Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24618 kayıt
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate
DOI
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Maz, Z.T.G., Banoğlu, E. (2018) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate
",
European Journal of Chemistry
, 9 (4) pp. 347-352
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14799">
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Maz, Z.T.G., Banoğlu, E. (2018) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate
",
European Journal of Chemistry
, 9 (4) pp. 347-352
DOI
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Maz, Z.T.G., Banoğlu, E. (2018) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of methyl 1-(2,4-dichlorobenzyl)-5-methyl-1H-pyrazole-3-carboxylate
",
European Journal of Chemistry
, 9 (4) pp. 347-352
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Chemistry
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
Link
Aksoy, İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
",
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, 10 (2) pp. 203-223
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14800">
Aksoy, İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
",
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, 10 (2) pp. 203-223
Link
Aksoy, İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Ters Yüz Sınıf Modelinin 7. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması Ünitesinin Öğretilmesine Etkisi
",
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, 10 (2) pp. 203-223
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği
DOI
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği
",
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, 13 (1) pp. 43-61
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14801">
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği
",
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, 13 (1) pp. 43-61
[TR Dizin]
DOI
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Fizik 2 Dersi Örneği
",
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, 13 (1) pp. 43-61
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit
Link
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2022) "
The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit
",
International Online Journal of Education and Teaching
, 9 (1) pp. 11-33
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14802">
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2022) "
The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit
",
International Online Journal of Education and Teaching
, 9 (1) pp. 11-33
Link
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2022) "
The effect of education information network (EBA) and experimental-based activities on 7th grade students’ science attitude and their views about these activities in the electrical circuits unit
",
International Online Journal of Education and Teaching
, 9 (1) pp. 11-33
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Education and Teaching
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi
DOI
Salcı, E.,
AYDIN, A.
(2022) "
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 12 (1) pp. 92-109
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14803">
Salcı, E.,
AYDIN, A.
(2022) "
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 12 (1) pp. 92-109
[TR Dizin]
DOI
Salcı, E.,
AYDIN, A.
(2022) "
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre Belirlenmesi
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 12 (1) pp. 92-109
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
DOI
AYDIN, A.
, Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 10 (1) pp. 128-138
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14804">
AYDIN, A.
, Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 10 (1) pp. 128-138
[TR Dizin]
DOI
AYDIN, A.
, Turanlı, S., Akkurt, M., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2022) "
1-(4-klorofenil)-3-metil-5-{4-[(2-metilfenil)metoksi]fenil}-1H-pirazol’ün Kristal Yapısı ve Hirshfeld Yüzey Analizi
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 10 (1) pp. 128-138
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 11 (1) pp. 73-92
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14805">
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 11 (1) pp. 73-92
[TR Dizin]
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
The Effect of Activities Designed According to the Incremental Self-theory on Students’ Self-confidence and Their Views About Their Growth Mindset in 7th Grade Science Lesson
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 11 (1) pp. 73-92
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın University Journal of Faculty of Education
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
Link
DOI
Avinal, M.,
AYDIN, A.
(2022) "
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (3) pp. 887-910
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14806">
Avinal, M.,
AYDIN, A.
(2022) "
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (3) pp. 887-910
Link
DOI
Avinal, M.,
AYDIN, A.
(2022) "
The Effects of Activities Designed with Three-Dimensional Printing Technology on Science Education
",
Journal of Turkish Science Education
, 19 (3) pp. 887-910
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
",
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 19 (3) pp. 603-643
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14807">
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
",
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 19 (3) pp. 603-643
[TR Dizin]
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2022) "
Fen Bilimleri (Fen Bilgisi, Fizik, Kimya, Biyoloji) ve Matematik Eğitimi Alanlarında Yayınlanan Makalelerin Bilimsel Haritalama Tekniği ile İncelenmesi: Bir Bibliyometrik Analiz
",
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, 19 (3) pp. 603-643
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
DOI
Yöney, M.B.,
AYDIN, A.
(2021) "
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
",
Anadolu Öğretmen Dergisi
, 5 (2) pp. 249-274
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14808">
Yöney, M.B.,
AYDIN, A.
(2021) "
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
",
Anadolu Öğretmen Dergisi
, 5 (2) pp. 249-274
DOI
Yöney, M.B.,
AYDIN, A.
(2021) "
2014-2015 eğitim-öğretim yılında uygulamaya konulan üçüncü sınıf fen bilimleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
",
Anadolu Öğretmen Dergisi
, 5 (2) pp. 249-274
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
DOI
Salcı, E.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, (10) pp. 202-219
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14811">
Salcı, E.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, (10) pp. 202-219
DOI
Salcı, E.,
AYDIN, A.
(2021) "
Ortaokul Öğrencilerinin Evrensel Fen Okuryazarlık Düzeyleri
",
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, (10) pp. 202-219
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2021) "
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, 19 (2) pp. 233-265
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14812">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2021) "
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, 19 (2) pp. 233-265
[SSCI]
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2021) "
The Effect of Common Knowledge Construction Model-Based Instruction on 7th Grade Students’ Academic Achievement and Their Views about the Nature of Science in the Electrical Energy Unit at Schools of Different Socio-economic Levels
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, 19 (2) pp. 233-265
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
DOI
AYDIN, A.
, Aksoy, İ. (2021) "
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Turkish Studies-Educational Sciences
, 16 (3) pp. 1379-1400
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14813">
AYDIN, A.
, Aksoy, İ. (2021) "
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Turkish Studies-Educational Sciences
, 16 (3) pp. 1379-1400
DOI
AYDIN, A.
, Aksoy, İ. (2021) "
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri
",
Turkish Studies-Educational Sciences
, 16 (3) pp. 1379-1400
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies-Educational Sciences
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
DOI
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
",
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
, 37 (11) pp. 77-79
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14814">
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
",
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
, 37 (11) pp. 77-79
[ESCI]
DOI
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal Structure and Hirshfeld Surface Analysis of 1-(4-Chlorophenyl)-5-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1H-Pyrazole
",
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
, 37 (11) pp. 77-79
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X-RAY STRUCTURE ANALYSIS ONLINE
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
",
Universal Journal of Educational Research
, 9 (12) pp. 1898-1904
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14815">
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
",
Universal Journal of Educational Research
, 9 (12) pp. 1898-1904
Link
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Analysis of the Growth Mindset Levels of the Pre-Service Teachers According to Some Variables
",
Universal Journal of Educational Research
, 9 (12) pp. 1898-1904
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
Link
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2021) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 9 (2) pp. 265-310
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14816">
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2021) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 9 (2) pp. 265-310
[TR Dizin]
Link
Sarıkaya, D.,
AYDIN, A.
(2021) "
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve Deney Destekli Etkinliklerin 7. Sınıf Elektrik Devreleri Ünitesinin Öğretimine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 9 (2) pp. 265-310
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
DOI
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 77 (1) pp. 346-350
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14817">
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 77 (1) pp. 346-350
[ESCI]
DOI
AYDIN, A.
, Akkurt, M., Turanlı, S., Lengerli, D., Banoğlu, E., Özçelik, N. (2021) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 4-(4-chlorophenyl)-5-methyl-3-{4-[(2-methylphenyl)methoxy]phenyl}-1,2-oxazole
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 77 (1) pp. 346-350
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2021) "
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
",
International Journal of Psychology and Educational Studies
, 8 (3) pp. 13-27
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14818">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2021) "
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
",
International Journal of Psychology and Educational Studies
, 8 (3) pp. 13-27
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2021) "
An Investigation of Secondary School Students’ Anxiety and Motivation Levels towards Science Course in Terms of Some Variables
",
International Journal of Psychology and Educational Studies
, 8 (3) pp. 13-27
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 29-67
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14819">
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 29-67
[TR Dizin]
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2021) "
Gelişim Öz-teorisine Göre Tasarlanan Etkinliklerin 7. Sınıf Öğrencilerinin Hücre ve Bölünmeler Ünitesini Öğrenmelerine ve Motivasyonlarına Etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (1) pp. 29-67
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
DOI
AYDIN, A.
, MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
",
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
, 71 (0) pp. 944-946
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14820">
AYDIN, A.
, MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
",
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
, 71 (0) pp. 944-946
[ESCI]
DOI
AYDIN, A.
, MEHMET, A., KADİR, Ş.M., ORHAN, B. (2015) "
Crystal Structure of 4-(4-chlorophenyl)-6-(morpholin-4-yl)pyridazin-3(2H)-one, C14H14ClN3O2
",
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
, 71 (0) pp. 944-946
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Crystallographica Section E Crystallographic Communications
«
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
»