Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24614 kayıt
Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Link
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
",
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 4 (3) pp. 254-275
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12882">
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
",
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 4 (3) pp. 254-275
Link
Yüzbaşıoğlu, M.K.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Ses Hakkında Öğrenci Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
",
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 4 (3) pp. 254-275
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri
Link
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 722-740
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12883">
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 722-740
[TR Dizin]
Link
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2020) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri
",
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 722-740
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi
Link
KURNAZ, M.A.
, Kabuklu, Ü.N. (2019) "
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi
",
Asya Öğretim Dergisi
, 7 (1) pp. 32-53
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12884">
KURNAZ, M.A.
, Kabuklu, Ü.N. (2019) "
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi
",
Asya Öğretim Dergisi
, 7 (1) pp. 32-53
Link
KURNAZ, M.A.
, Kabuklu, Ü.N. (2019) "
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yapılmış Bağlam Temelli ÖğretimKonulu Çalışmaların Tematik İncelemesi
",
Asya Öğretim Dergisi
, 7 (1) pp. 32-53
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Asya Öğretim Dergisi
Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change
Link
DOI
KURNAZ, M.A.
(2014) "
Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change
",
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, 14 (5) pp. 1988-1994
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12885">
KURNAZ, M.A.
(2014) "
Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change
",
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, 14 (5) pp. 1988-1994
[SSCI]
Link
DOI
KURNAZ, M.A.
(2014) "
Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change
",
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, 14 (5) pp. 1988-1994
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2016) "
Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 15 (2) pp. 421-442
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12891">
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2016) "
Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 15 (2) pp. 421-442
Çevik, E.E.,
KURNAZ, M.A.
(2016) "
Türkiye de Yıldızlarla İlgili Yapılan Bazı Çalışmaların Tematik İncelenmesi
",
İlköğretim Online (elektronik)
, 15 (2) pp. 421-442
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online (elektronik)
Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi
KURNAZ, M.A.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "
Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 1398-1417
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12892">
KURNAZ, M.A.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "
Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 1398-1417
[TR Dizin]
KURNAZ, M.A.
, BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "
Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan UlusalMakalelerin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 1398-1417
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect
Aktaş, E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (1) pp. 33-40
Aktaş, E.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
A Thematic Review of Students’ Alternative Ideas Studies on Greenhouse Effect
",
Online Fen Eğitimi Dergisi
, 3 (1) pp. 33-40
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi
Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects
Leasa, M., Batlolona, J.R., Enriquez, J.J.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects
",
Journal of Education and Learning (EduLearn)
, 12 (3) pp. 478-486
Leasa, M., Batlolona, J.R., Enriquez, J.J.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Determination of Elementary Students’ Learning StylesReviewed from Gender Aspects
",
Journal of Education and Learning (EduLearn)
, 12 (3) pp. 478-486
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Learning (EduLearn)
The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations
KURNAZ, M.A.
, Bayri, N.G. (2018) "
The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations
",
Science Education International
, 29 (1) pp. 3-10
KURNAZ, M.A.
, Bayri, N.G. (2018) "
The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations
",
Science Education International
, 29 (1) pp. 3-10
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC
DOI
Batlolona, J.R., Baskar, C.,
KURNAZ, M.A.
, Leasa, M. (2018) "
THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC
",
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
, 7 (3) pp. 273-279
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12896">
Batlolona, J.R., Baskar, C.,
KURNAZ, M.A.
, Leasa, M. (2018) "
THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC
",
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
, 7 (3) pp. 273-279
DOI
Batlolona, J.R., Baskar, C.,
KURNAZ, M.A.
, Leasa, M. (2018) "
THE IMPROVEMENT OF PROBLEM-SOLVING SKILLS AND PHYSICS CONCEPT MASTERY ON TEMPERATURE AND HEAT TOPIC
",
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
, 7 (3) pp. 273-279
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi
Hüseyinbaş, Ö., Gökhan, Ç.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (1) pp. 231-240
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12897">
Hüseyinbaş, Ö., Gökhan, Ç.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (1) pp. 231-240
[TR Dizin]
Hüseyinbaş, Ö., Gökhan, Ç.,
KURNAZ, M.A.
(2018) "
Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (1) pp. 231-240
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter
KURNAZ, M.A.
, Yağmur, E.A. (2013) "
Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter
",
International Journal of Educational Research and Technology
, 4 (1) pp. 1-5
KURNAZ, M.A.
, Yağmur, E.A. (2013) "
Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter
",
International Journal of Educational Research and Technology
, 4 (1) pp. 1-5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Educational Research and Technology
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M.,
KURNAZ, M.A.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 3 (1) pp. 1-14
[TR Dizin]
AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M.,
KURNAZ, M.A.
, KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
",
Cumhuriyet International Journal of Education
, 3 (1) pp. 1-14
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education
7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri
KURNAZ, M.A.
, Değermenci, A. (2012) "
7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri
",
İlköğretim Online
, 11 (1) pp. 137-150
KURNAZ, M.A.
, Değermenci, A. (2012) "
7 Sınıf Öğrencilerinin Güneş Dünya ve Ay İle İlgili Zihinsel Modelleri
",
İlköğretim Online
, 11 (1) pp. 137-150
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi
KURNAZ, M.A.
, Kemal, Y.M. (2013) "
Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (2) pp. 267-279
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12904">
KURNAZ, M.A.
, Kemal, Y.M. (2013) "
Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (2) pp. 267-279
[TR Dizin]
KURNAZ, M.A.
, Kemal, Y.M. (2013) "
Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (2) pp. 267-279
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems
KURNAZ, M.A.
(2013) "
An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems
",
Journal of Asian Scientific Research
, 3 (7) pp. 698-714
KURNAZ, M.A.
(2013) "
An Analysis of Turkish High School Students Performance on Conceptual Algorithmic and Graphical Physics Problems
",
Journal of Asian Scientific Research
, 3 (7) pp. 698-714
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Asian Scientific Research
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları
KURNAZ, M.A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 1-10
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12906">
KURNAZ, M.A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 1-10
[TR Dizin]
KURNAZ, M.A.
, PEKTAŞ, M. (2013) "
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları
",
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (1) pp. 1-10
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
Tarakçı, F.,
KURNAZ, M.A.
, AYDIN, A., PEKTAŞ, M. (2013) "
Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
",
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, 6 (4) pp. 33-51
[TR Dizin]
Tarakçı, F.,
KURNAZ, M.A.
, AYDIN, A., PEKTAŞ, M. (2013) "
Elektriklenme Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
",
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, 6 (4) pp. 33-51
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Student Teachers Understandings of Nanotechnology
PEKTAŞ, M.,
KURNAZ, M.A.
, Alev, N., Güntaç, B. (2013) "
Student Teachers Understandings of Nanotechnology
",
Mediterranean Journal of Educational Research
, 14 (0) pp. 80-84
[TR Dizin]
PEKTAŞ, M.,
KURNAZ, M.A.
, Alev, N., Güntaç, B. (2013) "
Student Teachers Understandings of Nanotechnology
",
Mediterranean Journal of Educational Research
, 14 (0) pp. 80-84
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mediterranean Journal of Educational Research
Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure
KURNAZ, M.A.
(2013) "
Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure
",
International Journal of Academic Research Part B
, 5 (1) pp. 66-71
KURNAZ, M.A.
(2013) "
Investigation of the student teachers skills of transition between multiple representations about pressure
",
International Journal of Academic Research Part B
, 5 (1) pp. 66-71
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Academic Research Part B
«
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
»