img
Toplam 24434 kayıt

Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate

DOI     AYDIN, A., Akkurt, M., Maz, Z.T.G., Banoğlu, E. (2018) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate", European Journal of Chemistry, 9 (4) pp. 347-352 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14799"> AYDIN, A., Akkurt, M., Maz, Z.T.G., Banoğlu, E. (2018) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate", European Journal of Chemistry, 9 (4) pp. 347-352 DOI     AYDIN, A., Akkurt, M., Maz, Z.T.G., Banoğlu, E. (2018) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate", European Journal of Chemistry, 9 (4) pp. 347-352 DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Chemistry

Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi

Link   Aksoy, İ., AYDIN, A. (2022) "Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi", Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 10 (2) pp. 203-223 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-14800"> Aksoy, İ., AYDIN, A. (2022) "Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi", Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 10 (2) pp. 203-223 Link   Aksoy, İ., AYDIN, A. (2022) "Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi", Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 10 (2) pp. 203-223 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği

DOI     AYDIN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 13 (1) pp. 43-61 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14801"> AYDIN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 13 (1) pp. 43-61 [TR Dizin] DOI     AYDIN, A. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 13 (1) pp. 43-61 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi

The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit

Link     Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2022) "The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit", International Online Journal of Education and Teaching, 9 (1) pp. 11-33 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14802"> Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2022) "The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit", International Online Journal of Education and Teaching, 9 (1) pp. 11-33 Link     Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2022) "The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit", International Online Journal of Education and Teaching, 9 (1) pp. 11-33 Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Education and Teaching

Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi

DOI      Salcı, E., AYDIN, A. (2022) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 92-109 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14803"> Salcı, E., AYDIN, A. (2022) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 92-109 [TR Dizin] DOI      Salcı, E., AYDIN, A. (2022) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 12 (1) pp. 92-109 [TR Dizin] DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Eğitim Dergisi

1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi

DOI      AYDIN, A., Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 10 (1) pp. 128-138 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14804"> AYDIN, A., Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 10 (1) pp. 128-138 [TR Dizin] DOI      AYDIN, A., Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 10 (1) pp. 128-138 [TR Dizin] DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi

The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson

Link DOI      Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson", Bartın University Journal of Faculty of Education, 11 (1) pp. 73-92 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14805"> Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson", Bartın University Journal of Faculty of Education, 11 (1) pp. 73-92 [TR Dizin] Link DOI      Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson", Bartın University Journal of Faculty of Education, 11 (1) pp. 73-92 [TR Dizin] Link DOI     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın University Journal of Faculty of Education

The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education

Link DOI     Avinal, M., AYDIN, A. (2022) "The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education", Journal of Turkish Science Education, 19 (3) pp. 887-910 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14806"> Avinal, M., AYDIN, A. (2022) "The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education", Journal of Turkish Science Education, 19 (3) pp. 887-910 Link DOI     Avinal, M., AYDIN, A. (2022) "The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education", Journal of Turkish Science Education, 19 (3) pp. 887-910 Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz

DOI     Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (3) pp. 603-643 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14807"> Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (3) pp. 603-643 [TR Dizin] DOI     Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2022) "Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz", Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (3) pp. 603-643 [TR Dizin] DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi

2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi

DOI     Yöney, M.B., AYDIN, A. (2021) "2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi", Anadolu Öğretmen Dergisi, 5 (2) pp. 249-274 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14808"> Yöney, M.B., AYDIN, A. (2021) "2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi", Anadolu Öğretmen Dergisi, 5 (2) pp. 249-274 DOI     Yöney, M.B., AYDIN, A. (2021) "2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi", Anadolu Öğretmen Dergisi, 5 (2) pp. 249-274 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Öğretmen Dergisi

Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri

DOI     Salcı, E., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, (10) pp. 202-219 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14811"> Salcı, E., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, (10) pp. 202-219 DOI     Salcı, E., AYDIN, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri", IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, (10) pp. 202-219 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi

The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels

DOI      Caymaz, B., AYDIN, A. (2021) "The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 19 (2) pp. 233-265 [SSCI] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14812"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2021) "The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 19 (2) pp. 233-265 [SSCI] DOI      Caymaz, B., AYDIN, A. (2021) "The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 19 (2) pp. 233-265 [SSCI] DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION

Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri

DOI    AYDIN, A., Aksoy, İ. (2021) "Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (3) pp. 1379-1400 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14813"> AYDIN, A., Aksoy, İ. (2021) "Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (3) pp. 1379-1400 DOI    AYDIN, A., Aksoy, İ. (2021) "Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri", Turkish Studies-Educational Sciences, 16 (3) pp. 1379-1400 DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences

Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole

DOI     AYDIN, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole", X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE, 37 (11) pp. 77-79 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14814"> AYDIN, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole", X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE, 37 (11) pp. 77-79 [ESCI] DOI     AYDIN, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole", X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE, 37 (11) pp. 77-79 [ESCI] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE

Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables

Link DOI    Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables", Universal Journal of Educational Research, 9 (12) pp. 1898-1904 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14815"> Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables", Universal Journal of Educational Research, 9 (12) pp. 1898-1904 Link DOI    Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables", Universal Journal of Educational Research, 9 (12) pp. 1898-1904 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi

Link    Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2021) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 9 (2) pp. 265-310 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14816"> Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2021) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 9 (2) pp. 265-310 [TR Dizin] Link    Sarıkaya, D., AYDIN, A. (2021) "Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 9 (2) pp. 265-310 [TR Dizin] Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi

Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole

DOI        AYDIN, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 77 (1) pp. 346-350 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14817"> AYDIN, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 77 (1) pp. 346-350 [ESCI] DOI        AYDIN, A., Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 77 (1) pp. 346-350 [ESCI] DOI       
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables

DOI     Caymaz, B., AYDIN, A. (2021) "An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (3) pp. 13-27 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14818"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2021) "An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (3) pp. 13-27 DOI     Caymaz, B., AYDIN, A. (2021) "An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables", International Journal of Psychology and Educational Studies, 8 (3) pp. 13-27 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi

DOI    Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 29-67 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14819"> Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 29-67 [TR Dizin] DOI    Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2021) "Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 29-67 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2

DOI     AYDIN, A., Akkurt, M., Şüküroğlu, M.K., Büyükgüngör, O. (2015) "Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2", Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications, 71 (0) pp. 944-946 [ESCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14820"> AYDIN, A., Akkurt, M., Şüküroğlu, M.K., Büyükgüngör, O. (2015) "Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2", Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications, 71 (0) pp. 944-946 [ESCI] DOI     AYDIN, A., Akkurt, M., Şüküroğlu, M.K., Büyükgüngör, O. (2015) "Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2", Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications, 71 (0) pp. 944-946 [ESCI] DOI    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications