img
img
Toplam 25253 kayıt

Fen Bilimleri Dersi 2000 Yılı ve Sonrası Öğretim Programlarının Konu/Öğrenme Alanlarının Değişimlerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarıyla İlgili Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi

Physics, Chemistry and Biology Student Teachers’xx Understandings of Nanotechnology

1 1
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PROCEEDINGS OF 6TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

On Turkish Candidate Science Teachers’xx Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts

1 1
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP

Fen Bilimleri Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Yapısal Özellikleri Açısından İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi

2017 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Designing A Learning Environment For The Pre-School Period In Which The Moon Can Be Seen In Different Shapes At Day And Night

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Conference on Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretim Yeterliliklerini Öğrenmek İçin Tekrarlı Mikro Öğretim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Öğrenme Alanlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Çerçevesinde İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu

Antropolojik Teori Temelinde 9. Sınıf Fizik Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Kavram Yanılgısı Tespit Etmeye Yönelik Bazı Çalışmalar Üzerine Tematik Bir İnceleme

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Ders Kitaplarında Enerji Konusunun Öğretim Durumlarının İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Sınıf öğretmenlerinin mesleki seçim nedenleri ve fen öğretimi yeterlilikleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International conference on new horizons in education

INVESTIGATING INFLUENCE OF REPEATED MICRO TEACHINGPRACTICES ON TEACHING SKILLS

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Science

ALTERNATIVE IDEAS FOR SOME BASIC CONCEPTS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES BEFORE ASTRONOMY COURSE

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education and Science

DETERMINATION OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF CANDIDATE TEACHERS STARTED DIFFERENT DEPARTMENT

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology

INVESTIGATION OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ KONUSUNDA ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th World Conference on Educational and Instructional Studies

Investıgation of the relationship between emotional intelligence and learning approaches of prospective science teachers

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences