Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör. Dr.
Öğr. Gör.
Arş. Gör. Dr.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 24618 kayıt
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 51-71
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14822">
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 51-71
[TR Dizin]
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Argümantasyon ile Bilimin Doğası Arasındaki İlişkiye Yönelik Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 19 (3) pp. 51-71
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (4) pp. 1657-1667
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14823">
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (4) pp. 1657-1667
[TR Dizin]
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeyleri: Kastamonu Üniversitesi Örneği
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 28 (4) pp. 1657-1667
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
DOI
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
",
European Journal of Chemistry
, 9 (2) pp. 147-150
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14824">
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
",
European Journal of Chemistry
, 9 (2) pp. 147-150
DOI
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure of (2E)-1-(4-hydroxyphenyl)-3-(4-methoxyphenyl)prop-2-en-1-one
",
European Journal of Chemistry
, 9 (2) pp. 147-150
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Chemistry
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
Link
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2018) "
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 642-657
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14826">
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2018) "
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 642-657
Link
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2018) "
Pre-service Science Teachers’ Nature of Science Understandings’ Influence on Their Socioscientific Argumentation Quality
",
İlköğretim Online
, 17 (2) pp. 642-657
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
Link
DOI
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 17 (1) pp. 469-488
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14827">
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 17 (1) pp. 469-488
Link
DOI
AYDIN, A.
, Tarakçı, F. (2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi
",
İlköğretim Online
, 17 (1) pp. 469-488
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi
DOI
Uluay, G.,
AYDIN, A.
(2018) "
Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 1779-1799
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14828">
Uluay, G.,
AYDIN, A.
(2018) "
Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 1779-1799
[TR Dizin]
DOI
Uluay, G.,
AYDIN, A.
(2018) "
Yedinci Sınıf Öğrencilerine Kuvvet ve Hareket Ünitesinin Öğretilmesinde Argümantasyon Odaklı Öğrenme Sürecinin Akademik Başarıya Etkisi
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 1779-1799
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities
DOI
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2019) "
The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (5) pp. 1275-1285
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14829">
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2019) "
The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (5) pp. 1275-1285
DOI
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2019) "
The Effect of STEM-based Activities on 7th Grade Students' Academic Achievement in Force and Energy Unit and Students' Opinions about These Activities
",
Universal Journal of Educational Research
, 7 (5) pp. 1275-1285
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Universal Journal of Educational Research
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
",
Journal of Turkish Studies
, 14 (3) pp. 1253-1274
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14830">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
",
Journal of Turkish Studies
, 14 (3) pp. 1253-1274
[TR Dizin]
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
",
Journal of Turkish Studies
, 14 (3) pp. 1253-1274
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Studies
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (5) pp. 1956-1975
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14831">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (5) pp. 1956-1975
[TR Dizin]
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2019) "
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Enerjisi Ünitesine İlişkin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, (5) pp. 1956-1975
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
",
İlköğretim Online
, 19 (3) pp. 1381-1406
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14833">
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
",
İlköğretim Online
, 19 (3) pp. 1381-1406
DOI
Orhan, S.İ.,
AYDIN, A.
(2020) "
The effect of instruction designed with integral ASIE model on learning of genetics of preservice science teachers
",
İlköğretim Online
, 19 (3) pp. 1381-1406
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Link
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2020) "
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
",
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 724-752
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14834">
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2020) "
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
",
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 724-752
Link
Gazibeyoğlu, T.,
AYDIN, A.
(2020) "
STEM Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
",
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, 7 (2) pp. 724-752
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
Link
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (1)
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14835">
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (1)
Link
KILIÇ, M.S.,
AYDIN, A.
(2016) "
Analyzing the factors that affect the objectives of pre-service teachers to perform laboratory practice in science lessons by means of the theory of planned behavior
",
The Online Journal of New Horizons in Education
, 6 (1)
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 437-480
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14836">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 437-480
[TR Dizin]
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeydeki Okullarda Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Fen Öğretiminde Kullanılmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
",
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 40 (2) pp. 437-480
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 196-214
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14837">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 196-214
DOI
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
A Pilot Study for Determing the Effect of Argumentation-Based Instruction on 6th Grade Students’ Knowledge and Views About Organ Donation and Transplantation
",
Acta Didactica Napocensia
, 13 (2) pp. 196-214
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Didactica Napocensia
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
",
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 13 (1) pp. 93-108
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14838">
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
",
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 13 (1) pp. 93-108
Link
Caymaz, B.,
AYDIN, A.
(2020) "
Öğretmenlerin Organ Bağışına Yönelik Görüşleri ve Tutumları: Kastamonu İli Örneği
",
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 13 (1) pp. 93-108
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
DOI
AYDIN, A.
, Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 75 (1) pp. 1531-1535
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14839">
AYDIN, A.
, Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 75 (1) pp. 1531-1535
[ESCI]
DOI
AYDIN, A.
, Türktekin, S.Ç., Akkurt, M., Saylam, M., Papuccuoğlu, V. (2019) "
Crystal structure and Hirshfeld surface analysis of 2-[(1,3-benzoxazol-2-yl)sulfanyl]-N-(2-methoxyphenyl)acetamide
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 75 (1) pp. 1531-1535
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
Link
DOI
Aktaş, S.,
AYDIN, A.
(2016) "
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 16 (64) pp. 125-138
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14840">
Aktaş, S.,
AYDIN, A.
(2016) "
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 16 (64) pp. 125-138
Link
DOI
Aktaş, S.,
AYDIN, A.
(2016) "
The Effect of the Smart Board Usage in Science and Technology Lessons
",
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, 16 (64) pp. 125-138
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
DOI
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 960-963
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14843">
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 960-963
[ESCI]
DOI
Yeşilyurt, F.,
AYDIN, A.
, Gül, H.İ., Akkurt, M., Özçelik, N. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of (2E)-1-[4-hydroxy-3-(morpholin-4-ylmethyl)phenyl]-3-(thiophen-2-yl)prop-2-en-1-one
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 960-963
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
DOI
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 757-760
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14844">
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 757-760
[ESCI]
DOI
AYDIN, A.
, Soyer, Z., Akkurt, M., Büyükgüngör, O. (2018) "
Crystal structure and theoretical study of N,N-bis[(5-chloro-2-oxo-2,3-dihydrobenzo[d]oxazol-3-yl)methyl]-2-phenylethanamine
",
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
, 74 (1) pp. 757-760
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ACTA CRYSTALLOGRAPHICA SECTION E-CRYSTALLOGRAPHIC COMMUNICATIONS
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
",
SCIENCE & EDUCATION
, 26 (6) pp. 637-668
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-14845">
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
",
SCIENCE & EDUCATION
, 26 (6) pp. 637-668
[SSCI]
DOI
Kutluca, A.Y.,
AYDIN, A.
(2017) "
Changes in Pre-service Science Teachers’ Understandings After Being Involved in Explicit Nature of Science and Socioscientific Argumentation Processes
",
SCIENCE & EDUCATION
, 26 (6) pp. 637-668
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
SCIENCE & EDUCATION
«
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
»