img
img
Toplam 25256 kayıt

STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi

Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education

Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons

7 7
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one

3 3
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes

24 24
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SCIENCE & EDUCATION

Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Olarak Geliştirilen Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Kavramlarını Öğrenmelerine Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi: Konu Bağlamının Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

The Effect of Jigsaw Technique on the Students’xx Laboratory Material Recognition and Usage Skills in General Physics Laboratory-I Course

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Crystal Structure and Theoretical Study of N,N-di[(5-chloro-2-oxo-2,3 dihydrobenzo [d]oxazole-3-yl)methyl]ethanamine

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Physics and Application

Crystal structure of (E)-2-({4-hydroxy-5-methoxy-3-[(4-methyl-1-piperazinyl)methyl]phenyl} methylidene)-1-indanone, C23H26N2O3

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES

Işık Ve Ses Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw TekniğininBilgilerin Kalıcılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi VeBu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Elektriklenme Yıldırım ve Şimşek İle İlgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Doğru Akım Devreleri Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Başarısına Etkisi

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Oluşturmacı Öğretimin Etkisi

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

1-[4-(4-Chlorophenyl)piperazin-1-yl]-3-(6-oxo-3,4-diphenyl-1,6-dihydropyridazin-1-yl)propan-1-one, C29H27ClN4O2

1 1
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS