Metafor Analizi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi

Ortaokul Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarını Kullanma Durumları

OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarını Kullanma Durumları", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016 OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarını Kullanma Durumları", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Sosyal Medyanın Değerler Üzerine Etkisi

OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Sosyal Medyanın Değerler Üzerine Etkisi", 5.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016 OĞUZ-HAÇAT, S., Sözcü, U. (2016) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Sosyal Medyanın Değerler Üzerine Etkisi", 5.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu