img
img
Toplam 25362 kayıt

2-(6-Benzoyl-2-oxo-1,3-benzothiazol-3-yl)acetic acid

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Crystallographica Section E Structure Reports Online

High School Students’ Perspectives to Physics Course

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Spring 2023)

Harezmi Eğitim Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023)

Fen Bilimleri Dersinde Kullanılan Çalışma Yaprakları Hakkında Öğrenci Görüşleri

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2023)

Investigating Parents’ Opinions on The Third Graders’ Science Course Curriculum”. International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)

Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)

ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ

Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)

Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS-2019

ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS 2019

FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EJER CONGRESS-2019

Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019