img
Toplam 23899 kayıt

Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey

Link DOI     Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2020) "Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey", SAGE OPEN, 10 (1) p. 2147483647 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12880"> Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2020) "Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey", SAGE OPEN, 10 (1) p. 2147483647 [SSCI] Link DOI     Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A. (2020) "Comparative Analysis of the Science Teaching Curricula in Turkey", SAGE OPEN, 10 (1) p. 2147483647 [SSCI] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SAGE OPEN

Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course

Link DOI     BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course", INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, 8 (2) pp. 168-176 [ESCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12881"> BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course", INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, 8 (2) pp. 168-176 [ESCI] Link DOI     BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the conversations in a WhatsApp group created for communication in a bachelor‟s level astronomy course", INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY, 8 (2) pp. 168-176 [ESCI] Link DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY

Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi

Link    Yüzbaşıoğlu, M.K., KURNAZ, M.A. (2020) "Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (3) pp. 254-275 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12882"> Yüzbaşıoğlu, M.K., KURNAZ, M.A. (2020) "Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (3) pp. 254-275 Link    Yüzbaşıoğlu, M.K., KURNAZ, M.A. (2020) "Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (3) pp. 254-275 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri

Link    BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 722-740 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12883"> BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 722-740 [TR Dizin] Link    BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 722-740 [TR Dizin] Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi

Link   KURNAZ, M.A., Kabuklu, Ü.N. (2019) "Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi", Asya Öğretim Dergisi, 7 (1) pp. 32-53 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-12884"> KURNAZ, M.A., Kabuklu, Ü.N. (2019) "Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi", Asya Öğretim Dergisi, 7 (1) pp. 32-53 Link   KURNAZ, M.A., Kabuklu, Ü.N. (2019) "Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi", Asya Öğretim Dergisi, 7 (1) pp. 32-53 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asya Öğretim Dergisi

Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change

Link DOI      KURNAZ, M.A. (2014) "Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change", KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 14 (5) pp. 1988-1994 [SSCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-12885"> KURNAZ, M.A. (2014) "Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change", KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 14 (5) pp. 1988-1994 [SSCI] Link DOI      KURNAZ, M.A. (2014) "Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change", KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 14 (5) pp. 1988-1994 [SSCI] Link DOI     
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI

Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi

  Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi", İlköğretim Online (elektronik), 15 (2) pp. 421-442   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12891"> Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi", İlköğretim Online (elektronik), 15 (2) pp. 421-442    Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi", İlköğretim Online (elektronik), 15 (2) pp. 421-442   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online (elektronik)

Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi

  KURNAZ, M.A., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1398-1417 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12892"> KURNAZ, M.A., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1398-1417 [TR Dizin]    KURNAZ, M.A., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1398-1417 [TR Dizin]   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect

Aktaş, E., KURNAZ, M.A. (2018) "A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 33-40   Aktaş, E., KURNAZ, M.A. (2018) "A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 33-40  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects

Leasa, M., Batlolona, J.R., Enriquez, J.J., KURNAZ, M.A. (2018) "Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects", Journal of Education and Learning (EduLearn), 12 (3) pp. 478-486   Leasa, M., Batlolona, J.R., Enriquez, J.J., KURNAZ, M.A. (2018) "Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects", Journal of Education and Learning (EduLearn), 12 (3) pp. 478-486  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Learning (EduLearn)

The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations

KURNAZ, M.A., Bayri, N.G. (2018) "The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations", Science Education International, 29 (1) pp. 3-10   KURNAZ, M.A., Bayri, N.G. (2018) "The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations", Science Education International, 29 (1) pp. 3-10  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Science Education International

THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC

DOI     Batlolona, J.R., Baskar, C., KURNAZ, M.A., Leasa, M. (2018) "THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC", Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 7 (3) pp. 273-279 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-12896"> Batlolona, J.R., Baskar, C., KURNAZ, M.A., Leasa, M. (2018) "THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC", Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 7 (3) pp. 273-279 DOI     Batlolona, J.R., Baskar, C., KURNAZ, M.A., Leasa, M. (2018) "THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC", Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 7 (3) pp. 273-279 DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia

Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi

  Hüseyinbaş, Ö., Gökhan, Ç., KURNAZ, M.A. (2018) "Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (1) pp. 231-240 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12897"> Hüseyinbaş, Ö., Gökhan, Ç., KURNAZ, M.A. (2018) "Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (1) pp. 231-240 [TR Dizin]    Hüseyinbaş, Ö., Gökhan, Ç., KURNAZ, M.A. (2018) "Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (1) pp. 231-240 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter

KURNAZ, M.A., Yağmur, E.A. (2013) "Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter", International Journal of Educational Research and Technology, 4 (1) pp. 1-5   KURNAZ, M.A., Yağmur, E.A. (2013) "Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter", International Journal of Educational Research and Technology, 4 (1) pp. 1-5  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Research and Technology

Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi

AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet International Journal of Education, 3 (1) pp. 1-14 [TR Dizin]   AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet International Journal of Education, 3 (1) pp. 1-14 [TR Dizin]  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri

KURNAZ, M.A., Değermenci, A. (2012) "7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri", İlköğretim Online, 11 (1) pp. 137-150   KURNAZ, M.A., Değermenci, A. (2012) "7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri", İlköğretim Online, 11 (1) pp. 137-150  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi

  KURNAZ, M.A., Kemal, Y.M. (2013) "Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 267-279 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12904"> KURNAZ, M.A., Kemal, Y.M. (2013) "Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 267-279 [TR Dizin]    KURNAZ, M.A., Kemal, Y.M. (2013) "Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (2) pp. 267-279 [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems

KURNAZ, M.A. (2013) "An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems", Journal of Asian Scientific Research, 3 (7) pp. 698-714   KURNAZ, M.A. (2013) "An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems", Journal of Asian Scientific Research, 3 (7) pp. 698-714  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Asian Scientific Research

Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları

  KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 1-10 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-12906"> KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 1-10 [TR Dizin]    KURNAZ, M.A., PEKTAŞ, M. (2013) "Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (1) pp. 1-10 [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi

Tarakçı, F., KURNAZ, M.A., AYDIN, A., PEKTAŞ, M. (2013) "Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi", Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 6 (4) pp. 33-51 [TR Dizin]   Tarakçı, F., KURNAZ, M.A., AYDIN, A., PEKTAŞ, M. (2013) "Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi", Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 6 (4) pp. 33-51 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi