img
Toplam 24434 kayıt

Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi

DOI     Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 51-71 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14822"> Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 51-71 [TR Dizin] DOI     Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 51-71 [TR Dizin] DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği

DOI     Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (4) pp. 1657-1667 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14823"> Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (4) pp. 1657-1667 [TR Dizin] DOI     Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (4) pp. 1657-1667 [TR Dizin] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one

DOI     Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one", European Journal of Chemistry, 9 (2) pp. 147-150 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14824"> Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one", European Journal of Chemistry, 9 (2) pp. 147-150 DOI     Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one", European Journal of Chemistry, 9 (2) pp. 147-150 DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Chemistry

Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality

Link DOI      Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2018) "Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality", İlköğretim Online, 17 (2) pp. 642-657 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14826"> Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2018) "Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality", İlköğretim Online, 17 (2) pp. 642-657 Link DOI      Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2018) "Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality", İlköğretim Online, 17 (2) pp. 642-657 Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi

Link DOI     AYDIN, A., Tarakçı, F. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi", İlköğretim Online, 17 (1) pp. 469-488 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14827"> AYDIN, A., Tarakçı, F. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi", İlköğretim Online, 17 (1) pp. 469-488 Link DOI     AYDIN, A., Tarakçı, F. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi", İlköğretim Online, 17 (1) pp. 469-488 Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi

DOI     Uluay, G., AYDIN, A. (2018) "Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1779-1799 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14828"> Uluay, G., AYDIN, A. (2018) "Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1779-1799 [TR Dizin] DOI     Uluay, G., AYDIN, A. (2018) "Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 1779-1799 [TR Dizin] DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities

DOI     Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2019) "The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities", Universal Journal of Educational Research, 7 (5) pp. 1275-1285 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14829"> Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2019) "The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities", Universal Journal of Educational Research, 7 (5) pp. 1275-1285 DOI     Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2019) "The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities", Universal Journal of Educational Research, 7 (5) pp. 1275-1285 DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Universal Journal of Educational Research

ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

DOI     Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", Journal of Turkish Studies, 14 (3) pp. 1253-1274 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14830"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", Journal of Turkish Studies, 14 (3) pp. 1253-1274 [TR Dizin] DOI     Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ", Journal of Turkish Studies, 14 (3) pp. 1253-1274 [TR Dizin] DOI    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi

DOI      Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (5) pp. 1956-1975 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14831"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (5) pp. 1956-1975 [TR Dizin] DOI      Caymaz, B., AYDIN, A. (2019) "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (5) pp. 1956-1975 [TR Dizin] DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers

DOI      Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers", İlköğretim Online, 19 (3) pp. 1381-1406 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-14833"> Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers", İlköğretim Online, 19 (3) pp. 1381-1406 DOI      Orhan, S.İ., AYDIN, A. (2020) "The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers", İlköğretim Online, 19 (3) pp. 1381-1406 DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi

Link    Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2020) "STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi", Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 724-752 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14834"> Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2020) "STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi", Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 724-752 Link    Gazibeyoğlu, T., AYDIN, A. (2020) "STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi", Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 7 (2) pp. 724-752 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi

Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior

Link   KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (1) Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-14835"> KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (1) Link   KILIÇ, M.S., AYDIN, A. (2016) "Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior", The Online Journal of New Horizons in Education, 6 (1) Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education

Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri

Link     Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 437-480 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-14836"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 437-480 [TR Dizin] Link     Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 437-480 [TR Dizin] Link    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation

DOI    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 196-214 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14837"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 196-214 DOI    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 196-214 DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği

Link    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 93-108 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14838"> Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 93-108 Link    Caymaz, B., AYDIN, A. (2020) "Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1) pp. 93-108 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide

DOI        AYDIN, A., Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 75 (1) pp. 1531-1535 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14839"> AYDIN, A., Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 75 (1) pp. 1531-1535 [ESCI] DOI        AYDIN, A., Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 75 (1) pp. 1531-1535 [ESCI] DOI       
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons

Link DOI        Aktaş, S., AYDIN, A. (2016) "The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 16 (64) pp. 125-138 Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14840"> Aktaş, S., AYDIN, A. (2016) "The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 16 (64) pp. 125-138 Link DOI        Aktaş, S., AYDIN, A. (2016) "The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons", EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 16 (64) pp. 125-138 Link DOI       
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one

DOI        Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 960-963 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14843"> Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 960-963 [ESCI] DOI        Yeşilyurt, F., AYDIN, A., Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 960-963 [ESCI] DOI       
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine

DOI        AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 757-760 [ESCI] DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-14844"> AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 757-760 [ESCI] DOI        AYDIN, A., Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine", ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS, 74 (1) pp. 757-760 [ESCI] DOI       
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS

Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes

DOI       Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes", SCIENCE & EDUCATION, 26 (6) pp. 637-668 [SSCI] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-14845"> Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes", SCIENCE & EDUCATION, 26 (6) pp. 637-668 [SSCI] DOI       Kutluca, A.Y., AYDIN, A. (2017) "Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes", SCIENCE & EDUCATION, 26 (6) pp. 637-668 [SSCI] DOI      
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SCIENCE & EDUCATION