img
img
Toplam 25362 kayıt

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımına İlişkin Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Eğitimde ve Sosyal Bilimlerde Sanal Sempozyum

Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018)

Türkiye ve Ukrayna’da STEM Eğitimi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası Ukrayna’da Türkçe Konuşan Halklar Sempozyumu

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Olan Etkisinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2018)

PISA ve TIMMS Sonuçlarına Göre Türkiye ve Makedonya Fen Başarısı

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
22. Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu

The Opinion of Students about the Use of Common Knowledge Construction Model in Science Course

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conference on Social Sciences and Education Research Congress

Fen Eğitiminde STEM uygulamaları Hakkında Öğrenci Görüşleri

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IVth International Eurasian Educational Research Congress

Yapılandırmacı Yaklaşımın Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Etkisinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7TH INTERNATIONAL CONGRESS OF RESARCH IN EDUCATION

The Investigation of the Change on Graphical Information and Conceptual Knowledge Levels of Science Teacher Candidates According to the Their Class Levels

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH PHYSICAL SOCIETY 33rd PHYSICS CONGRESS

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Theoretical Study of C18H15Cl2N3O4

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Fizik Derneği 33. Uluslararası Fizik Kongresi

Fen bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi Konu Bağlamının Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi

ANALYZING THE FACTORS THAT AFFECT THE OBJECTIVES OF PRE SERVICE TEACHERSTO PERFORM LABORATORY PRACTICE IN SCIENCE LESSONS BY MEANS OF THE THEORYOF PLANNED BEHAVIOR

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Teacher Education Conference

Investigating the effect of instruction through argumentation onscience teacher candidates opinions

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnternational Conference for the European Science Education Research Association

OKUL ÖNCESİ FEN EĞİTİMİ TÜRKİYE VE ÇEK CUMHURİYETİ ÖRNEĞİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARSI TÜRKİYE-ÇEKYA İLİŞKİLERİ SEMPOZYUMU

Geometrical Optimization Calculations of C20H21NO2

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th International Physics Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul University, Istanbul-Turkey

Öğretmen Adaylarının Genel Fizik I Dersinde Grafik Çizmede Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu. ITTES 2015, Karadeniz Teknik Üniversitesi

Inverstigating the Effect of Instruction Through Argumentation on Science Teacher Candidates Opinions

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference fort he European Science Education Research Association. ESERA 2015, Helsinki, Finland