img
img
Toplam 25179 kayıt

Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Online Fen Eğitimi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi

Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi

Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International Eurasian Educational Research Congress

IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018)

Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress

A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES

I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International EurasianEducational Research Congress

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Conference on Educational Research (ECER) 2021

Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021)

BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIth International EurasianEducational Research Congress

İlöğretim Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies

Öğrenme Ortamı Olarak Metaverse'e Yönelik Öğretim Tasarımı: Okul Öncesi Örneği

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICETOL 2022