Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 25256 kayıt
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
7 7
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
3 3
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
24 24
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
SCIENCE & EDUCATION
Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Physics and Application
Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES
Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Oluşturmacı Öğretimin Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
1-[4-(4-Chlorophenyl)piperazin-1-yl]-3-(6-oxo-3,4-diphenyl-1,6-dihydropyridazin-1-yl)propan-1-one, C29H27ClN4O2
1 1
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
«
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
»