img
Toplam 24877 kayıt

Dinamik Geometri Yazılımlarıyla Gerçekleştirilen Matematik Derslerinin Ölçme ve Değerlendirme Örneği

Link    KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "Dinamik Geometri Yazılımlarıyla Gerçekleştirilen Matematik Derslerinin Ölçme ve Değerlendirme Örneği", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 373-384 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13822"> KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "Dinamik Geometri Yazılımlarıyla Gerçekleştirilen Matematik Derslerinin Ölçme ve Değerlendirme Örneği", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 373-384 [TR Dizin] Link    KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "Dinamik Geometri Yazılımlarıyla Gerçekleştirilen Matematik Derslerinin Ölçme ve Değerlendirme Örneği", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (1) pp. 373-384 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

GeoGebra Yazılımıyla Limit ve Süreklilik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi

Link DOI   KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "GeoGebra Yazılımıyla Limit ve Süreklilik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (1) pp. 21-47 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13823"> KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "GeoGebra Yazılımıyla Limit ve Süreklilik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (1) pp. 21-47 [TR Dizin] Link DOI   KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2017) "GeoGebra Yazılımıyla Limit ve Süreklilik Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 11 (1) pp. 21-47 [TR Dizin] Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

Teaching a concept with GeoGebra Periodicity of trigonometric functions

Link DOI   KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2016) "Teaching a concept with GeoGebra Periodicity of trigonometric functions", Educational Research and Reviews, 11 (8) pp. 573-581 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13824"> KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2016) "Teaching a concept with GeoGebra Periodicity of trigonometric functions", Educational Research and Reviews, 11 (8) pp. 573-581 Link DOI   KEPCEOĞLU, İ., Yavuz, İ. (2016) "Teaching a concept with GeoGebra Periodicity of trigonometric functions", Educational Research and Reviews, 11 (8) pp. 573-581 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Analysis of Analogies in Turkish Elementary Mathematics Textbooks

Link   KEPCEOĞLU, İ., Karadeniz, S. (2017) "Analysis of Analogies in Turkish Elementary Mathematics Textbooks", European Journal of Science and Mathematics Education, 5 (4) pp. 355-364 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13825"> KEPCEOĞLU, İ., Karadeniz, S. (2017) "Analysis of Analogies in Turkish Elementary Mathematics Textbooks", European Journal of Science and Mathematics Education, 5 (4) pp. 355-364 Link   KEPCEOĞLU, İ., Karadeniz, S. (2017) "Analysis of Analogies in Turkish Elementary Mathematics Textbooks", European Journal of Science and Mathematics Education, 5 (4) pp. 355-364 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Science and Mathematics Education

Strategies of Constructing Shapes in Cabri

Link DOI   KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Strategies of Constructing Shapes in Cabri", Higher Education Studies, 8 (4) pp. 1-8 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13827"> KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Strategies of Constructing Shapes in Cabri", Higher Education Studies, 8 (4) pp. 1-8 Link DOI   KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Strategies of Constructing Shapes in Cabri", Higher Education Studies, 8 (4) pp. 1-8 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Higher Education Studies

Kesir Problemlerinin Öğretiminde Dijital Öyküleme Kullanmanın Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Motivasyonuna Etkisi

Korkmaz, Ş., ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ. (2023) "Kesir Problemlerinin Öğretiminde Dijital Öyküleme Kullanmanın Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Motivasyonuna Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 Korkmaz, Ş., ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ. (2023) "Kesir Problemlerinin Öğretiminde Dijital Öyküleme Kullanmanın Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Motivasyonuna Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Scratch Programı ile Geometri Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Düzeylerine Etkisi

Yükselen, A., KEPCEOĞLU, İ. (2023) "Scratch Programı ile Geometri Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Düzeylerine Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 Yükselen, A., KEPCEOĞLU, İ. (2023) "Scratch Programı ile Geometri Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Düzeylerine Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Farklı Günlük Yaşam Bağlamları İçeren Orantısal ve Orantısal Olmayan Problemleri Çözme Başarılarının İncelenmesi

Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Farklı Günlük Yaşam Bağlamları İçeren Orantısal ve Orantısal Olmayan Problemleri Çözme Başarılarının İncelenmesi", 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education , Türkiye, (Kasım 2021 Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Farklı Günlük Yaşam Bağlamları İçeren Orantısal ve Orantısal Olmayan Problemleri Çözme Başarılarının İncelenmesi", 5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education , Türkiye, (Kasım 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stillerinin Öğretmen Adayları Gözünden İncelenmesi

HEDİYE, D., İBRAHİM, K. (2020) "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stillerinin Öğretmen Adayları Gözünden İncelenmesi", International Pegem Conference on Education , (pp. 640-641), (Eylül 2020 HEDİYE, D., İBRAHİM, K. (2020) "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stillerinin Öğretmen Adayları Gözünden İncelenmesi", International Pegem Conference on Education , (pp. 640-641), (Eylül 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Pegem Conference on Education

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme Ve Değerlendirme Bakımından Hazırbulunuşluklarının Belirlenmesi

Yükselen, A., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme Ve Değerlendirme Bakımından Hazırbulunuşluklarının Belirlenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019 Yükselen, A., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme Ve Değerlendirme Bakımından Hazırbulunuşluklarının Belirlenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education

BİR WEB 2.0 ARACI OLAN KAHOOT PROGRAMINI DERSLERİNDE KULLANAN FARKLI BRANŞLARDAKİ ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Ercan, P., Ercan, N.Ö., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "BİR WEB 2.0 ARACI OLAN KAHOOT PROGRAMINI DERSLERİNDE KULLANAN FARKLI BRANŞLARDAKİ ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Aralık 2019 Ercan, P., Ercan, N.Ö., KEPCEOĞLU, İ. (2019) "BİR WEB 2.0 ARACI OLAN KAHOOT PROGRAMINI DERSLERİNDE KULLANAN FARKLI BRANŞLARDAKİ ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ", The Twelfth International Congress of Educational Research , Rize, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Twelfth International Congress of Educational Research

Öğretmen adaylarının çoklu kazanımda problem kurma becerilerinin incelenmesi

Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Öğretmen adaylarının çoklu kazanımda problem kurma becerilerinin incelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018 Kaya, Z.B., KEPCEOĞLU, İ. (2018) "Öğretmen adaylarının çoklu kazanımda problem kurma becerilerinin incelenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Ortaokul öğrencilerinin matematik derslerinde oyunlaştırma ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi

KEPCEOĞLU, İ., Ercan, P., Ercan, N.Ö. (2018) "Ortaokul öğrencilerinin matematik derslerinde oyunlaştırma ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018 KEPCEOĞLU, İ., Ercan, P., Ercan, N.Ö. (2018) "Ortaokul öğrencilerinin matematik derslerinde oyunlaştırma ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

A study on multiple representations in Algebra

İncikabı, S., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2017) "A study on multiple representations in Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2233), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2017 İncikabı, S., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., KEPCEOĞLU, İ. (2017) "A study on multiple representations in Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2233), Antalya, Türkiye, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

How is the proof of a mathematical statement explained?

KEPCEOĞLU, İ., İNCİKABI, L. (2017) "How is the proof of a mathematical statement explained?", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2237), Antalya, (Temmuz 2017 KEPCEOĞLU, İ., İNCİKABI, L. (2017) "How is the proof of a mathematical statement explained?", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2237), Antalya, (Temmuz 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
26th International Conference on Educational Sciences

Importance Of Question Types In Determining Spatial Ability Of Secondary School Students

KEPCEOĞLU, İ., Ercan, N.Ö. (2018) "Importance Of Question Types In Determining Spatial Ability Of Secondary School Students", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018 KEPCEOĞLU, İ., Ercan, N.Ö. (2018) "Importance Of Question Types In Determining Spatial Ability Of Secondary School Students", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Congress on Educational Sciences

Investigation Of Eba Activities According To Spatial Ability Components

KEPCEOĞLU, İ., Ercan, P. (2018) "Investigation Of Eba Activities According To Spatial Ability Components", 27th International Congress on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 KEPCEOĞLU, İ., Ercan, P. (2018) "Investigation Of Eba Activities According To Spatial Ability Components", 27th International Congress on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Congress on Educational Sciences

Metacognitive Failures In Problem Solving Process Of Teacher Candidates

KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Metacognitive Failures In Problem Solving Process Of Teacher Candidates", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018 KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Metacognitive Failures In Problem Solving Process Of Teacher Candidates", 27th International Congress on Educational Sciences , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27th International Congress on Educational Sciences

Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri

KEPCEOĞLU, İ., TULUK, G. (2017) "Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017 KEPCEOĞLU, İ., TULUK, G. (2017) "Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3

Ecosystem Services And Resilience: Two Key Concepts Complementing Each Other

AYHAN, A., Kurdoğlu, B.Ç. (2023) "Ecosystem Services And Resilience: Two Key Concepts Complementing Each Other", IV - International Rural Areas and Ecology Congress Within The Framework of Sustainable Development (RUDESU2023) , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Ekim 2023 AYHAN, A., Kurdoğlu, B.Ç. (2023) "Ecosystem Services And Resilience: Two Key Concepts Complementing Each Other", IV - International Rural Areas and Ecology Congress Within The Framework of Sustainable Development (RUDESU2023) , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV - International Rural Areas and Ecology Congress Within The Framework of Sustainable Development (RUDESU2023)