img
img
Toplam 25169 kayıt

Yüz Kızartıcı Bir Davranış Biçimi Olarak Mali Ayrımcılık

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES

Nafaka Gelirleri Vergilendirilmeli Mi?

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EL RUHA 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES

Ekonomik Reform Paketi ve Güçlü Ekonomiye Geçiş Programı Kapsamında Vergisel Düzenlemelerin Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EGE 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Hayek in para rekabeti önerisine eleştirel bir yaklaşım

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Elektriğin İletimi Ünitesinin Öğretiminde Kullanılabilecek Bağlam Bilgisi Önerilerinin Belirlenmesi

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

CONTEXT-BASED LEARNING SITUATIONS TEST DEVELOPMENT STUDY FOR THE UNIT OF MEASUREMENT OF FORCE AND FRICTION IN SCIENCE COURSE

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adiyaman University

Secondary School 5th Grade Students Perceptions of Water Subject in the Videos They Prepared

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

Students’ contextualizing knowledge on the mirage incident, reflection and refraction: a case study

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IOP Publishing

Mizahın Hahası ile Öğrenmenin Ahası Arasındaki Derin İlişki: Bağlam Temelli Çizgi Roman Geliştirilmesi, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Afyon Kocatepe University

Temellendirilmiş Zihinsel Model Teorisi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Prospective Classroom Teachers’ Views on Out-of-School Learning Activities Before and During the Covid-19 Outbreak

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Ortaokul öğrencilerinin kuvvetin ölçülmesi ve sürtünme ünitesine yönelik alternatif fikirlerinin incelenmesi: Skor analizi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

A review of Turkish science course curriculum in terms of sustainable development goals

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Investigation of Prospective Science Teachers’ Grounded Mental Models by Mathematical Algorithms: Star Subject

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yıldız ile İlgili Çoktan Seçmeli Sorulara Verdikleri Cevapların İncelenmesi: Doğru Cevapların Yanında Yanlış Cevapların da Analizi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi

The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

8.SINIF FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMININ VE 2019,2020 YILLARINA AİT LGS SORULARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

PRE-SERVICE TEACHERS’ CARING ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS FOR TURKEY AND FOR THE WORLD AND THEIR COMPETENCE IN ASSOCIATING THE GOALS WITH THE LEARNING OUTCOMES IN THE CURRICULUM

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research in Pedagogy

Development and application of a concept test on the subject of stars

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CANADIAN JOURNAL OF PHYSICS

Ortaöğretim kurumlarına geçiş sınavlarındaki fen bilimleri sorularının gösterim türleri açısından incelenmesi: Bir yineleme çalışması

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi