Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25075 kayıt
Investigating Parents’ Opinions on The Third Graders’ Science Course Curriculum”. International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)
Teachers’ Opinions on Third Graders’ Science Course Curriculum”
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education Research and Technologies (EDUREST-2018)
ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN FEN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
28. ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ
Fen Bilimleri Dersinde Çalışma Yapraklarının Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Öz-yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress (Hybrid) (EJER-2022)
Fen Bilimleri Dersinde Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Özgüvenlerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I4. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Öğretmen Adaylarının Düşünce Tarzlarının Belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Gelişim Öz-Teorisine Göre Hazırlanan Etkinliklerin Yüz Yüze ve Online Olarak Fen Bilimleri Dersinde Kullanılmasının 7. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Tarzları Üzerindeki Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Ortaokul Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Çizim Tekniği İle İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
Ortaokul Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Kuvvet Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
STEM Destekli Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress Online (EJER-2021)
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Etkinliklerin Fen Öğretimine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ankara II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
ÖĞRETMENLERİN ORGAN BAĞIŞINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS-2019
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS 2019
FEN DERSLERİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICI TEKNOLOJİSİYLE TASARLANAN ETKİNLİKLERİN KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EJER CONGRESS-2019
Fen Bilimleri Dersinde İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)
Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)
«
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
»